Vaarallisia nuo "lastenvaunut"

Tauno_Ylisuuri

13

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varsinkin tuollaiset kaksosten vaunut.

    • yleistynyt

      Yli komissaari tutkii onko ajettu yli nopeutta ylämäkeen!

    • Näinmeillä

      Niin suomessa ei saa tehdä autosta muuttamalla mopoautoa, niinkuin ruotsissa.
      Monta tonnia painavalla traktorilla saa revitellä 15 vuotiaana😳

    • q345r4252211
    • org-mummeli

      Puutteellisella ajotaidolla ollaan liikenteen seassa. Hyvin arveluttavaa ja vaaralista heille.
      Harvemat ovat niin taitavia, kuin ne jotka ovat voineet harjoitella varikkoalueella tai radalla. Katselin kerran Potniaringin varikkoalueella, kun yksi ihan pikkunen poika ajoi ja oli aika taitava pikkuisen moponsa kanssa.

    • moloa.menoa

      Olen nähnyt ja kohdannut töissäni niitä mopoautoilijoita livenä niin usein että monasti olen toivonut että joku rekka jyräisi ne kaikki rusinaksi maantiellä, edes yhden niistä. Mutta nuoren tytön kuolema koskettaa aina.

      • elämä.rauhoittuu

        Mopoauton pudotustestissä kerrottiin, että molempien etupenkkiläisten selkärangat olisivat katkenneet.


    • pätee_myös_ihmisiin

      Luonto karsii typerykset pois.

      • eitässä

        Valitettavasti tuo murhaaja pakukuski oli liian tyhmä tappamaan itseään. Pitäisi tosiaan järjestää eutanasia tuollaisille ettei tarvitsisi ajaa rakan keulaan tai viattomien päälle mopoautossa.


    • vain.jova

      Oliko jova vai jovain vaununmerkki.

    • Mersukuski

      Mopoauto on kevyt kulkine, mutta varmasti mopoa ja polkupyörää turvallisempi.
      Olen ammattiautoilija ja katsellut liikennettä kymmeniä vuosia.
      Näyttää olevan yleisenä tapana vainota mopoautoilijoita liikenteessä.
      Olen itse käyttänyt mopoautoa kesäloma-ajokkina ja kohdannut uskomattomia törkeilijöitä liikenteessä, kiilaamiset jopa tieltä suistamisyritykset ovat jokapäiväisiä tilanteita...
      Hitaalla ajoneuvolla ei pääse alta pois...

    • Mersukuski

      Mopoautoilijat, laittakaa autoihinne liikennekamerat ja toimittakaa materiaali tarvittaessa poliisille...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      112
      1107
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      106
      977
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      194
      572
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe