Näin kaverin nuuskivan pikkuhousujani

Mariako_

Mitä teen, käräytin mieheni kaverin nuuskimassa minun alkkareitani. Kerronko miehelleni, mitä sanon kaverille, annanko asian olla. Mitä teen?

21

2377

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keksi-parempi

      Keksi parempi provo.

    • No minulle käynyt niin että yksi mieheni kaveri tuli humalassa kysymään antaisinko hänelle likaiset pöksyni ja sanoin että elä kehtaa että katotaan. Ajattelin hänen unohtaneen niin selvinpäin kysyi että miten on että hän voi maksaakin niistä. No olen reilut 3 vuotta myynyt pöksyjäni hänelle, ehkä noin 10-15kpl.

    • Että rupea vaan rikastumaan, bisnestä😄

    • Ota kaverista itsellisi leikki kaveri seksiin ja kiristä jos ei ole kerron miehelleni ja kaveruus loppuu siihen.Lisäksi voit tehdä palvelijan kaverista itsellesi.

      • Suljeikkuna

        Toivon ettet ole tosissasi, sillä kiristäminen seksiin on seksuaalista hyväksikäyttöä.


    • Mariako_

      En ole ikinä miettinyt pöksyjen myyntiä mutta paljonko yksillä pöksyillä voi saada

    • Moi. Aluksi se oli outoa mutta nyt se on jo mukavaa. Minä saan 15€pöksyistä

    • Saaraksi

      Jätä uhalla pöksysi näytille kun tulee seuraavan kerran niin näät että uskaltaako jatkaa toimintaa

    • Jas21

      Kerro vaan miehellesi, tiedä miten syttyy kun saa tietää kaverinsa himoitsevan sinua

    • Kaverille jäin kiinni niin sanoin vaan että sun pillu tuoksuu ihanalle ja mun on pakko runkata sulle.

      Eipä ole ollut pikkareista pulaa sen jälkeen. Salassa toimitaan.

      • Rakastan sua Anni ... sexyjä pikkareitasi, sun pillun ihanaa tuoksua.

        Kulli kovana joka kerta kun sun tuoksuista nauttii.

        Spermanroiskeiset rakkausterveiset sun pillulle.


      • Aahh .. ja taas lentelee Annin pöksyihin. XXX


    • pervonainen24

      Nuuhkitutan pervopojjilla mielelläni pikkareitani. Kun istahdan oikein kunnolla kasvojen päälle ja laitan tuhdisti likaiset ja runkkaamani housut jalkaan siitä tulee ihanan irstas olo.

      • Saa_istua

        Mikään ei voita sitä kun irstas nainen istuu kasvojeni päälle ;)


    • Ihanaa ajatella että toinen mies kiihottuu minun tuoksuillani ja hänen tyttöystävänsä ei tiedä mitään asiasta. Olen vähän niinkun kahden miehen kanssa😊

      • Kyllä kunnon pillunhajuilla kulli seisoo kivikovana.


    • pieruraitarikos

      Tee rikosilmoitus välittömästi, täyttää selvästi kalsarihyväksikäytön piirteet!

    • näinon100

      Mitä, kellä on likaset alushousut, se ne vaihtakoon!! Muutenkin naiset niin tarkkoja pikkareistaa, et eevät anna näkyä hameen/mekon alta. Se jolla likaset jolla likaset pikkarit, se ne vaihtakoon.

    • Elä sano mitään kellekkään, pääset kaikista helpolla.

    • Kysy onko kaverisi kertonut tykäävänsä haistella naisten pikkareita.Katso mitä miehesi sanoo asiaan,jos miehesi kertoo tietävänä kaverin nuuskinasta.Voitte sovitella asiaa ja saada kaverin leikeihinne mukaan kolmaneksi pyöräksi.

    • nuuhkissss

      Kerro seurakuntauutisissa lehteen ja sunnuntain saarnassaan pappi voi kertoo nimen .Jotain vaihteluu .....buaahahhaaaaaaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2421
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2217
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2005
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1257
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe