Käynnistyksen jälkeen käy niinkuin 3 pytyllä, tarkistin sytytyksen, vaihdoin tulpat, myös jakopää on kohdallaan, missä vika?
406 2.0 16v käy kuin moottorikelkka
10
126
Vastaukset
- etteivaan
Ensimmäinen epäilyn kohde on moottorin päällä oleva puolapaketti....
- pössööt
Venttiili remonttiako tuloillaan?
- RMB54
Pikkasen tarkkuutta vian kuvaan. Kerroit, että käynnistyksen jälkeen käy niin kuin 3 pytyllä...
Tietenkään moottori ei ennen käynnistystä käy yhdelläkään. Mutta tasoittuuko käynti moottorin lämmettyä? Raksuttaako moottori heti käynnistyksen jälkeen?- Pösöllä
Ei tasoitu lämmettyään, käy vain todella huonosti, käynti hiukan parempaa kun nostaa kierroksia. Puristukset hukassa joka pytystä, n.6bar kaikissa..
- RMB54
Pösöllä kirjoitti:
Ei tasoitu lämmettyään, käy vain todella huonosti, käynti hiukan parempaa kun nostaa kierroksia. Puristukset hukassa joka pytystä, n.6bar kaikissa..
Eli kansi pois ja venttiiliremontti
- Mutzibur
Ruiskusuutinkin voi mennä mykäksi.Kokemusta on.
- Korjaamollemolle
Mutzibur kirjoitti:
Ruiskusuutinkin voi mennä mykäksi.Kokemusta on.
Voihan se mennä, mutta jos toisessa viestissä jo kerrottiin puristusten olevan alhaisia niin eiköhän se vika ole mekaaninen.
- Kaurapuuro5
Katso tulpanjohdot!
- lökölöö
Kyseisessä autossa ei ole tulpanjohtoja
- nipsnapsis
koneen vaihtoon vaan,on pikakinnikkeillä tuo kone
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949