Kiltin tytön muodonmuutos

Kiltti poika

Ponnistelin läähättäen mäen päälle ja jäin seisoskelemaan likaisen lasioven viereen, joka heijasti alla kiiluvan kaupungin valoja. Nousiainen värjötteli orvon näköisenä pienessä tyttöryhmässä ja roikotti pitkiä laihoja käsiään sivuillaan. Se oli pelkkää luuta ja nahkaa. Rinnat erottuivat juuri ja juuri ja peppu näkyi vain ohuena kohoumana, mutta huulet olivat paksut ja ulkonevat ja silmät suuret ja harmaat. Se oli samalla tavalla rujo ja ruma kuin jotkut mallitytöt.
-Oona! Mä vinkkasin sille.
-Ai moi! Se näytti tyytyväiseltä päästyään irti ryhmästä.
-Mitäs Henkalle? Kysyin.
-Surffaa ja kalastaa ja kalastaa ja surffaa, se vastasi naurahtaen.
Henrik Sjöblom oli sen poikaystävä. Me oltiin hengailtu vuosikausia yhdessä merellä; kalastettu ja purjehdittu samassa miehistössä ennen kuin lähdin opiskelemaan. Oona ei ollut silloin vielä kuvioissa, vaan Henkka oli löytänyt sen myöhemmin kiipeilyreissun perusleiristä Annapurnalta 3600 metriä merenpinnan yläpuolelta. ”Se on saaristolainen”, se oli selittänyt mulle satelliitin kautta. Sjöblomille meri ja saaristolaisuus olivat must! ”Sillä on huulet, jos tajuut! Sillä on ihan jumalaiset huulet!”. Olin hihittänyt hiljaa itsekseni. Sjöblomin ahavoituneeseen ja harvasanaiseen imagoon ei sopinut haltioitunut huulten ihailu, mutta en ollut halunnut pilata sen emotionaalista huippua. Se oli 3600 metriä above sea level. Täydessä laitamyötäisessä.

Nousiaisen ja mun suhde oli kiertelevä. Se oli kiltti saaristolaistyttö ja mä olin kiltti pikkukylän poika ja me tyydyttiin piikittelemään toisiamme teräväsanaisesti ja ujostelemaan julkisesti kahvipöydän ääressä kuin toistensa käteen tarttumista pelkäävät varhaisteinit. Kumpikaan ei uskaltanut, eikä kummallakaan ollut syvää tunnetta, vaikka molemmat halusivat. Sen epänaisellisuus veti. Se oli niin laiha ja kulmikas, että kaikki vaatteet roikkuivat sen päällä ryhdittömästi kuin heinäseipään nokasta ja sen vartalon muodoista oli mahdoton päästä selville. Olisin halunnut paljastaa sen. Olisin halunnut solmia auki sen valkoisten ohutkankaisten housujen vyötärönauhan ja nähdä uppoaako sen luonnonvalkoiset puuvillaiset pikkupöksyt syvälle luisevaan jalkoväliin. Mun fantasiat kumpusivat yläasteen aikaiselta Kreikan matkalta, jolla olin törmännyt laihaan bikiniasuiseen brittityttöön ja siitä asti nähnyt unia luiden rajaamista kulmikkaista haaroista. En ollut koskaan päässyt koskemaan sellaisia alastomana, mutta kuvittelin, että laihuus työntäisi SEN esiin ja että SEN huulet olisivat laihoilla naisilla leveät ja roikkuvat. Ja sen rinnat! Mä kuvittelin ne pieniksi rintakehälle laskeviksi luiskiksi, jotka suippenisivat päistään ja yhtyisivät runsaisiin tummahehkuisiin ryppyisiin nänneihin, jotka törröttäisivät uhmakkaasti yläviistoon.

Mun ajatusten vaeltelu katkesi, kun kokopartainen mies työnsi avaimen lukkoon ja päästi ryhmämme sisään ovea narauttaen. Aloimme kivuta jyrkkiä kierreportaita. Nousiainen edellä, mä perässä. Sen hoikat raajat ponnistivat askel askeleelta ylöspäin ja pienet pakarat keinahtelivat edestakaisin ylös ja alas. Ylhäällä se kääntyi vahingossa väärään suuntaan ja sain tekosyyn koskettaa sitä. Laskin käteni sen kyljelle ja työnsin sitä varovasti oikeaan suuntaan. Se käänsi päätään. Sen silmät olivat kosteat ja se painoi kylkeään kämmentäni vasten. Helvettiin Sjöblom, ajattelin, mutta peruin ajatukseni saman tien. Kaveria ei petetä! Ei jumalauta!

