Olen yöllä heräillyt en ihan joka yö mutta kumminki aika useasti juuri kuin olen nukahtamispisteessä tulee kova säpsähdys välillä tuntuu aivoissa asti se ja välillä sydämmessä ja tuntuu ettei saa happea !:( aivan hirveä tunne tuntuu että kuolee olen 18vuotias nuori ja haluan pikaisia vastauksia kokemuksia teiltä olen käynyt lääkärissäkin kerran ottamassa sydänfilmin ja kaikki ollu okei ja sanoivat että ajattelen liikaa tuota asiaa nii voi johtua siitä en liiku paljoaa painoa löytyy 65kg ja nuuskaa on tullu käytettyä 5vuotta enkä tiedä mitä tehdä
Voimakas säpsähteleminen
Elps98
1
124
Vastaukset
- toinen_säpsähtelijä
Lopeta ensimmäiseksi nuuskan käyttö. Se säpsähtely on aivan normaalia, kun ruumis rentoutuu juuri ennen nukahtamista. Olet vain oppinut säikähtämään asiaa ja se aiheuttaa kuvailemasi oireet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163381
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202076En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321865- 181861
- 821778
- 261572
- 291430
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361377Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111324