Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Gallup. Kuinka moni on pettynyt scrossiin/vitaraan

Vitaraa

Ohjaus on huono. Olen pettynyt siitä syystä ja auto meni vaihtoon. Opel on huomattavasti jämäkämpi ajaa.

19

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 21tkmvitaralla

      Hinta ja laatu kohdallaan.Siis Vitaralle iso

    • Keideke

      Audi ja mersu ovat parhaita ajettavia. Kannattaa koeajaa.

    • GrandVitaristi

      Ostin heti uuden Vitaran, kun se tuli suomeen myyntiin. 19 tuhannen kilometrin jälkeen oli mitta täynnä tuota kirottua ohjausta ja vaihdoin pienellä välirahalla kaksi vuotta vanhempaan 54 tuhatta ajettuun Grand Vitara dieseliin. Kyllä on jämäkkä ajettava, vaikka eihän Grand Vitara ja Vitara olekkaan vertailukelpoisia. Jatkuva neliveto ja vanha kunnon hydraulinen ohjaustehostus ja integroitu tikapuurunko.

    • autoope

      nyt yli 15 tkm eikä ongelmia. olen tyytyväinen. Ylitti odotukseni

    • TyytyväinenAudisti

      Olen tyytyväinen Audini mutteroivaan ohjaukseen. Valitin tosin, mutta sanoivat huollossa, että se on vain mukavuustekijä, joka ei aiheuta korjaustoimenpiteitä.

      • nakkkk

        Siirry Audipalstalle, ole hyvä.


      • SihiseväSysyki
        nakkkk kirjoitti:

        Siirry Audipalstalle, ole hyvä.

        Aina on näköjään joku kateellinen audi kuskille....Ehkä se johtuu siitä että jonkun taiwanin ihmeen saa ostettua mutta rahat ei riitä Audi Quatroon?


      • SihiseväSysyki
        SihiseväSysyki kirjoitti:

        Aina on näköjään joku kateellinen audi kuskille....Ehkä se johtuu siitä että jonkun taiwanin ihmeen saa ostettua mutta rahat ei riitä Audi Quatroon?

        Minulla tosin rahat ei riitä edes ikivanhaan taiwanin ihmeeseen. Katselen mieliisti audin kuvia netistä kuitenkin.


    • Rifkrik

      Oma vitara vaihtui audi a3een juurikin ohjauksen tunnottomuuden vuoksi. Vitara oli myös erittäin tuuliherkkä. Kaistalla pysyminen on suorastaan ihme tällä autolla.

      • autoope

        tämä on nyt ilmiselvää trollausta. Logiikkasi nyrjähti


    • Mitään_vikaa

      Nyt parin kuukauden kokemuksella uudesta S-Crossista olen täysin tyytyväinen. Ihan vaikuttaa siltä, että joku täällä varsin avaa uusia keskusteluita siitä, kuinka surkeita ne ovat ajaa. En ole huomannut, tosin vasta 2600 mittarissa...

    • Pettynytkovin

      Erittäin, erittäin pettynyt ajettavuuteen. Taajamissa ja pikkuteillä verraton, mutta maantie/moottoritie ajo yhtä tuskaa. Ei mene hetkeäkään suoraa.

      • 1.6AT

        Syksystä saakka ollut ja kohta 8tkm takana ja pienintä valittamista motarilla ja ei missään uuallakaan. Lumisohjolla vakaampi kuin yksikään aikaisemmista taka- tai etuvetosista. Olen samaa katellut että kaiketi yksi ja sama valittaja asialla.


      • MetsuriMO
        1.6AT kirjoitti:

        Syksystä saakka ollut ja kohta 8tkm takana ja pienintä valittamista motarilla ja ei missään uuallakaan. Lumisohjolla vakaampi kuin yksikään aikaisemmista taka- tai etuvetosista. Olen samaa katellut että kaiketi yksi ja sama valittaja asialla.

        Minä olen kaiketi katsellut, että yksi ja sama kehuja asialla.
        Itselläni 13 tuhatta ajettu 1.6 automaatti ja ajettavuus on iso miinus. Muutoin menettelee. Ulkonäöstä ollaan montaa mieltä, minusta typerännäköinen. Työsuhde auto mulla, itse en ostaisi.


    • Off.Topic

      Avauksen kysely on näköjään tarkoitettu vain niille jotka ovat pettyneet joten tämä ei oikeastaan itselle kuulu. Kuitenkin, seuraava auto on etsinnässä ja myös Vitara 1.4 automaatti tuli siinä yhteudessä koeajettua. Koeajoon olin täydellisen tyytyväinen, moottoritiellä tuli käytyä ja etsin myös jyrkimmät ja liukkaimmat mäet mitä täältäpäin tiedän. Kuten sanottu, koeajoon olin täydellisen tyytyväinen ja väitteet surkeista ajo-ominaisuuksista kuulostavat omaan koeajokokemukseen nähden erittäin kummallisilta. Jopa niin että Vitara on todennäköisesti toinen niistä malleista johon tulen päätymään.

      Mainittakoon lisäksi etten edes tunne yhden yhtä ihmistä joka omistaisi Suzukin. Täälläpäin merkki on tavattoman harvinainen ja edes kadulla vastaan on tullut tasan yksi Vitara ja yksi ilmeisesti Baleno.

      • pikku.trolli.asialla

        Ei noita pettyneitä ole kuin yksi kirjoittelija eikä hän ole koskaan ajanut Vitaraa ...


    • vitaraa

      Toistan teesini. Tuulisella säällä suzukit ovat surkeita ajettavia, ainakin scrossi ja vitara. Kannattaa koeajaa kunnolla niin asia selviää.

      Maahantuoja tarjoaa ohjaukseen softapäivitystä mutta se ei auta.

      • pikku.trolli.asialla

        Onneksi tätä ongelmaa ei ole ollut viime vuoden malleissa. Ei ole vaikka pikku trolli sitä jaksaakin väittää.

        Asia selviää helposti käymällä koeajolla.


      • Mitään_vikaa
        pikku.trolli.asialla kirjoitti:

        Onneksi tätä ongelmaa ei ole ollut viime vuoden malleissa. Ei ole vaikka pikku trolli sitä jaksaakin väittää.

        Asia selviää helposti käymällä koeajolla.

        Pitänee antaa pikku trollin toistella väitettään. Ei se yksin kauan jaksa...

        Valitettavaa siinä on vain se, että joku voi ottaa ihan tosissaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe