Mistä maksullinen nainen? kuusankoskelta

mtvperkele

Olen tullut siihen tulokseen, että minä en koskaan tule ilmaiseksi naista saamaan, joten kaipa siitä kokemuksesta pitänee jonkin verran maksaakin. Rahaa minulla on ihan tarpeeksi, kun kaljaan en koko palkkaani pistä, ja moraalirelativistinkin piirteitä löytyy sen verran, että en huorissa käymistä mitenkään pahana asiana näe. Kysymys kuuluukin: mistä löydän naisen, joka on valmis jakamaan läheisyyttään rahasta?

13

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi_ehdotus

Sanoit, että: "rahaa minulla on ihan tarpeeksi", joten jos lähtisitkin kanssani Roomaan ja maksaisit kaikki matkan kulut meidän molempien osalta, voisit viedä neitsyyteni ja panna minua sen jälkeen niin monta kertaa, kuin mielesi tekee ennen lomamme päättymistä. Miltä kuulostaa? ;)

• jyysin
    • 3578783

Itse olin joskus samassa tilanteessa. En tiedä Kuusankosken markkinatilanteesta, suosittelisin Amsterdamiin tai Hampuriin matkustamista. Ikkunaprostituoituina työskenteleviin naisiin on helppo ottaa kontaktia, valinnanvaraa riittää, ostettavan tavaran näkee etukäteen, laatu on korkea ja hinnat halvat.

• Puutteessa3

Mistä saisi aidonoloisen miesseksirobotin? Seksi kiinnostaa, mutta en kestä alastomuutta vieraan tai edes tutun ihmisen kanssa. Ja muuten, huorissa käyminen on vastenmielistä.

• Bbjack

Pattaya

• 379379

Ei taida olla helppoa saada hyvää maksullista Kuusankoskelta. Mene Hampuriin, Berliiniin tai Amsterdamiin katsomaan, missä ikkunassa on sinulle kelpaava runko. Muista vain ennen sisälle menoa neuvotella tarkkaan, mitä maksat ja mitä saat.

• yksin-ikuisesti

Ahkerasti vaan ilmoittelet esim työnhaku , työkeikat palstalla. Monet naiset on rahapulassa ja itse löysin sieltä kivan naisen. Olin sen kanssa 4 kertaa ja rahaa meni 1300 euroa. Iskuri treffit on huono, siellä rumia naisia. Suomi24 seksi sivultakin voi löytää.

• eimaksullinennainen

Hanki pumpattava Barbara tai pistä ovenrakoon.

• Hyvä kysymys minä haen kullia 45 _60

• tattoopower

Kesällä ainakin ostoskeskuksen penkillä istuu muovipussin kanssa upeita naisia.

Hintaa en tiedä, mut aamupäivästä luulis olevan halvempi kun on olot.

• no.nyt.tulee

Ostarin edestä ja halpa.

• upeakarvoitus

En maksaisi kuin siistille aikuiselle reilu 30v romaninaiselle jos pääsisin nuolemaan sitä.

• Miesyksin-

Varmaan siellä huono tarjonta mutta matkusta turkuun tai hesaan niin saat tosi nättiä naista noin 250 eurolla. Turussa ja hesassa on laadukkaita maksullisia runsaasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      257
      4590
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      131
      2993
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2762
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1594
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1109
    Aihe