https://www.youtube.com/watch?v=qsqrYyvE2uM Nokka ilmassa ja säästät eturengasta!
Vastaukset 6
- kkhhlljjööjjljkkk
Mitäs säännöt sanoo järven jäällä ajelemisesta?
Toisaalta, parempi, että siellä jäällä käy keulimassa, kuin että tulee laittomuuksia esittelemään tänne yleisille väylille. - savonreisko
Saapi tuolla jäällä keulia ja ajaa. Jokamiehen/naisen oikeudella.
- naitavaa
Taitavaa ajoa
- Antakaapojatjatytöthanaa
Jossainhan mopokuskien on saatava purkaa paineitaan keulimalla. mikä helkutin suvakkiporukka aina inisee ne teki sitä ne teki tätä. Silloin kun olin itse moponulikka joskus vuonna 1978 niin joku kyylä soitti poliisin paikalle kun ajoin hankikannoilla mopollani pitkin peltoja. Näköjään tää mopoilijoitten kyttääminen kulkee sukurasitteena joillakin perintönä.Ajamista vartenhan kaikki koneet hommataan,eikä koristeeksi autotalliin.
- asdasqweqwe
Luultavasti ajelu oli laitonta, sillä päristelijöillä tuskin oli kalastuskunnan ja rantatonttien omistajien lupaa.
- bvcxszzzz
Luvanvaraita hommoo on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771590
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493