EKG ollut aina ok. Rasitustestissä toissa vuonna kunto ikäluokkaa alempi. Vrk-holterissa muutama lisälyönti viime vuonna.
Silti rintaa puristaa nykyään levossa. Ulkona liikkuessa voin saada "romahduksen", jos on ylämäkeä, pakkasta tai kantamuksia. Huimaa, hengästyttää, voimat menee, henkihieveri olo ja on tilattava taksi. Astma ja muut keuhkotaudit poissuljettu.
Lähisuvussa on sepelvaltimotautia ja veritulppia.
Voisiko mulla silti olla sydäntauti, esim sepelvaltimotauti?
Onko sepelvaltimotauti?
4
365
Vastaukset
- donna63
Asian voi selvittää vain lääkäri tutkimuksilla.
Oireittesi takia olisi joka tapauksessa mentävä lääkärille.
Kävin itse yksityisellä ensin sydänultrassa ja myöhemmin sydämen laajassa TT-kuvassa, koska kunnallisesti en päässyt mihinkään, sanottiin vaan, että "se on varmaan psyykkistä". Ehkä, mutta halusin tietää saadakseni mielenrauhan.
Rintaa puristi ja muitakin oireita oli. Ikäänkuin aivot ei saisi happea jne.
Ei ollut sepelvaltimotautia ko. tutkimusten perusteella.- Woman58yr
Olen myös menossa yksityiselle. Toivon lähetettä julkisen puolen tutkimuksiin.
- donna63
Toivon, että pääset pian tutkimuksiin !
Kerro sitten miten kävi kaiken kanssa ? - Näinkinvoi
Kyllä voi olla sepelvaltimotauti. Olen ollut ennen ja jälkeen ,taudin toteamista rasitus-EKG tutkimuksessa ,eikä koskaan ole siinä todettu mitään ,kaikki ok on sanottu..Silti muilla pikku oireilla todettiin seplvaltimotauti 4 v sitten -parit pallolaajennukset tehty ja kunnon lääkitys päällä jatkuvasti.Kuntoileva,hoikka ja terveellistä ruokaa nauttiva olen aina ollut,nyt 69v.
Siis ei minullakaan ultrassa ja ekg:ssä ole koskaan näkynyt mitään poikeeavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163471
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212372En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321965- 181881
- 821858
- 261582
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361427Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334