Unien ja todellisuuden unelma. Olet sinä...

Hoitoalallasykenousee

Näin unen, että minä tulin sinua vastaan työpaikan käytävällä. Koko paikka oli aivan tyhjä. Ei muita töissä. Keräsin ilmeisesti kaiken rohkeuteni, kun lähestyit minua. Pysähdyimme. Aioit juuri sanoa minulle, jotain.. keskeytin ja sanoin "Nyt ei puhuta. Mä näytän sinulle miten välitän. En saa sinua mielestäni. Tämä flirttailu ja kiusoittelu on kestänyt liian kauan." Nojauduin sinua vasten, upotin kädet farkkujen taskuihisi. Totesin "Tämä perse tuntuu yhtä hyvältä käsien alla, kun näyttää silmien edessä". Suutelin sinua. Vastasit suudelmaan hämmästyneenä, mutta ihanan miehekkään hellästi.

Irroitin kädet taskuistasi, painoin kämmenellä rintakehääsi. Tunsin kämmenessäni lämpimän ihosi paidan alla. Hengitit syvään ja siirsin toisen käteni ruskean nahkavyösi soljelle. Avaan vyön rauhallisesti, samalla silmiisi katsoen. Avaan farkkujesi napit, samalla sinuun nojaten. Laitan lämpimän käteni farkkujesi sisään. Huomaan, että sinäkin pidät tilanteesta. Liu'utan kättäni muutaman kerran pitkin miehisyyttäsi, samalla silmiisi katsoen. "Olen halunnut jo vuosia tehdä tämän", sanottuani tämän suutelen sinua ja laskeudun polvilleni eteesi. Haluan toteuttaa sinun fantasiaasi, kertoa miten haluttava mies olet, kuinka nainen välittää...

Loppua en kehtaa kirjoittaa. Punastun itse. Miten paljon haluaisinkaan tämän toteuttaa. Välitän sinusta. Olen vain työpaikan flirttailukaveri sinulle, mutta voisin olla muutakin...jos haluat.

Mies on parhaimmillaan juuri tuollaisena, kuin sinä olet. Nyt ja vuosien päästä. Et ole liian vanha vaan olisit juuri sopiva!

3

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitathyvinkyllä

      Oho! Oho! Maistuis mullekin.

    • chtivahtimestari

      Kirjoittaispa se Hesan hoitsu noin joka kaapin luona sanoi minun olevan mies parhaassa iässä.Oisin loppuviikoksi Suomi 24chätis

    • kirjottaisitkunnolla

      "Pitkin miehisyyttäsi"?
      Ei jumankauta kun repesin siin kohtaa... =D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe