http://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/kaksi-nuorta-kuoli-mopoautokolarissa-sastamalassa-14079430/
Ei noita ole tarkoitettu maantieliikenteeseen.
Vaarallisia nuo "lastenvaunut"
13
178
Vastaukset
Varsinkin tuollaiset kaksosten vaunut.
- yleistynyt
Yli komissaari tutkii onko ajettu yli nopeutta ylämäkeen!
- Näinmeillä
Niin suomessa ei saa tehdä autosta muuttamalla mopoautoa, niinkuin ruotsissa.
Monta tonnia painavalla traktorilla saa revitellä 15 vuotiaana😳 - q345r4252211
https://www.youtube.com/watch?v=XBEZ-dqU4mw
olen älykäs - org-mummeli
Puutteellisella ajotaidolla ollaan liikenteen seassa. Hyvin arveluttavaa ja vaaralista heille.
Harvemat ovat niin taitavia, kuin ne jotka ovat voineet harjoitella varikkoalueella tai radalla. Katselin kerran Potniaringin varikkoalueella, kun yksi ihan pikkunen poika ajoi ja oli aika taitava pikkuisen moponsa kanssa. - moloa.menoa
Olen nähnyt ja kohdannut töissäni niitä mopoautoilijoita livenä niin usein että monasti olen toivonut että joku rekka jyräisi ne kaikki rusinaksi maantiellä, edes yhden niistä. Mutta nuoren tytön kuolema koskettaa aina.
- elämä.rauhoittuu
Mopoauton pudotustestissä kerrottiin, että molempien etupenkkiläisten selkärangat olisivat katkenneet.
- pätee_myös_ihmisiin
Luonto karsii typerykset pois.
- eitässä
Valitettavasti tuo murhaaja pakukuski oli liian tyhmä tappamaan itseään. Pitäisi tosiaan järjestää eutanasia tuollaisille ettei tarvitsisi ajaa rakan keulaan tai viattomien päälle mopoautossa.
- vain.jova
Oliko jova vai jovain vaununmerkki.
- Mersukuski
Mopoauto on kevyt kulkine, mutta varmasti mopoa ja polkupyörää turvallisempi.
Olen ammattiautoilija ja katsellut liikennettä kymmeniä vuosia.
Näyttää olevan yleisenä tapana vainota mopoautoilijoita liikenteessä.
Olen itse käyttänyt mopoautoa kesäloma-ajokkina ja kohdannut uskomattomia törkeilijöitä liikenteessä, kiilaamiset jopa tieltä suistamisyritykset ovat jokapäiväisiä tilanteita...
Hitaalla ajoneuvolla ei pääse alta pois... - Mersukuski
Mopoautoilijat, laittakaa autoihinne liikennekamerat ja toimittakaa materiaali tarvittaessa poliisille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635152Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2544222Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty583820Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1372206Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.221564Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar621207Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6929- 93872
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137847Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii31827