Puhutaan koulujen sisäilma ongelmista, myrkyistä, homeista sun muista.
No entäpäs auton sisäilma, onkohan koskaan tutkittu. Autosta itsestään auton sisäilmaan irtoavat myrkyt, homeet ilmastoinnissa ja koko autossa ja liikenteen päästöt vielä kaupan päälle.
Kannattaa varmaan miettiä millä aineilla autoaankin sisältä puhdistelee koska hengität sitä tuotteen kemikaaleja sitten vaikka kuinka kauan. Onko auton ovi tiivisteet kunnossa, muutoinhan sieltä tulee sitä enemmän saasteita sisään mitä huonommat tiivisteet. Sisäilmansuodatinhan monissa autoissa jo onkin jonkinlainen.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005097885.html
Liikenteen- ja auton saasteet
5
116
Vastaukset
- matueiimuroi
Autojen päästöt ja sisäpuolella olevat pölyt on pieni riesa matuihin verrattuna.
- Trolli_stop
Jos et ole huomannut, sulla on pakkomielle. Mieti jotain muuta tekemistä kuin asiallisten keskustelunavausten sotkeminen yhden ainoan ajatuksen voimalla.
Jos et itse keksi, kysy äidiltä apua... Trolli_stop kirjoitti:
Jos et ole huomannut, sulla on pakkomielle. Mieti jotain muuta tekemistä kuin asiallisten keskustelunavausten sotkeminen yhden ainoan ajatuksen voimalla.
Jos et itse keksi, kysy äidiltä apua...MV-lehdestä omaan elämäänsä "totuuksia" ammentanut kaveri ilmeisesti kyseessä.
- matukokapakassa
Portsarit on pieni riesa matuihin verrattuna.
- RaflaPro
matukokapakassa kirjoitti:
Portsarit on pieni riesa matuihin verrattuna.
Näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1371130Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37947Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47849Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73820Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva164811Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e34774- 54741
Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42696Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy188693Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136685