Istuuduimme vierekkäin salin vasemmalle puolelle muista syrjään. Mies näytti diakuvia ja puhui hurisevan projektorin äänen yli korostuneesti ääntäen. Se selitti kaukoputkien valovoimasta ja linnunradasta ja aloitti sitten syvän taivaan kohteiden tykityksen valkokankaalle.
-Tuiki tuiki tähtönen, Oona kuiskasi mun korvaan. Sen lämmin hengitys kutitti ja äänessä kuului riehakas vapautuneisuus, jota en ollut aikaisemmin huomannut.
-Iltaisin sua katselen, se jatkoi ja vilkaisi mua.
-Mua? Kysyin leikkisästi kummeksuen ja tunsin samassa Oonan puristavan rauhallisesti ja lujasti mun kättä.
-Just sua! Se kosketti leuallaan mun olkapäätä ja irrotti kätensä. Samassa mun läpi rysähti lämmin kaikkialle lonkeronsa kurottava tunne. Mä ihastuin nanosekunnissa saatuani siihen luvan. Oona korjasi hiuksiaan korvansa taakse luisevilla sormillaan. Sen ulkonevat huulet kiilsivät kosteudesta ja kasvoille lehahti hento puna. Sitä ujostutti. Se oli ihanan pieni, hauras ja herkkä.

Partasuinen selitti valosaasteesta ja opasti suuntaamisessa. Mä vilkuilin putken toisella puolella seisovaa Nousiaista ja se takaisin. Kun lähdimme, se nykäisi mun repun kahvasta ja horjahdin taaksepäin. Se otti vastaan ja antoi pitkien hiustensa levitä viuhkaksi mun kasvoille. Ne tuoksuivat omenalle.
-Älä kaadu, se sanoi.
-Älä töni.
-Enhän mä tönikään vaan vedän, se virnisti ja sukelsi alas johtavaan kapeaan käytävään muiden perään.
-Mennäänkö yhdessä kotiin? Se kysyi alhaalla.
-Mihin kotiin?
-Mun kotiin, se sanoi katsoen mua merkitsevästi.

Me käveltiin hitaammin kuin muut. Mäen alla Oona veti mut eteensä.
-Voi Joona kuinka mä haluun sua! Sen sormet tarrasivat mun korviin ja peukalot painuivat poskille.
-Voi Joona! Se huokasi uudestaan ja koski nenänpäällään mun otsaa.
Mä nielaisin.
-Entäs Henkka?
-Unohda Henkka tänä iltana, jooko? Nyt mä haluun vain sua, mun on ihan pakko. Se painoi kiinni olevat huulensa mun korvalle ja liu’utti ne hellästi kaulalle ja lopulta huulille. Mä avasin suutani ja annoin sen paksujen huulten ympäröidä omani. Kiedoin käteni sen ympärille. Se värisi kylmästä. Laskin käteni sen pienille pakaroille, aloin puristella kimmoisaa lihaa ja vedin sen tiviisti itseäni vasten. Suutelimme hetken hellästi ja jäimme sitten seisomaan toisiamme halaten. Mulla sykki sen litteää vatsaa vasten ja sen hengitys kulki kiivaasti. Mä suukottelin hetken sen niskaa ja rutistin entistä lujemmin ja se hyväili käsillään mun selkää.

-Leikitäänkö totuusleikkiä? Se kysyi, kun lähdimme taas liikkeelle.
-Mitä se on?
-Sitä että pitää kertoa ihan ikirehellisesti.
-Leikitään vaan, mä myönnyin.
Me käveltiin käsi kädessä ja pysähdyttiin välillä suukottelemaan. Mulla oli riehakas olo ja mun farkkujen etumus pullotti melkein kivuliaasti.
-Monenko kanssa sä oot ollu? Oona kysyi yhtäkkiä.
-Yhden. Vastasin epäröimättä.
-Elinan?
Nyökkäsin.
-Mäkin vaan Henkan. Ootko nuollu?
-Tietenkin.
-Ootko kokeillu sinne?
Vilkaisin sitä.
-Minne sinne?
-Tuhmaan.
-En.
-Mä oon.
-Niinkö? Kysyin ja nieleskelin hämmennystäni. Pelkkä ajatus oli musta inhottava.
-Muutaman kerran. Se on ihanaa kun on puhdas ja tuntee toisen.
-Juu, niin kai.
-Haluisit sä?
-Ikirehellisesti en, mä sönkötin.
Oona pysähtyi ja otti tukevan otteen mun hiuksista. Se työnsi kieltään muutaman millin ulos. Kärki oli kapea. Mä kosketin sitä ensin huulillani ja sitten kielelläni. Suutelimme pehmeästi.
-Mä pistän sut haluamaan vähän kaikenlaista, se sanoi ilkikurisesti silmät pilkahdellen ja hukutti mun nopeisiin pieniin suukkoihin. –Suostut sä siihen?


