https://www.youtube.com/watch?v=qsqrYyvE2uM Nokka ilmassa ja säästät eturengasta!
Pirkkalan parhaat mopokuskit!
6
185
Vastaukset
- kkhhlljjööjjljkkk
Mitäs säännöt sanoo järven jäällä ajelemisesta?
Toisaalta, parempi, että siellä jäällä käy keulimassa, kuin että tulee laittomuuksia esittelemään tänne yleisille väylille. - savonreisko
Saapi tuolla jäällä keulia ja ajaa. Jokamiehen/naisen oikeudella.
- naitavaa
Taitavaa ajoa
- Antakaapojatjatytöthanaa
Jossainhan mopokuskien on saatava purkaa paineitaan keulimalla. mikä helkutin suvakkiporukka aina inisee ne teki sitä ne teki tätä. Silloin kun olin itse moponulikka joskus vuonna 1978 niin joku kyylä soitti poliisin paikalle kun ajoin hankikannoilla mopollani pitkin peltoja. Näköjään tää mopoilijoitten kyttääminen kulkee sukurasitteena joillakin perintönä.Ajamista vartenhan kaikki koneet hommataan,eikä koristeeksi autotalliin.
- asdasqweqwe
Luultavasti ajelu oli laitonta, sillä päristelijöillä tuskin oli kalastuskunnan ja rantatonttien omistajien lupaa.
- bvcxszzzz
Luvanvaraita hommoo on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1613043
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541789Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461744Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571590- 761512
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3331406Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m771251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201248- 1581082
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251035