Olen ollut kaksi kertaa vähän pitemmässä suhteessa ja yksi ystävä on ollut mukana naimassa kaikkia ja joitakin lyhyempiä suhteita myös
Nykyistä vaimoa olemme naineet melkein yhtä kauan
Ensimmäistä tyttöystävää naitiin kun olimme 16v
Häntä naimme 15 vuotta kimpassa
Nykyistä vaimoa ollaan naitu 11 vuotta
Kimppa panot naistenI ksnssa
6
917
Vastaukset
- NauttinutVaimo
Minun mieheni on hommannut miehiä meidän sänkyyn 13 vuotta
Eikä ole tullut koskaan mieleen olla uskoton koska vierasta olen saanut niin paljon etten osaa arvioida määrää mutta osa on ollut pelkkiä panoja toiset kavereita ja vakituisempia jotka ovat toistuneet sängyssämme olen saanut olla kiinnostavassa liitossa on ollut paljon seksikokemuksia - OdottavaPillu
Meidän kimppa nainnin järjestelyt on mieheni hoitanut minun tarvitsee vain odottaa niin miehet päätyy sänkyymme ja minä tunnen kutinan pillussani
- YllätysMies
Minä nukun puoleen päivään viikonloppuisin
Ja mieheni järjestää toimintaa herään monta kertaa kun kaksi miestä hieroo minua olen monesti aivan märkänä kun herään
On kuin olisi nähnyt eroottista unta vaI tottako lie - KimpassaTavattu
Kaveri on nainut vaimoani yhtä kauan kuin minä.
Olimme tansseissa kaverini kanssa ja iskimme kimppanaisen jota naimme neljän kuukauden ajan kimpassa ja erikseen.
Minä pyysin häntä kihlautumaan kanssani ja muuttamaan luokseni.
Hän kysyi miten "ķaveri suhtautuu kun kimppa loppuu" johon vastasin ettei kimpan tarvitse loppua koska kaikki pidämme siitä.
Pian hän muutti luokseni ja kaverin kanssa naimme kimpassa ja erikseen.
Avioiduimme noin vuoden jälkeen ja kaveri oli bestmanina.
Hääýö vietettiin Rantasipissä hääsviitissä.
Kaveri otettiin mukaan hääyönä koska hän niin kuin kuuluu pakettiin.
Naimme hääyönä tuoretta rouvaa kimpassa kuten häiden aattonakin.
Ajateltiin että olisi erilainen hääyö ette ihan normijuttu.
Se mitä N20v M21v K25v ikäisinä aloitettiin ollaan jatkettu 24 vuotta.
Ollaan myös naitu muitakin kimpassa kaverin ja vaimon kanssa.
Joskus ollut parin vaihtoa ja vaimon tyttöystäviä mukana mutta eniten miehiä. - HääyönHuvit
Mekin naimme tuoretta rouvaa kimpassa hääyönä.
Naimisissa oleva mies vietti hääyön kanssani vaimoani naiden - N24v
Minun hääsviitissäni oli mieheni ja hänen bestmaninsa. Kumpikin on jatkuvia seksi kumppaneitani.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972