Hei tiistaina todettiin, nuhaa ollut parisen viikkoa. Sain rythodocimus kuurin, liimaa irrottavaa ja nenäntukloisuuteen. Eilen taksilla terv. Talo rautatienkatu, lääkäri tuumas, että kuuri vaan loppuun. Nyt järkyttävää päänsärkyä eilisestä ja kuume yli 39. Mitä teen, olen yksin kotona
Poskiontelo ja keuhkoputkien tulejdus
2
111
Vastaukset
- aito.valelääkäri
Ettei vain olisi Doximycin tuo biootti? Harmi, sillä sinuiittejä/riniittejä ei pitäisi hoitaa laajakirjoisilla antibiooteilla eikä ilman bakteeriperäisen ongelman varmistamista. Nenäkannu, antihistamiini, nenäsumutteet ja särkylääkkeet yleensä riittää.
Diagnostiikka-kaavion löydät tästä http://www.terveysportti.fi/xmedia/hoi/imk00792.jpg ja käypähoitosuosituksen tästä http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/suositus?id=hoi38050
Sinuna odottelisin ja käyttäisin sopivasti parasetamolia. Biootti kannattaa syödä loppuun, mutta jo nyt voisi aloittaa Precosa-sienen syömisen ja kuurin jälkeen mahdollisimman laajasti erilaisia maitohappobakteereita. Niillä saat palautettua ehkä prosentin niistä hyvistä bakteereista, joita antibiioottikuuri on tuhonnut. Mikäli päädyt ibuprofeeniin, niin muista ottaa happosalpaaja samaan aikaan vatsan suojaksi.
Mikäli paineen tunne siirtyy otsaan ja tulee pahoinvointia, sitten kannattaisi mennä näytille uudelleen.
Paranemisia! - tjulejudes
tulejdus aljoitaa yljeensa kauhijan kjivunj,sjen jalkjeen tuljee juusi tjueldus joka aseittaa tjuleduksen . osta japjeekista tjulejuds junttibiootteja syö kjaiji keralla njäin tjulet tjerveemaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5125567Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1254979Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292372- 4082234
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401390Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1711195- 631110
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N91011Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll73991Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132948