Jeesus elokuvako?

paavali

On hienoa,että osoitat harrastuneisuutta,mutta muista nyt kuitenkin,hyvä lukija,että taivaaseen pääsee vain Jeesuksen kautta.Tämä tarkoittaa,että jos sinä haluat pelastua,niin sinun täytyy ottaa vastaan Jeesus Kristus omana henkilökohtaisena Vapahtajanasi.Sinun kannattaa säännöllisesti rukoilla Jeesusta ja tehdä parannus synneistäsi.Anna elämäsi Jeesukselle,sillä hänessä on iankaikkinen elämä.aamen.

6

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rollin

      Miksi tää on elokuvapalstalla? Vai tarkoitatko mahdollisesti Jesus Francoa?

      • Sleaze

        Hän haluaa mainostaa Jesus Christ Vampire Hunteria.

        www.odessafilmworks.com/jcvh


    • en usko

      ...kylähullu joka teloitettiin kansankiihotuksesta. Mitään ylösnousemuksia ei ole koskaan ollut.
      Kaikki uskovaisten näyt johtuvat vain sekaisin menneistä kemikaaleista aivoissa. Kyllähän huumesienienkin vaikutuksessa voi nähdä vihreitä tonttuja, mutta ei se silti tarkoita että niitä olisi oikeasti olemassa.
      Raamattu on aika tylsä satukirja. Onneksi on oikeastikin hyvää kirjallisuutta.

      Usko on sairaus. Joskus se voi olla vaarallinen sairaus, joskus harmiton. Onneksi useimmissa tapauksissa uskovaiset ovat vain harmittomia höppänöitä, ei siis varsinaista tarvetta lukita mielisairaalaan.

      • mystery-86

        ihminen pystyy uskottelemaan itselleen kaikkea ja
        sinä puhut asiaa.Miten jos joku jumala olisi olemassa niin kuinka hän antaisi sellaisille jotain tehtäviä,jotka tappavat rotuaan ja eivät pysty pitämään luonnosta huolta.Monet uskovaiset oavt ennen olleet narkkareita ja alkoholisteja joten heidän mieleensä sopii tämmöinen pelleily.
        Varmasti tuo mieleen nuo huumesekoilut ja alkoholismin....tämä ei sitten ole mitään henkilökohtaista...minulla ei ole mitään tuollaisia henkilöitä vastaan.


      • Tshai

        kun kirjoitat noin. Oikeasti uskontokriittisyys ei tarkoita sitä, etteikö voisi jollain tasolla ymmärtää uskovaisia. Siihenhän uskontotiedekin perustuu. No sinä et varmaan ole sellaisesta kuullutkaan.

        Joo, näitä netin huonoja puolia, kun kaiken maailman tumpelot kirjoittaa mielipiteitään hienoina totuuksina. Oletko pitkäänkin pohtinut ja rakentanut maailmankuvaasi? Sehän näyttää perustuvan mitä hienoimpaan filosofiaan, elämän ymmärtämiseen jne.


      • Kille
        Tshai kirjoitti:

        kun kirjoitat noin. Oikeasti uskontokriittisyys ei tarkoita sitä, etteikö voisi jollain tasolla ymmärtää uskovaisia. Siihenhän uskontotiedekin perustuu. No sinä et varmaan ole sellaisesta kuullutkaan.

        Joo, näitä netin huonoja puolia, kun kaiken maailman tumpelot kirjoittaa mielipiteitään hienoina totuuksina. Oletko pitkäänkin pohtinut ja rakentanut maailmankuvaasi? Sehän näyttää perustuvan mitä hienoimpaan filosofiaan, elämän ymmärtämiseen jne.

        on jo niin iso juttu, että sen suoritettuaan voi mielestään analysoida eri ilmiöitä ja ihmisiä. Esim. vaikka uskovaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe