EKG ollut aina ok. Rasitustestissä toissa vuonna kunto ikäluokkaa alempi. Vrk-holterissa muutama lisälyönti viime vuonna.
Silti rintaa puristaa nykyään levossa. Ulkona liikkuessa voin saada "romahduksen", jos on ylämäkeä, pakkasta tai kantamuksia. Huimaa, hengästyttää, voimat menee, henkihieveri olo ja on tilattava taksi. Astma ja muut keuhkotaudit poissuljettu.
Lähisuvussa on sepelvaltimotautia ja veritulppia.
Voisiko mulla silti olla sydäntauti, esim sepelvaltimotauti?
Onko sepelvaltimotauti?
4
364
Vastaukset
- donna63
Asian voi selvittää vain lääkäri tutkimuksilla.
Oireittesi takia olisi joka tapauksessa mentävä lääkärille.
Kävin itse yksityisellä ensin sydänultrassa ja myöhemmin sydämen laajassa TT-kuvassa, koska kunnallisesti en päässyt mihinkään, sanottiin vaan, että "se on varmaan psyykkistä". Ehkä, mutta halusin tietää saadakseni mielenrauhan.
Rintaa puristi ja muitakin oireita oli. Ikäänkuin aivot ei saisi happea jne.
Ei ollut sepelvaltimotautia ko. tutkimusten perusteella.- Woman58yr
Olen myös menossa yksityiselle. Toivon lähetettä julkisen puolen tutkimuksiin.
- donna63
Toivon, että pääset pian tutkimuksiin !
Kerro sitten miten kävi kaiken kanssa ? - Näinkinvoi
Kyllä voi olla sepelvaltimotauti. Olen ollut ennen ja jälkeen ,taudin toteamista rasitus-EKG tutkimuksessa ,eikä koskaan ole siinä todettu mitään ,kaikki ok on sanottu..Silti muilla pikku oireilla todettiin seplvaltimotauti 4 v sitten -parit pallolaajennukset tehty ja kunnon lääkitys päällä jatkuvasti.Kuntoileva,hoikka ja terveellistä ruokaa nauttiva olen aina ollut,nyt 69v.
Siis ei minullakaan ultrassa ja ekg:ssä ole koskaan näkynyt mitään poikeeavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356644Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653830Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1263116- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291431Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051