Muistaako joku? Puuilossa (Ilmat Pois) oli jokunen vuosi sitten ainakin myynnissä edullisia lumikenkiä. Väriltään keltaisia tai oransseja. Ei ollut alumiinirunkoiset vaan sellaiset muoviset läpyskät kuten TSL yms.
Muistatteko merkkiä/mallia?
Puuilon, Ilmat Pois, lumikengät
dsdfsdsf
3
1872
Vastaukset 3
- vierailija0
Nojapyöräkysely iikunnasta ja terveydestä kiinnostuneille, kiitos jo etukäteen!
https://docs.google.com/forms/d/1QRj6UHCAjhJXQ4aNDjGqBu8XNQQm-XFCXSFeBEq2Uz4/prefill- rwefweefe
nojapyörällä en ilkeä ajaa, vammaisen näköistä touhua. Sitapaitsi minulla on jo fatbike ja fullsuspension.
- j.oo
ostin lumikengät joissa alumiinikehikko ja muovia muuten. jalkapöydän alla oleva kuminen "sarana" pitää välillä vaihtaa. muuten hyvät. lumikenkiä oli puuilossa kahden kokoisia. suosittelen niitä suurempia."hyvät ja halavat"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459