moi onko kokemuksia -07 automaatti civicistä?sedan mallia olen etsimässä.onko normaali vai ns.robottiautomaatti?mitä eroja?olen kuullut että -07 civicit tehdää turkissa?
honda civic -07 sedan automatti
5
221
Vastaukset
- Ettäsemmosta
Toimiva peli mut autona surkea.Kauhee meteli,huonot valot,kontti matala ei avauskahvaa ulkona hankala käyttää,talvella bensaa palaa ei 400 km tankilla,takajousitus onneton,ikkunat huurtuu saa käsin säädellä lämmityslaitetta lämmin kyllä on,kerää lunta takavanteisiin rupee täristää tossa isompia vikoja.Luotettava mutta tekniikka vähän vanhanaikainen.Eihän tommosta kierroskonetta arkiajossa kai kukaan kaipaa..Kiertää mutta ei väännä sitte yhtään.No automaatti auttaa mut näkyy sit bensapumpulla.Itte en toista ostais.....
- skodaRS
Vanhan aikaista tehon puutetta, sika hintaisessa kinkki vehkeessä!
- Yhktjufuk
Turkkilainen normaaliautomaatti.Pehmeesti toimii varsinkin viimenen vaihe pirun pitkä.Moottoritiellä ihan hyvä tekniikka,mutta se melu ja ajettavuus.Maantiellä vaihtaa helposti pykälää jo pienemmässäkin mäessä mikä ei tunnu turbo peleissä juuri yhtään..
- Late6677
380tkm automaatilla takana ilman vikoja ja kuin uusi ajaa.
ei syö vieläkään edes öljyä.- onkocivicjapanilainen
kävin koeajolla civicillä,mun mielestä automaatti toimi hyvin,rengas melu kyllä aika äänekäs mut ei paha,autolla ajettu 140000,just katsastettu ja huollot kunnossa.kaupat hyvin lähellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818