Nyt pääsee kuusamossakin homomiehet naimisiin. sielläpäinhän siitä tykätään että miehet ja naiset pääsee samaa sukupuolta oleviin kanssa naimisiin. Niin mutta kumpi laittaa hunnun?
Kuusamon homomiehet
10
1460
Vastaukset
- tervehdysjostain
Ei ollut minullakaan huntua 40 v sitten, kun avioiduin. Oli vain yksinkertainen mekon kutale.
Mutta itse asiaan, sinua tuskin huntu huolettaa, vaan tasa-arvoinen avioliittolaki.
Laki on säädetty demokraattisesti ja se vaan on hyväksyttävä. Ei vaikeuteta kenenkään elämää ivaamalla. Ollaan ihmisiä toisillemme, näin kaikilla on parempi olla.- kuusamonukot
Enempi minä ivvaan kuusamolaisille Homoliittojen vastustaja miehille. Khihikihi. sitä vaan kuulutaan kirkkoon ja ollaan sammaa mieltä että joo joo ja pelätään pastoria kun on kylässä kinkerit. jalat tärisee. kyllä pappia on enempi pelättävä kuin poliisia. naurattaa vaan tilanne kun miehet keskenään mennee naimisiin.
- ÅåkeSven
Pidä sinä sitä huntua, kun olet tollainen akkamainen kitisijä. Anteeksi naiset vertauskuva.
- mehtähinkkaaja66
Siellä apsilla ne kuusamon homo erästelijät istuu ja kehuvat isoja kalojansa.Se on niijen salakieltä.Oikeasti ne tarkottavat jotain ihan muuta.Siellä ne kyylää ohikulkijoita jotka käyvät tankkaamassa ja kahvilla.Ihme ukkoja ne metsien urheat Tom of finlandialaiset.Yks kerran alkoi mulle näyttelemään jotakin ihme silmän iskuja niin minä että helevettiäkö siinä siristelet.Tämä siihen että menny roska silimään mehtätöissä.Minä sille siihen että minä voisin sen nyrkillä saaha sieltä pois.Ottipa erähinuri ritolat aika alta aikayksikön.
- Anonyymi
mitä nää kristian höpötät, taisi mennä toisinpäin :D mitä minä kuulin salen vanhalta mantalta :D
- kuusamonuroot
HAH,HAH,HAH kuusamon Uroot panee keskenään absilla. Heh Heh kyllä Naurattaa. ei kun kirkkoherranvirastoon vaan ja vihille.
- Anonyymi
:D eikös ne paneskele siellä entisellä essolla :D, niin minä ainakin oon käsittäny, eräskin koko kylän naurunaihekkin siellä nykyään hilluupi :D
- Anonyymi
Kyllä homotuttaa. Armeijaanki piti naisia saada ettei toisten miesten herkkupeput liikaa kiinnosta kun koko ajan pittää sormella hiplata ohi kulkiessa muitten miesten perseitä. saatan hinttarit menkää saatana hoitoon.
- Anonyymi
Menehän "kristiina" sinne torille hillumaan täältä...
- Anonyymi
Torilla se kuusamon homo erästelijä istuu ja kehuskelee isoja kalojansa.Se on sen salakieltä.Oikeasti tarkottaa jotain ihan muuta.Siellä se kyylää ohikulkijoita jotka käyvät Salessa ja kirpputorilla Ihme ukko.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418