Mistä maksullinen nainen? kuusankoskelta

mtvperkele

Olen tullut siihen tulokseen, että minä en koskaan tule ilmaiseksi naista saamaan, joten kaipa siitä kokemuksesta pitänee jonkin verran maksaakin. Rahaa minulla on ihan tarpeeksi, kun kaljaan en koko palkkaani pistä, ja moraalirelativistinkin piirteitä löytyy sen verran, että en huorissa käymistä mitenkään pahana asiana näe. Kysymys kuuluukin: mistä löydän naisen, joka on valmis jakamaan läheisyyttään rahasta?

13

1172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi_ehdotus

Sanoit, että: "rahaa minulla on ihan tarpeeksi", joten jos lähtisitkin kanssani Roomaan ja maksaisit kaikki matkan kulut meidän molempien osalta, voisit viedä neitsyyteni ja panna minua sen jälkeen niin monta kertaa, kuin mielesi tekee ennen lomamme päättymistä. Miltä kuulostaa? ;)

• jyysin
    • 3578783

Itse olin joskus samassa tilanteessa. En tiedä Kuusankosken markkinatilanteesta, suosittelisin Amsterdamiin tai Hampuriin matkustamista. Ikkunaprostituoituina työskenteleviin naisiin on helppo ottaa kontaktia, valinnanvaraa riittää, ostettavan tavaran näkee etukäteen, laatu on korkea ja hinnat halvat.

• Puutteessa3

Mistä saisi aidonoloisen miesseksirobotin? Seksi kiinnostaa, mutta en kestä alastomuutta vieraan tai edes tutun ihmisen kanssa. Ja muuten, huorissa käyminen on vastenmielistä.

• Bbjack

Pattaya

• 379379

Ei taida olla helppoa saada hyvää maksullista Kuusankoskelta. Mene Hampuriin, Berliiniin tai Amsterdamiin katsomaan, missä ikkunassa on sinulle kelpaava runko. Muista vain ennen sisälle menoa neuvotella tarkkaan, mitä maksat ja mitä saat.

• yksin-ikuisesti

Ahkerasti vaan ilmoittelet esim työnhaku , työkeikat palstalla. Monet naiset on rahapulassa ja itse löysin sieltä kivan naisen. Olin sen kanssa 4 kertaa ja rahaa meni 1300 euroa. Iskuri treffit on huono, siellä rumia naisia. Suomi24 seksi sivultakin voi löytää.

• eimaksullinennainen

Hanki pumpattava Barbara tai pistä ovenrakoon.

• Hyvä kysymys minä haen kullia 45 _60

• tattoopower

Kesällä ainakin ostoskeskuksen penkillä istuu muovipussin kanssa upeita naisia.

Hintaa en tiedä, mut aamupäivästä luulis olevan halvempi kun on olot.

• no.nyt.tulee

Ostarin edestä ja halpa.

• upeakarvoitus

En maksaisi kuin siistille aikuiselle reilu 30v romaninaiselle jos pääsisin nuolemaan sitä.

• Miesyksin-

Varmaan siellä huono tarjonta mutta matkusta turkuun tai hesaan niin saat tosi nättiä naista noin 250 eurolla. Turussa ja hesassa on laadukkaita maksullisia runsaasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3460
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      76
      3149
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3022
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      67
      2687
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2192
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1764
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1717
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe