Kielillä puhumista Patrik Tiainen

Standupkoomikko

21

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Patrick-fani

      Sallikaa lasten mennä Patrickin tykö, sillä totisesti hän on kielilläpuhumisen kuningas! Oojee! Santtoklooria! Kerpepepepepepepe saporapopopopopo lapo samppoo oolooria! Oo disni! Disni! Nämä kaikki, voimassa ja voitelussa!

    • Teeoikein
      • AntiPaavola

        Älkää avatko linkkiä. Siellä on vain Paavolan Pete harhoineen ja saatanallisine opetuksineen!


      • Huvittunut
        AntiPaavola kirjoitti:

        Älkää avatko linkkiä. Siellä on vain Paavolan Pete harhoineen ja saatanallisine opetuksineen!

        Tämä opetus on ihan ok.


      • huolissaan.voi

        Sanotko sinä eksynyt Paavolan Petrin höpötyksiä hyviksi? Voi pimeyden määrää!


      • huolissaan.voi kirjoitti:

        Sanotko sinä eksynyt Paavolan Petrin höpötyksiä hyviksi? Voi pimeyden määrää!

        Eikö meillä ole oikeutta uskoa siihen mitä haluamme?


      • levihämärää
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Eikö meillä ole oikeutta uskoa siihen mitä haluamme?

        ei tietenkään lupa pitä olla voipimeältä!


      • HyväOpetus
        AntiPaavola kirjoitti:

        Älkää avatko linkkiä. Siellä on vain Paavolan Pete harhoineen ja saatanallisine opetuksineen!

        Kuuntele opetus ensin ennenkuin sanot mitään. Tervettä opetusta!


    • DoctorT

      Tämä höpinää sopii erinomaisen hyvin siihen afrikkalaisten noitien jakamaan "siunaukseen".

      Pyhä Henki ei ainakaan ole vaikuttamassa, se on varmaa se!!

      • KTS--

        Ei ole vaikuttamassa ja vielä vähemmän sinussa jonka "jumala" vastustaa sanavapautta murhaamalla massoittain teinejä.

        Vara huutaa ottakaa toinen varas kiinni.

        Tohtori Toopen "jumala"....EI jatkoon!


      • DoctorT

        Sie tuhannen pöllö ja rienaaja!! Ole sie vaiti kun et tunne Herra etkä Hänen Sanaansa!!


      • KTS--
        DoctorT kirjoitti:

        Sie tuhannen pöllö ja rienaaja!! Ole sie vaiti kun et tunne Herra etkä Hänen Sanaansa!!

        Kyllä minä oikean Herran tunnen ja hän ei viattomia teinejä teurastele.

        Jämpti nii!


    • HyväPate

      Tämä sukupolvi MURTAUTUU LÄPI! Hallelujaa! Kiitos YESHUALLE!

      • pöljätmurtautujat

        Mistä ne läpi menee?

        minä ainkain menen ovista joissa on saranat.


      • Kuninkaitten.kuningas

        Vastustajista viis, Jeesus Kristus on voittaja. Vaikka maailma raivoaa häntä vastaan se ei tule koskaan häntä voittamaan. Kun maailma tuhoutuu hän seisoo viimeisenä multien päällä! Patrik yksi hänen todistajistaan.


      • DoctorT

        Patrick Tiainen ei tosiaankaan ole viimeinen todistaja, ei tosin viimeinen harhaopettajakaan.

        Mutta kyllä Herra on kanat kyninyt ja tulee Tiaisenkin höyhenten vuoro. Voi niitä typeryksiä, jotka ovat häntä seuranneet.


      • bbnhhhhh
        DoctorT kirjoitti:

        Patrick Tiainen ei tosiaankaan ole viimeinen todistaja, ei tosin viimeinen harhaopettajakaan.

        Mutta kyllä Herra on kanat kyninyt ja tulee Tiaisenkin höyhenten vuoro. Voi niitä typeryksiä, jotka ovat häntä seuranneet.

        Onko Tiainen Herran kana vaiko Saatanan kana?


    • seurasetä

      No niin, kaikki me Herran kaikista hurskaimmista valitut uusvanhoilliskörttiläislestadiolaiset olemme vihdoinkin saaneet kauan odottamamme Messiaan tänne maan päälle.On kuitenkin huomioitava se,että Hän on tullut ainoastaan vain meidän hurskaisista hurskaisimpien joukkoon,toisten pirun riivaamien onnettomien ilo oli Hänen tulemisestaan ennenaikaista.Hallelujah Messias Tiainen.

    • EiHoppuHyväksi

      Ans kattoo nyt. Tähän mennessä liki kaikki "voidellut" ovat kopsahtaneet johonkin hyvin maalliseen rikkeeseen. M Koivistollakin oli aikanaan kova noste hihhulien piirissä, mutta sittemmin mies unohdettiin täysin. Toivottavasti PT osaa olla ihmisiksi, eikä vauhtisokeus pääse iskemään.

    • totuudenpuolestaoon

      Nyt ei hutkita vaa tutkitaa.

    • Aaltone

      Vai lapsia?! En veisi aikuisia näihin kokouksiin! Itse asiassa en itsekään menisi mihinkään mihin lapsia ei voisi viedä!

      Kerron oman kokemukseni. Luin mainoksen Jumalan kohtaamisen viikonlopusta ja ajattelin, että voisin mennä sinne poikani kanssa. Minulle kuitenkin ilmoitettiin, että se voi olla lapselle järkyttävä kokemus. Sanoin, että Jeesus kielsi estämästä tuomasta lapsia luokseen ja vieläpä niin, että jopa meidän aikuisten täytyy tulla lasten kaltaisiksi. Tämän kuultuaan leirin vetäjä muutti mieltään ja poikani olisi saanut luvan lähteä kanssani viikonloppuleirille, mutta olin itse jo varma, ettei siellä ainakaan Jumalaa kohdata, niinpä jätimme suosiolla väliin koko homman.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe