Taas uusien inflaatiolukujen myötä tuli todistettua verotuksen/maksujen painopisteen siitymistä TASAVEROIHIN .Nousua aiheuttivat : Ajoneuvovero,sähkölasku ,bensiini . Laskua aiheutti älykännyköiden hinnan lasku . Tasaverot suurin syy Suomen heikkoon taloudelliseen tilanteeseen.Mikään ei syö kotimaista kulutusta enemmän kuin tasaverojen nousu .Katainen aloitti tämän uusliberaalisen politiikan jota tähän päivään asti kaikki hallitukset kompanneet .Köyhyys vain kasvanut ,leipäjonot kasvaneet ja tuloerot kasvaneet . Palkkaveroa pienennetään ja lasku maksettu tasaveroja korottamalla .Olen seurannut 15 vuotta inflaation muodostumista ja suunta siirtyminen tasaveroihin näkyy selvästi näissä selvityksissä . Lähes joka kerta kun inflaatio nousee jokut veronkorotukset ovat syynä ,ja vastapainoksi laskua tulee kännykkä puheluiden hintojen laskusta ,tai ulkomaan matkailun halpenemisesta. Kaikki korotukset vaikuttavat aina suoraan ELÄMISEN pakkoedellytyksiin (sähkä.kiinteistö,vuokra,polttoaine,ym.verot) syöden köyhien ja vähäosaisten loputkin elämisenmahdollisuudet pois .Moni Eläkeläinen on samassa tilanteessa .
inflaatio !
8
130
Vastaukset
- tollothaluaa
Alvin nosto kuolinisku...
- aattelia
Kyllä,nythän Kokoomus ilmoitti ,että jos vielä leikataa niin silloin nostetaan ALVia. Soini ehdotti osinkoveron korotusta. Kumpi korotus olisi TASAVERO ? Kumpi korotus suosisi varakkaita ? Kumpi kasvattaisi köyhyyttä ? Kumpi lisäisi palveluyritysten konkursseja ? Olen itse ollut Kokoomuslainen ,mutta KATAISEN uusliberaalisen politiikan myötä en tunnista nyky kokoomusta omakseni. Olen itsekin Osinkojen saaja ,mutta en tee mitään niiden eteen. Solidaarisuuteni vuoksi olen valmis maksamaan osingoistani enemmän veroa ,säästääkseni vähäosaisiakin koskettavan TASAVERON ,eli ALV:n korotuksen. TÄMÄ ON SITÄ KOKOOMUSTA JOTA MINÄ OLIN OPPINUT KUNNIOITTAMAAN .Valtiovarainministeri NIINISTÖ toimi aikoinaan juuri näin,eli ajatteli myös vähäosaisia .
- ilmaista.ryyppäämistä
Asiat ratkeaa helposti laittamalla järjestöt mm. ay-liike verolle.
Koskahan äänioikeutetu oppivat, etteivät nämä Kokoomuksen Mikki Hiiret ole koskaan tavallisen kansan asialla, silti intohimoisesti konttoripäällikkötason "porvarit" äänestävät noita pikkumiehiä. Käsittämätöntä !
Nythän on tietysti käynyt aatteille hiukan heikosti tavisten kannalta, oikeistokeskusta, tämä ihmelapsi Sipilän klubihan on vetänyt kokoomuksesta oikealta ohi niin että heilahtaa, jopa pidemmälle kuin Lipponen aikoinaan vei demarit, joista tänäpäivänä ei ota pirukaan selvää, mitä tänään kannattavat tai ovat kannattamatta, välillä kannattaen.
Mitä siis jää sellaiselle äänestäjälle, joka ajattelee hiukan laajemmin asioita, siis suomea ja suomalaisten etua ensin. Ei löydy äänelle "paikkaa".- älä-valita
Ei sitten muuta kun nukkumaan.
- aattelia
Itse olen myös niin epäitsekäs että olen tosissani huolissani esim. perheiden jaksamisesta.Sastamalan kuolon kolari johtui perhekriisistä .Voisiko perhekriisi johtua taloudellisesta ahdingosta? Voisiko taloudellinen ahdinko jouhtua Tasaverojen noususta ? Olen lähes varma,että Tasaverojen nosto politiikka on aiheuttanut perheissä talouskriisejä jotka ovat syyllisiä eroihin ja itsemurhiin ja perhesurmiin. Verotus pitäisi sitoa maksukykyyn . Progsessiivinen vero toimii näin , mutta sitä on siirretty tasaveroon.Urpilainen rahaministerinä huusi tasaverokorotuksia ja totesi että köyhimmille korotus kompensoidaan .Entäs ne jotka olivat juuri köyhyysrajan yläpuolella ? Veronkorotus ajoi heidätkin köyhyysrajan alapuolelle ,mutta kun he olivat "uusia köyhiä" heiltä jäi kompensaatiot saamatta . Näin Poliittiset päätökset aiheuttavat KURJISTUMISTA ja kansantalouden köyhtymistä.
- PäivälläNukkumaan
älä-valita kirjoitti:
Ei sitten muuta kun nukkumaan.
Idiootti?
- aattelia
80- luvun vasemmistolaiset ovat tänäpäivänä 10 piirua oikeammalla kuin silloiset demarit. 80- luvun demarit ovat tänäpäivänä 100 piirua oikeammalla kuin silloiset kokoomuslaiset .80- luvun kokoomus on tänäpäivänä 1000 piirua oikeammalla kuin silloinen kokoomus .80- luvun keskusta on Sipilän johdolla 100000 piirua oikeammalla kuin silloinen keskusta. Tämä suunta on Kreikassakin .Kommunisti pääministeri ,ja koko ajan kurittaa köyhää kansanosaa, eli siirtynyt 1000000 piirua oikealle. Itse en vaadi kuin oikeudenmukaisuutta ja maksukykyyn perustuvaa verotusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363234
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per432724- 442676
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562572