Apteekin palvelu

apoteek

Someron apteekin palvelu on todella alkanut ärsyttämään ku ikinä ei ole lääkkeitä joita menet hakemaan aina vaan tilataan ja tilataan.
Eteenkin nyt kun kela on todella tarkka ettei lääkkeitä voi olla kotona jemmassa juurikaan yhtään.
Jos haet perjantaina lääkettä jota ei ole se tilataan ja saat sen vasta tiistaina?
Mitä mieltä on pitää apteekkia josta ei saa lääkkeitään.

6

662

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raha.tiukalla

Kaikki maksaa nykyään niin paljon.

• lääketilaaja

olen ihmetellyt ihan samaa.
        eikö tarkoitus ole palvella asiakkaita on se sit muka palveluu ku mitää ei tiskissä? nykyää saa helposti tilattua lääkkeet myös reseptilääkkeet suoraan kotiin www.yliopistonapteekki.fi/verkkoapteekki niin ei tart käyttää huonoa palvelua

• vähäsen

Menee tietenkin viimeisetkin asiakkaat jos kaikki hakevat lääkkeensä muualta mutta eihän siinä ole vaihtoehtoja ellei lääkkeitä yksinkertaisesti löydy hyllystä.
      Kyllä ne lääkkeet meille asiakkaillekkin maksavat ja ostettava on.

• Hyväapoteekki

Jospa apteekkarilla on rahat vähissä, eikä siksi voi pitää harvinaisempia lääkkeitä
        vanhentumassa. Yleisimmät varmasti hyllystä löytyvät ja kriittisimmät tuodaan
        varmasti terveydenhuollon kautta vaikka kotiovelle. Hienoa, että meillä Somerolla
        on oma apteekki ja tsemppiä yrittäjälle!

• Turharutina

Somerolla on ihan hyvä apteekki,tarvittaessa varmaan lääkkeet löytyy ensihätään.
        Asiakaspalvelu erinomaista.

Käytän mieluummin Someron kaikkia mahdollisia palveluita ennen kuin lähden niitä hakemaan ja tilaamaan jostakin muualta.
        Palvelun pysyvyyden elinehto on että niitä myös käytetään.

Toki Somerolla on muutama erikoisiliike joihin en mene toista kertaa mistään hinnasta,johtuen huonosta asiakaspalvelusta ja ylimielisestä asenteesta asiakasta kohtaan.
        Huono asiakaspalvelu ei tuo ensimmäistäkään euroa myyjän kassaan,siinä oppimista muutamalla liikkeellä Somerolla.
        Tuotteet hyviä ja laadukkaita merkkituotteita mutta se palvelu....hohhoijaa.

• entinenas

myös mä oon siirtyny yliopistonapteekin verkkoapteekin lääke tilaajaksi samaisesta syystä.
      sain tarpeekseni kun ikinä ei ollut mitä haet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      101
      1266
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      89
      759
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      681
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      118
      541
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      506
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      181
      489
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      487
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      473
    Aihe