On Seija taas tiukka täti. Kuulustelijana ihan huippua. Ja mitkä sääret ja etumus. Ja tiukka harmaa jakkupuku yllänsä. Nam.
Seija Rautio
20
2623
Vastaukset
- Limmo
Panisin! Montakin kertaa. Onko joku kokeillut jo?
- Kilroy0460
En ole kysynyt, mutta vastaan, että kyllä.
- Limmo
Tjaa Seijaa? Yksityiskohtia pöytään.T kateellinen kuolaaja.
- Pöllölänvaari
Todistajan mukaan herkimmillään ja parhaimmillaan takaapäin. Ehkä sen mieskin tietää.
- seijaonparas
Upeat korkokengät. Täydellinen domina, joka olisi varmaan halunnut Rinteen polvilleen nuolemaan korkokenkiään.
- mies301
Seijan sääret; TV ruutu aivan koulussa ja housut märät
- Hujv
Koulussa? Etkö vaimon pelossa kehdannut housuja ottaa pois, ennen käsityötuntia?
- Kesämummo
Tänään Seijalla oli hiukan liian pieni mekko. Selässä paksut "makkararat" ja mummoalkkareiden kuminauha puristi vyötäröllä. Mutta, upeat sääret on.
- hottismilf
Seijan pepusta saisi olla enemmän kamerakuvaa, rinnat ja sääret ovat kyllä upeat.
- lasto50
Seija fantasia nuolla hänen sukkahousuja verhoamia varpaita
- Zalakkari
No siinähän et olisi tiellä, koska mulla se olisi kontallaan sängynpäässä just oikealla korkeudella.
- lasto50
Lauantai 6.5. Seija ykkös aamussa. Vaalean ruskeissa tiukoissa housuissa. Ruskeat korkokengät. Niin ihanat. Pusero tiukka avonainen kaula aukko
- lasto50
Seija on niin ihana. Saan hänestä aina. Korko kengiss tiukka hame tai housut. Ihana pusero
- Kravak
Kyllä Seijalle voisi antaa. Kypsä nainen, joka ymmärtää homman päälle.
- Uikkari
Onko tietoa kans, että ymmärtää? Tietääkö joku...
- regei
Kyllä panisin vaikkei seisoiskaan mutta niihän sitä sanotaan kaksinkerroin parempaa :)
- omavaimo
Hö, ihan tavallisen näköinen nainen. Siis hyvässä mielessä, jos olis vaimoni niin varmasti pitäisin hyvänä. Mutta kun olen naimisissa ihan tavallisen näköisen, minulle helevetin hyvännäköisen, naisen kanssa niin pidän hänet tyytyväisenä. Ja olen itse tyytyväinen, minulla on maailman kaunein tavallisen näköinen vaimo. On ollut jo 40 vuotta. Repikää siitä.
- kiimaliima
laittakee seijasta kuviaaaa!
- Olmon
Sotkisit vaan ittesi. Ei siitä kuitenkaan ole sitä kuvaa, jonka haluaisit: silkkisukkiksissa sängyn reunalla.
- skuinss
Joo kunpa pääsis Seksi-Seijan talutushihnaan kiltiksi jeppe koiraksi, sais palvella tuota upeaa Naista sitteki!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865