Se tempaisi oven auki ja heitti villakangastakkinsa ja harmaan hupparinsa sängylle, jota verhosi Intian basaarista ostettu syvänvärinen kangas. Mä katsoin sitä haastavasti suoraan silmiin.
-Me ollaan niinku erottu, se totesi ja painoi katseensa alas.
Mä säpsähdin.
-Niinku? Kysyin.
-Ei meillä oo koskaan ollu muuta kuin seksi, joten me sovittiin, että ollaan toisillemme vaan saman katon alla asuvia vakipanoja. Sillä on uus.
-Vedätät sä?
-Se on 17.
-Älä helvetissä.
-Ne on kihloissa.
Mä katsoin sitä tarkasti. Ilmekään ei värähtänyt ja rintakehä kohoili tasaisesti rappusten kiipeämisen jäljiltä.
-Sen isä on Foorexin henkilöstöpäällikkö ja niillä on 40-jalkainen perhepursi, se jatkoi selittämistään. -Kesälomalla ne purjehtii välimerelle ja lentää takaisin British Airwaysillä, koska niillä on paras business-luokka. Henkka kipparoi ja opettaa. Se on tosi rakastunut siihen äijään ja veneeseen ja nuorikkonsa kanssa etuhytissä vietettyyn kepeään merielämään. Mun kanssa se ees sentään riiteli.
Oonan äänessä oli ivallista katkeruutta ja huvittuneisuutta. Astuin askeleen eteenpäin. Se nojautui mun syliin ja alkoi itkeä. Sen lämmin kostea poski liimautui mun kaulaa vasten ja kädet tarrasivat tiukasti ympäri.
-Mä oon niin onnellinen, se nikotteli ja puristi entistä kovemmin. Haalin sitä syliini kaikin voimin. Mulla oli kaikkivaltiaan kokonainen olo, vaikka en ymmärtänyt sen käytöstä.
-Miks sä itket jos oot onnellinen?
- Sä et kuule osaa ees arvata kuinka monta vuotta mä oon sua kaivannu ja halunnu.
-En, mä myönsin vaimeasti ja hautasin kasvoni Oonan omenantuoksuisiin hiuksiin. –En todellakaan osaa. Me seistiin ja keinuttiin toisiamme vasten. Oona nyyhki ja kuivasi kyyneleitään. Sitten se astui muutaman askeleen taaksepäin ja repäisi paitansa auki niin että napit lentelivät.
-Kato!
Ne eivät olleet liuskat, vaan valkeat, vapaat ja pyöreät, joiden päissä hehkuivat tummanpunaiset raskaat nännit kuin luumunkivet.
-Mitä sä nyt?
-Suruseksiä. Mä oon siinä tosi hyvä.
-Ei me voida nyt, Oona, ihan totta! Mä yritin estellä, mutta se vain nauroi kyyneltensä läpi ja veti sänkynsä alta esiin siskonpedin tarttuen siellä johonkin.
-Silmät kiinni!
Oona pujotti pehmeän mustan liinan mun silmien yli ja veti mut sängyn viereen.
-Just nyt me voidaan enemmän kuin milloinkaan muulloin. Riisu mut! Riisu Joona Oona, se hihitteli.
Hapuilin sormiini housujen narun ja avasin solmun. Kevyt kangas valahti nilkkoihin ja tartuin pikkuhousuihin.
-Ne on vaaleenpinkit kuin pikkutytöillä ja niissä on pieni kostea täplä. Kerro mikä sen täplän alla on.
-Pimppa, mä vastasin ja yritin erittää lisää sylkeä kuivaan suuhuni.
Taas se hihitti.
-Mitä pimpalle voi tehdä?
-Nussia.
-Mitä muuta?
-Nuolla.
-Haluut sä lohduttaa pikku-Oonaa Oonan pillua nuolemalla?
-Haluun.
-Sano se!
-Haluun lohduttaa pikku-Oonaa Oonan pillua nuolemalla. Mun ääni värisi ja sauva takoi farkkuja vasten. Jokainen rivo sana kiihdytti mun halua.
-Oona laittaa nyt korkokengät. Se puhui kuin pikkulapselle lässyttäen. Saatuaan kengät jalkaansa se kopsutteli hitaasti keittiöön. Kuulin viinin lorisevan lasiin ja askelten lähenevän jälleen. Se seisoi vieressäni. Kuvittelin mielessäni kapeiden nilkkojen ympärille kiertyvät punaiset teräväkorkoisten kenkien hihnat, ohuet tummaan tuoksuvaan haaraväliin yhtyvät norsunluun väriset sääret ja tasapaksun poikamaisen lantion, joka johti ylös pieniin pyöreisiin rintoihin. Ähkäisin hiljaa ja tunsin, kuinka kaluni nytkyi kangasta vasten. Oona huomasi sen ja työnsi kenkänsä kärjen haaroihini ja nosti. Ähkäisin uudestaan ja nostin huomaamattani lantiotani. Oona painoi sen kengällään takaisin alas.
-Ajattele mun huulia. Sen ääni oli pehmeä ja viettelevästi matala kuin puhelintytöllä. -Kuvittele kuinka ne liukuu sun suonikkaalla kivikovalla varrella juureen saakka ja palaa takaisin. Se alkoi hieroa kenkänsä kärjellä mun pullistumaa ja tunsin esinahan liukuvan nihkeästi terskan räystään yli. –Kuvittele kuinka mun punaiset kynnet tarttuu nipistellen sun pakaroihin ja sormet hieroo pyllyä ja puristelee kiveksiä. Mun lantio nousi uudestaan, mutta palasi salamannopeasti takaisin terävän koron painaessa vatsaani. Oona palautti jalkansa kyrpäni päälle ja painoi kipeästi, mutta kiihkeästi aaltoileva kiima muutti kivun tummaksi nautinnoksi, joka vyöryi myrskyisinä aaltoina ruumiini läpi. –Ajattele kuinka mun huulet puristavat sun terskaa ja lypsävät sen herkkää ihoa samaan aikaan kun mun sormi pyörii sun pyllyllä ja toinen käsi puristelee ja venyttää kiveksiä. Sen jalan liike nopeutui ja samassa kuin huomaamatta multa tuli. Paksu tahna purkautui ja piirsi jalkoväliini pienen kostean läikän.
-Tuhma poika! Oona nuhteli ja työnsi kenkänsä kärjen pakaroideni väliin. Vaikka olin juuri lauennut, tunsin siitä huolimatta syvää halua kengän koskiessa ryppyistä aukkoani, ja kun Oona laskeutui mun ylle, kaluni jäykistyi uudestaan.
-Nuole!
Se rysähti mun naamalle koko painollaan. Reisille ja karvoitukseen tihkunut pillun tahmea neste levisi mun kasvoille ja kaulalle ja kirpeä lemu täytti mun nenän. Yritin työntää kieleni avautuneeseen vakoon, mutten onnistunut Oonan rimpuillessa hallitsemattomasti päälläni. Sen naiseus runteli mun nenää ja poskia. Sen häpyhuulet rullasivat mun huulilla ja sen kirpeän tunkkainen nektariini valui mun suuhun. Tartuin sen pakaroihin ja puristin ne tiukasti otteeseeni. Kourin sen pakaroiden kimmoisaa vaaleaa lihaa ja pakotin sen rauhoittamaan liikkeitään, kunnes sain kieleni sen sisään. Se etsi sopivan asennon ja alkoi nytkyttää klitoristaan kieltäni vasten. Se huohotti nopeasti haukkuen ja laukesi, muttei lopettanut vaan aloitti alusta. Se kumartui, avasi farkkuni ja jatkoi pillunsa työntämistä mun kieltä vasten kunnes laukesi uudestaan. Hetken aikaa se oli aloillaan ja nojasi poskellaan mun haaroihin ja kaivoi sitten yltä päältä tahmaisen kaluni esiin ja vieritti farkkuni nilkkoihin.
-Oikein syvältä ja hitaasti, sillai hellästi. Se pyysi voipuneella äänellä.
Kurotin kieleni äärimmilleen ja aloin pyörittää sitä rauhallisesti ja pienin liikkein edelleen sykkivässä turvonneessa lihassa. Samaan aikaan Oona kostutti syljellään kyrpääni ja lipoi sitä puhtaaksi. Se veti suonikkaan kaluni vatsaani vasten ja otti vuorotellen mun vetäytyneet pallit suuhunsa imeskellen niitä varoen ja lipoen ne märiksi. Sitten se työnsi kätensä pakaroitteni väliin ja levitti niitä ja alkoi hieroa sormellaan mun pyllyä ja lypsi samalla huulillaan rytmikkäästi ja voimakkaasti imien mun terskaa. Makasin voimattomana ja jännittyneenä kieli syvällä Oonan pillussa litimärän lihan hieroessa mun kasvoja. Oona puristeli kiveksiäni, venytti, nuoli ja kynsi. Terävät sähikäiset juoksivat mun läpi ja aina, kun mun elin vastasi tavallista voimakkaammin sen hyväilyihin, Oonan omakin liha sykähti. Kiihotettuaan kaluni pingottuneeksi punaiseksi tangoksi, Oona nousi mun kasvoilta ja ohjasi kyrpäni sisäänsä. Läpimärkä liha imaisi sen helposti ja levisi varren ympärille. Oona liikkui kiduttavan hitaasti ja piti taukoja. Välillä se antoi terskani pulpahtaa ulos ja lepuutti sitä hetken häpyhuultensa välissä, antoi sen sitten lipua takaisin sisään vain muutaman sentin ja vetäytyi jälleen. Mä vääntelehdin Oonan alla ja yritin työntää pohjaan, mutta Oona eli mun liikkeiden tahdissa ja sääteli taitavasti orgasmiani.
-Antaisit mun tulla, mä pyysin käheästi ja notkahdin ylöspäin Oonan jälleen myötäillessä työntöäni niin etten saanut kyrpääni sisään kuin pari senttiä. Se liikahti eteenpäin ja tempaisi siteen silmiltäni. Katsoin sitä. Sen hiukset roikkuivat vapaina, iho kiilsi hiestä ja sen silmissä paloi villi katse. Mun sauva sojotti tukevasti kohti sen jalkoväliä, jonka suuret terälehdet peittivät hehkuvan terskan. Oona kumartui eteenpäin ja tarttui mua ohimoilta.
-Mä lupasin Henkalle et saisin sut suostuteltua… Sen ääni oli vaikea.
Mä ähkäisin ja yritin vetää sitä syvemmälle ymmärtämättä mitä se sanoi.
-Suostuisit sä? Me ja Henkka sen uuden tyttönsä kanssa.
Sen sanat valuivat hitaasti tajuntaani herättäen sen horroksestaan. Samalla Oona niiasi syvään ensin kerran ja sitten muutaman kerran lisää. Mun penis laukesi kiihkeään värinään ja alkoi ryöpytä vavahdellen samaan aikaan kun kiimaiset fantasiat pyörivät päässäni.
-Joo, mä parahdin kireällä kurkkuäänellä ja hakkasin syliäni Oonaa vasten, joka laskeutui kokonaan mun päälle. Rentouduttuani mä katselin sitä. Se hyväili rintojaan silmät suljettuna ja antoi pitkien sormiensa vaeltaa vatsalleen ja edelleen kiiltelevään syliinsä. Sen huulet avautuivat aistikkaasti ja vartalo ojentui kaarelle. Se hieroi turvonnutta nuppuaan ja nipisti toisella kädellään nänniään. Mä tiesin mitä se ajatteli. Ja kun mä ajattelin samaa, tajusin, etten voisi odottaa muutamaa päivää kauempaa. Heti viikonloppuna! Mun päässä takoi. Viikonloppuna!

3

13169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arts

      Kiltti poika ja kirjoittaa vielä oikein hyvin!
      Kirjoitahan lisää tarinoita. Tässä oli jotain fiilistäkin!!

    • anonymous

      mukavan erinlainen kertomus .. ei sitä jyystämistä mitä normaalisti pelkästään.. vaan jotaki muutaki .. hankala selittää .. mutta olehan ylpeä teoksestasi

    • tanja

      Mun on pitänyt jo kauan palata kehumaan tätä vaikken yleensä kommentoi. Olet selvästi kirjoittaja. Toivottavasti kirjoitat muutakin. Tää oli ihan toiselta planeetalta kun nämä muut. Upeaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe