Trustpilot arviointi pyllystä

Painostus

Trustpilot in kautta jos arvostelette kokemuksia netttiostoskokemuksista niin voitte joutua painostuksen kohteeksi. Trustpilot yrittää kääntää painostamalla negatiiviset asiat nettikeskusteluissa piiloon. Trustpilot saanee palkkionsa juuri tästä toiminnasta kääntämällä negatiiviset kokemukset kauppiaan eduksi. Nettikaupat ovat ilmeisesti tästä syystä Trustpilotin asiakkaita. Eli parempi olla liittymättä trustpilottiin tai vastaaviin ellei halua lähettää omalla henkilötunnuksilla dokumentteja rahtikirjoista ja muista asiakirjoista........

23

13634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voivee

      Juuri näin; Trustpilot karsii pois kaikki negatiiviset arvostelut. Negatiivisen arvostelun julkaistuasi alkaa mahdoton sähköpostipommitus ja lopulta negatiivinen arvostelusi poistetaan kaikesta perustelustasi huolimatta. Trustpilot on täysin yritysten maksama huijaussivusto.

      • Anonyymi

        Miksi näin kirjoitetaan. Kenenkä asialla olet, tulee mieleen tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin kirjoitetaan. Kenenkä asialla olet, tulee mieleen tästä?

        Varmaan asiakkaan itsensä kannalla olen kokenut saman ihan itse. Joten ei ole puolueeton truspilot


    • Kartika

      Näin näyttää olevan!

    • Anonyymi

      Yritin kommentoida surkeaa epoq keittiö kokemustani, mutta hämmästyksekseni huomasin että aiempi asiallinen ja positiivinen Cellbes ostokokemukseni oli poistettu. Mitä hyötyä tästä Trustpilotista on jos jokainen saa poistaa minkä tahansa arvostelun?!

      • Anonyymi00025

        Ei siitä olekkaan hyötyä. Trustpilot on täysi skämmi. Poistavat minunkin jokaisen rehellisen asiallisen arvosteluni


    • Anonyymi

      Trustpilot kiristää omituisella toiminnallaan yrityksiä maksamaan arvosteluista. Ihan härski firma.

    • Anonyymi

      Onko Suomessa jotain toista vastaavaa kuin Trustpilot? En löydä muita vaikka kuinka etsin... :(

    • Anonyymi

      Kiitos, lähdin pois Trustpilotista. Varmaan Antikristuksen (antikristuksen) harhautus.

      • Anonyymi

        Antikristus yksi alle Jumalan ei rahtikirjaani saa. Aarteeni se rahtikirja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antikristus yksi alle Jumalan ei rahtikirjaani saa. Aarteeni se rahtikirja on.

        Vaimoni haukkui minut äsken, en ymmärrä ituhippejä,nitä on juuri nyt telkkarissa. Perkele, olen melkein diplomi-insinööri ja joudun pakosti tekemään kirjoitus- ja kielioppivirheitä etten paljastu ja paljasta itseäni.


    • Anonyymi

      Sama kokemus täällä

    • Anonyymi

      Jep, Trustpilot ryhtyi vaatimaan, että kerron yritykselle kuka olen ja mikä on tilausnumero. Nope. Poistin sitten arviointini ja tilini, mutta näköjään oma poisto ei deletoi arvostelua suoraan.

      • Anonyymi

        Täysin huijari joko Trustpilot. Hiostusta ja painostusta, että arvostelua muutettaisiin parempaan päin.

        Uhkailua arvostelun poistolla, jollei suostu edestakaisin pallottelemaan sähköposteilla heidän kanssaan.

        Todennäköisesti vahvat maksajat nuo heidän asiakasfirmat, luvattu ehkä, että mepä saadaan firmastanne 4,7 / 5 arvostelut aikaan, vaikka firmanne onkin ihan kelvoton oikeasti. Me katsos poistetaan negatiiviset arvostelut.

        Eli kannattaa miettiä, paljonko antaa kyseiselle sivustolle painoarvoa omissa ratkaisuissa.


    • Anonyymi

      On tietysti ihan kohtuullista ja oikein, että hyvin negatiivisten arvostelujen kirjoittajien henkilöllisyys halutaan tietää. Muussa tapauksessahan kuka tahansa voisi kirjoittaa millaisia haukkuma-arvosteluja vain esimerkiksi pahimmasta kilpailijastaan.

      Itse en ole koskaan joutunut sensuurin uhriksi Trustpilotissa.

      • Anonyymi

        Yhdentekevää, mitä kirjoitetaan anomyymeinä. Ikinä ei kannata laittaa sentin vertaa painopa anonyymikirjoituksiin. Muutenb, tuo viimeisin Anonnyymi oli tietenkin Trustpilotin edustaja, oletusarvoisesti.


    • Anonyymi

      Minua ainakin epäilyttää, että esim Fruugo n Trustpilot rating on yli 4.

      Ostin sieltä pojalleni Logitech G502 - hiiren ja Turkista lähetettiin halpa kiinalainen kopiohiiri joka saapui yli kuukauden päästä. Palautusoikeus on toki teoriassa, mutta käytännössä paketin lähettäminen Turkkiin maksaa ainakin postin kautta noin 45 euroa eli saman verran kuin hiiri maksoi, ja lisäksi palautuksessa on vain turkkilaisen sana minun sanaani vastaan, joten rahojen takaisin saaminen ei välttämättä edes ole kovin todennäköistä.

      Miksi ostaisin mitään sivustolta jolta löytyy samaa kamaa kuin jostain aliexpressistä, kun joudun maksamaan siitä sitten 5-10 kertaa enemmän?

      • Anonyymi

        Päivitys vielä tuohon Fruugo-kokemukseen ylempänä:

        Sain sittenkin rahat takaisin, valittamínen ei ollut loppujen lopuksi kovin työlästä mutta ei ollut myöskään ollenkaan ilmeistä miten se piti tehdä:

        Piti mennä Fruugon englanninkielisten sivujen asiakastukeen, sitten valita ensin "Asiani ei koske tilausta", jotta pääsi valittamaan alkuperäisestä tuotelistauksesta. Ajattelin valittaa vain kostoksi, enkä edes kuvitellut saavani tätä kautta rahoja takaisin.


    • Anonyymi

      Äläkää enää lähetelkö.... huono täysin paskaa.... oon niin täynnä näitä teidän lähettämiä viestejä... lähetän nyt takasin... ei tarvita enää... näitä saa joka kylältä ilma..palaute on teidän housussanne...

    • Anonyymi

      Saanut niin tarpeekseni teistä ja teidän lähettämistänne sähköpostiviesteistänne... tätä ymmärrä enää itsekään..aivan sekopäitä..

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta.. ei tahota..lopetatte nyt kyllä tuon viestien kirjoittelun... en halua enää yhtään viestejä teiltä saada..

    • Anonyymi

      Älkää enää tuloko kaupittelemaan mitään.. eikö tämä ole selvä kaikille... pitääkö tässä hautaan asti viedä tämä kun te ette näytä ymmärtävän...

    • Anonyymi

      Liikaa mausteita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe