Ohjaus on huono. Olen pettynyt siitä syystä ja auto meni vaihtoon. Opel on huomattavasti jämäkämpi ajaa.
Gallup. Kuinka moni on pettynyt scrossiin/vitaraan
19
318
Vastaukset
- 21tkmvitaralla
Hinta ja laatu kohdallaan.Siis Vitaralle iso
- Keideke
Audi ja mersu ovat parhaita ajettavia. Kannattaa koeajaa.
- GrandVitaristi
Ostin heti uuden Vitaran, kun se tuli suomeen myyntiin. 19 tuhannen kilometrin jälkeen oli mitta täynnä tuota kirottua ohjausta ja vaihdoin pienellä välirahalla kaksi vuotta vanhempaan 54 tuhatta ajettuun Grand Vitara dieseliin. Kyllä on jämäkkä ajettava, vaikka eihän Grand Vitara ja Vitara olekkaan vertailukelpoisia. Jatkuva neliveto ja vanha kunnon hydraulinen ohjaustehostus ja integroitu tikapuurunko.
- autoope
nyt yli 15 tkm eikä ongelmia. olen tyytyväinen. Ylitti odotukseni
- TyytyväinenAudisti
Olen tyytyväinen Audini mutteroivaan ohjaukseen. Valitin tosin, mutta sanoivat huollossa, että se on vain mukavuustekijä, joka ei aiheuta korjaustoimenpiteitä.
- nakkkk
Siirry Audipalstalle, ole hyvä.
- SihiseväSysyki
nakkkk kirjoitti:
Siirry Audipalstalle, ole hyvä.
Aina on näköjään joku kateellinen audi kuskille....Ehkä se johtuu siitä että jonkun taiwanin ihmeen saa ostettua mutta rahat ei riitä Audi Quatroon?
- SihiseväSysyki
SihiseväSysyki kirjoitti:
Aina on näköjään joku kateellinen audi kuskille....Ehkä se johtuu siitä että jonkun taiwanin ihmeen saa ostettua mutta rahat ei riitä Audi Quatroon?
Minulla tosin rahat ei riitä edes ikivanhaan taiwanin ihmeeseen. Katselen mieliisti audin kuvia netistä kuitenkin.
- Rifkrik
Oma vitara vaihtui audi a3een juurikin ohjauksen tunnottomuuden vuoksi. Vitara oli myös erittäin tuuliherkkä. Kaistalla pysyminen on suorastaan ihme tällä autolla.
- autoope
tämä on nyt ilmiselvää trollausta. Logiikkasi nyrjähti
- Mitään_vikaa
Nyt parin kuukauden kokemuksella uudesta S-Crossista olen täysin tyytyväinen. Ihan vaikuttaa siltä, että joku täällä varsin avaa uusia keskusteluita siitä, kuinka surkeita ne ovat ajaa. En ole huomannut, tosin vasta 2600 mittarissa...
- Pettynytkovin
Erittäin, erittäin pettynyt ajettavuuteen. Taajamissa ja pikkuteillä verraton, mutta maantie/moottoritie ajo yhtä tuskaa. Ei mene hetkeäkään suoraa.
- 1.6AT
Syksystä saakka ollut ja kohta 8tkm takana ja pienintä valittamista motarilla ja ei missään uuallakaan. Lumisohjolla vakaampi kuin yksikään aikaisemmista taka- tai etuvetosista. Olen samaa katellut että kaiketi yksi ja sama valittaja asialla.
- MetsuriMO
1.6AT kirjoitti:
Syksystä saakka ollut ja kohta 8tkm takana ja pienintä valittamista motarilla ja ei missään uuallakaan. Lumisohjolla vakaampi kuin yksikään aikaisemmista taka- tai etuvetosista. Olen samaa katellut että kaiketi yksi ja sama valittaja asialla.
Minä olen kaiketi katsellut, että yksi ja sama kehuja asialla.
Itselläni 13 tuhatta ajettu 1.6 automaatti ja ajettavuus on iso miinus. Muutoin menettelee. Ulkonäöstä ollaan montaa mieltä, minusta typerännäköinen. Työsuhde auto mulla, itse en ostaisi.
- Off.Topic
Avauksen kysely on näköjään tarkoitettu vain niille jotka ovat pettyneet joten tämä ei oikeastaan itselle kuulu. Kuitenkin, seuraava auto on etsinnässä ja myös Vitara 1.4 automaatti tuli siinä yhteudessä koeajettua. Koeajoon olin täydellisen tyytyväinen, moottoritiellä tuli käytyä ja etsin myös jyrkimmät ja liukkaimmat mäet mitä täältäpäin tiedän. Kuten sanottu, koeajoon olin täydellisen tyytyväinen ja väitteet surkeista ajo-ominaisuuksista kuulostavat omaan koeajokokemukseen nähden erittäin kummallisilta. Jopa niin että Vitara on todennäköisesti toinen niistä malleista johon tulen päätymään.
Mainittakoon lisäksi etten edes tunne yhden yhtä ihmistä joka omistaisi Suzukin. Täälläpäin merkki on tavattoman harvinainen ja edes kadulla vastaan on tullut tasan yksi Vitara ja yksi ilmeisesti Baleno.- pikku.trolli.asialla
Ei noita pettyneitä ole kuin yksi kirjoittelija eikä hän ole koskaan ajanut Vitaraa ...
- vitaraa
Toistan teesini. Tuulisella säällä suzukit ovat surkeita ajettavia, ainakin scrossi ja vitara. Kannattaa koeajaa kunnolla niin asia selviää.
Maahantuoja tarjoaa ohjaukseen softapäivitystä mutta se ei auta.- pikku.trolli.asialla
Onneksi tätä ongelmaa ei ole ollut viime vuoden malleissa. Ei ole vaikka pikku trolli sitä jaksaakin väittää.
Asia selviää helposti käymällä koeajolla. - Mitään_vikaa
pikku.trolli.asialla kirjoitti:
Onneksi tätä ongelmaa ei ole ollut viime vuoden malleissa. Ei ole vaikka pikku trolli sitä jaksaakin väittää.
Asia selviää helposti käymällä koeajolla.Pitänee antaa pikku trollin toistella väitettään. Ei se yksin kauan jaksa...
Valitettavaa siinä on vain se, että joku voi ottaa ihan tosissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812