Seija Rautio

Kilroy0460

On Seija taas tiukka täti. Kuulustelijana ihan huippua. Ja mitkä sääret ja etumus. Ja tiukka harmaa jakkupuku yllänsä. Nam.

20

2256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Limmo

      Panisin! Montakin kertaa. Onko joku kokeillut jo?

      • Kilroy0460

        En ole kysynyt, mutta vastaan, että kyllä.


      • Limmo

        Tjaa Seijaa? Yksityiskohtia pöytään.T kateellinen kuolaaja.


      • Pöllölänvaari

        Todistajan mukaan herkimmillään ja parhaimmillaan takaapäin. Ehkä sen mieskin tietää.


    • seijaonparas

      Upeat korkokengät. Täydellinen domina, joka olisi varmaan halunnut Rinteen polvilleen nuolemaan korkokenkiään.

    • mies301

      Seijan sääret; TV ruutu aivan koulussa ja housut märät

      • Hujv

        Koulussa? Etkö vaimon pelossa kehdannut housuja ottaa pois, ennen käsityötuntia?


    • Kesämummo

      Tänään Seijalla oli hiukan liian pieni mekko. Selässä paksut "makkararat" ja mummoalkkareiden kuminauha puristi vyötäröllä. Mutta, upeat sääret on.

    • hottismilf

      Seijan pepusta saisi olla enemmän kamerakuvaa, rinnat ja sääret ovat kyllä upeat.

    • lasto50

      Seija fantasia nuolla hänen sukkahousuja verhoamia varpaita

      • Zalakkari

        No siinähän et olisi tiellä, koska mulla se olisi kontallaan sängynpäässä just oikealla korkeudella.


    • lasto50

      Lauantai 6.5. Seija ykkös aamussa. Vaalean ruskeissa tiukoissa housuissa. Ruskeat korkokengät. Niin ihanat. Pusero tiukka avonainen kaula aukko

    • lasto50

      Seija on niin ihana. Saan hänestä aina. Korko kengiss tiukka hame tai housut. Ihana pusero

    • Kravak

      Kyllä Seijalle voisi antaa. Kypsä nainen, joka ymmärtää homman päälle.

      • Uikkari

        Onko tietoa kans, että ymmärtää? Tietääkö joku...


    • regei

      Kyllä panisin vaikkei seisoiskaan mutta niihän sitä sanotaan kaksinkerroin parempaa :)

    • omavaimo

      Hö, ihan tavallisen näköinen nainen. Siis hyvässä mielessä, jos olis vaimoni niin varmasti pitäisin hyvänä. Mutta kun olen naimisissa ihan tavallisen näköisen, minulle helevetin hyvännäköisen, naisen kanssa niin pidän hänet tyytyväisenä. Ja olen itse tyytyväinen, minulla on maailman kaunein tavallisen näköinen vaimo. On ollut jo 40 vuotta. Repikää siitä.

    • kiimaliima

      laittakee seijasta kuviaaaa!

      • Olmon

        Sotkisit vaan ittesi. Ei siitä kuitenkaan ole sitä kuvaa, jonka haluaisit: silkkisukkiksissa sängyn reunalla.


    • skuinss

      Joo kunpa pääsis Seksi-Seijan talutushihnaan kiltiksi jeppe koiraksi, sais palvella tuota upeaa Naista sitteki!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe