Kangasalan Sanomat kirjoitteli yhtiön omistajan laatimia valheellisia ylistyskirjoituksia.Yhtiön ajauduttua konkurssiin omistajien rankan syytenipun saattelemana ei enään kirjoituksia olekaan tullut.Eikö uskallus riitä totuuden kirjoitteluun??
Kangasalan Sanomat/ Metalli ja konevälitys
7
612
Vastaukset
- SHALAHTI
Omistaja pitää huolen ettei kirjoitella?
- pryy
Varmasti tapahtumat olisivat uutisoimisen arvoisia.Useita poliisitutkimuksia,kytköksiä liivijengeihin ym.
- ohikulkijavaan
kaatopaikkako nykyään?
- dodoniin
METALLILIIKE PUTTONEN uusi nimi,VAROKAA!! Kangasalan Sanomat huom,nyt uusia sankaritarinoita odotellessa.Edelliset ei osunut ihan kohdalleen,,,,
- MUIISTOVAIN
Toivotaan että vanha toimintatapa on ihmisten ja yrittäjien muistissa ettei toistu samakuvio,,,,,,
- 2322
Onko Kangasalan Sanomat jo kirjoittanut uudesta alotuksesta Metalliliike Puttonen Oy:stä? Ei taida olla jutunaiheita?
- criminalone
Kirjoittaako Kangasalan Sanomat yrittäjän tuomiosta??? Ei taida olla selkärankaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258