EKG ollut aina ok. Rasitustestissä toissa vuonna kunto ikäluokkaa alempi. Vrk-holterissa muutama lisälyönti viime vuonna.
Silti rintaa puristaa nykyään levossa. Ulkona liikkuessa voin saada "romahduksen", jos on ylämäkeä, pakkasta tai kantamuksia. Huimaa, hengästyttää, voimat menee, henkihieveri olo ja on tilattava taksi. Astma ja muut keuhkotaudit poissuljettu.
Lähisuvussa on sepelvaltimotautia ja veritulppia.
Voisiko mulla silti olla sydäntauti, esim sepelvaltimotauti?
Onko sepelvaltimotauti?
4
424
Vastaukset 4
- donna63
Asian voi selvittää vain lääkäri tutkimuksilla.
Oireittesi takia olisi joka tapauksessa mentävä lääkärille.
Kävin itse yksityisellä ensin sydänultrassa ja myöhemmin sydämen laajassa TT-kuvassa, koska kunnallisesti en päässyt mihinkään, sanottiin vaan, että "se on varmaan psyykkistä". Ehkä, mutta halusin tietää saadakseni mielenrauhan.
Rintaa puristi ja muitakin oireita oli. Ikäänkuin aivot ei saisi happea jne.
Ei ollut sepelvaltimotautia ko. tutkimusten perusteella.- Woman58yr
Olen myös menossa yksityiselle. Toivon lähetettä julkisen puolen tutkimuksiin.
- donna63
Toivon, että pääset pian tutkimuksiin !
Kerro sitten miten kävi kaiken kanssa ? - Näinkinvoi
Kyllä voi olla sepelvaltimotauti. Olen ollut ennen ja jälkeen ,taudin toteamista rasitus-EKG tutkimuksessa ,eikä koskaan ole siinä todettu mitään ,kaikki ok on sanottu..Silti muilla pikku oireilla todettiin seplvaltimotauti 4 v sitten -parit pallolaajennukset tehty ja kunnon lääkitys päällä jatkuvasti.Kuntoileva,hoikka ja terveellistä ruokaa nauttiva olen aina ollut,nyt 69v.
Siis ei minullakaan ultrassa ja ekg:ssä ole koskaan näkynyt mitään poikeeavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45687
- 20639
- 52584
- 46569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38559- 70541
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan177486