Tietääkö evokit millä

enolevokki

lajilla on pitimmät karvat. Minä tiedän mutta minäpä en olekaan evokki.

14

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä-EtOlekaan

      Pitkä, pidempi, pisin.
      Et ole evokki ja sen huomaa jo siitä, ettet osaa edes äidinkieltäsi.

    • Millä lajilla on pisimmät karvat? Mitä sitten? Oliko ihminen, ko joillaki sapiensseill tuo hiuslaatu on sellanen että kasvaa melkolailla rajuihin lukemiin....?

    • kaljupää.kamu

      Minäkin tiedän enkä minäkään ole evokki. Ihmisellä, naisten hiukset. Siinäpä muuten onkin evouskoisilla selittämistä ja lujasti onkin.

      • Kaljupäisellä naisella ei varmaan ole pisimmät karvat.


      • Mitäs selittämistä tuossa on? Ihminen ei vaihda hiuksiaan kahdesti vuodessa kuten useimmat nisäkkäät karvansa. Vai yritätkö sanoa, että asiassa onkin jotain jonka vain sinä ainoana tiedät?


      • jokokaivertaa
        ilkimyksen.enovainaa kirjoitti:

        Mitäs selittämistä tuossa on? Ihminen ei vaihda hiuksiaan kahdesti vuodessa kuten useimmat nisäkkäät karvansa. Vai yritätkö sanoa, että asiassa onkin jotain jonka vain sinä ainoana tiedät?

        Alkoiko hermostuttaa kun evokkina et tiennyt edes noin helppoa asiaa ?


      • jokokaivertaa kirjoitti:

        Alkoiko hermostuttaa kun evokkina et tiennyt edes noin helppoa asiaa ?

        Minua ei hermostuta ollenkaan. Mikä on sinun selityksesi sille, että naisilla on hiukset jotka leikkaamattomina voivat kasvaa yli viisimetrisiksi?


      • nyhtänkarva
        ilkimyksen.enovainaa kirjoitti:

        Minua ei hermostuta ollenkaan. Mikä on sinun selityksesi sille, että naisilla on hiukset jotka leikkaamattomina voivat kasvaa yli viisimetrisiksi?

        Ihmisen hiusten pituus ei voi olla pidempi kuin 70cm.
        Hiukset kasvavat 3-5vuotta ja sitten ne irtoavat. Osa hiustupeista on lepovuorossa ja osa kasvuvuorossa. Hiusten irtoaminen tapahtuu tasaisesti koko ajalla.
        Kaljuuntuminen johtuu siitä että yhä suurempi osa hiustuppeja on lepovuorossa .
        Reuna-alueen karvatupet lopettavat uusiutumiskasvun kokonaan.
        Max vuotuinen hiuspituuskasvu on 12-14cm/vuosi.
        Miesten hiusten pituuskasvu on hieman hitaampaa.
        (Oulun Yliopisto)


      • silläpässipuli
        nyhtänkarva kirjoitti:

        Ihmisen hiusten pituus ei voi olla pidempi kuin 70cm.
        Hiukset kasvavat 3-5vuotta ja sitten ne irtoavat. Osa hiustupeista on lepovuorossa ja osa kasvuvuorossa. Hiusten irtoaminen tapahtuu tasaisesti koko ajalla.
        Kaljuuntuminen johtuu siitä että yhä suurempi osa hiustuppeja on lepovuorossa .
        Reuna-alueen karvatupet lopettavat uusiutumiskasvun kokonaan.
        Max vuotuinen hiuspituuskasvu on 12-14cm/vuosi.
        Miesten hiusten pituuskasvu on hieman hitaampaa.
        (Oulun Yliopisto)

        Hevosen häntäkarvat ovat vallattomasti pidemmät kuin ihmisshiukset.
        Ne voivat olla jopa 3x pidemmät kuin pisisimmät hivukset.


      • hihiiii
        silläpässipuli kirjoitti:

        Hevosen häntäkarvat ovat vallattomasti pidemmät kuin ihmisshiukset.
        Ne voivat olla jopa 3x pidemmät kuin pisisimmät hivukset.

        Taas evokeille tuli turpaan niin että lätisi.


    • Guinnessin ennätystenkirjassa esitellään kyllä hyvinkin pitkiä viiksiä ja kynsiäkin.

      • punapoartane

        Kynnethän eivät vaihdukaan.
        Kaikki ihmisen karvat vaihtuvat. Vaihtumistiheys on jokaisella ihmisellä henkilökohtainen ja kullakin erilainen. Eri kehonkohdissakin vaihteluväli on erilainen.
        Tukan maksimipituus määräytyy kasvunopeuden ja aktiivisen kasvuajan perusteella. Leikatussa tukassa poistuvat tietenkin hiukset lyhyinäkin ja tukan koko paksuus saavutetaan kun kaikki katkotut hiukset ovat loppuneet eli hiusten henkilökohtaisen kasvuiän ikäisellä hiuskuontalolla.
        Samoin miesten parran henk.koht. max pituus määrittyy.


    • umpappaa

      Asianyhteyden ja uskovaisuuden huomioon ottaen arvaan, että oikea vastaus on Jeesus?

    • taasolenkysymässä

      Tietääkös kreationisti missä naisilla on eniten kiharia karvoja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe