Olen yrittänyt etsiä netistä ohjeita Aloe veran hoitoon. Mutta en ole löytänyt. Osaisiko joku täällä neuvoa miten usein sitä tulisi kastella ja millaisella paikalla se viihtyy, jne...?
Aloe veran hoito
5
559
Vastaukset
- kasvi
Tarvitsee valoisan ikkunan ja sietää kovaakin auringon paahdetta. Kastellaan kesällä useammin ja lannoitetaan kerran viikossa. Talvella kastelua harvennetaan, multa saa kuivua kastelujen välillä. Hoito on yhtä helppo kuin kaktuksilla. Kasvi on myrkytön ja sen sisältämä neste auttaa mm. nikkeliallergiaan ja finneihin :)
- perhonen
...että multa sais kesälläkin kuivahtaa kastelujen välissä, mutta vettä annetaan kerralla paljon. Talvella kastellaan vähemmän kerralla ja vain sen verran, ettei varsi nahistu.
- aloelle
Vaikka aurinkoa pitäisi kestää, älä ainakaan vie ulos aurinkoon kesällä, siellä kuolee hetkessä!
- nenä
Kun kastelet sitä,nin vesi suoraan multaan,ei lehdille,kiitos
- Anonyymi
Entäs Aloen harventaminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298