Onko citroen turvallinen

görangöbbels

Työmatkalla liikennevaloissa viereisen citikan pyörä irtosi kesken ajon.
Onko citikka luotettava. -2C pakkasessa parkkipaikan viereisessä ruudussa citikka puhalsi öljyt pihalle.
Onko citikka kestävä. Työkaverin citikan mittarissa varoitusvalojen sammuminen kestää monta viikkoa.
Säilyttääkö citikka arvonsa. 2016 vuosimallin citikkaa saa jo alle kolmen tonnin.
Voiko sitikan viedä USA.an. Kuka niin hullu olisi? USA on autoilumaa.

6

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petyin_pahasti

      Et sitten lähtenytkään palstalla.

    • cccccccccc

      Montako 2016 mallista pystyt toimittamaan alle 5000 €? Laita viestiä, otan kaikki käteisellä! Alle 13 000 ei löydy netistä ollenkaan.

      • görangöbbels

        Höpö höpö. Et vai osaa tingata. Ei sinulla ole käteistä. Sitä ei tarvita edes leipäjonossa..


      • cccccccc
        görangöbbels kirjoitti:

        Höpö höpö. Et vai osaa tingata. Ei sinulla ole käteistä. Sitä ei tarvita edes leipäjonossa..

        No, en osaa, mutta ei sinuakaan tunnu raha kiinnostavan! Sen kun vain ostelet niitä sitikoita kolmella tonnilla ja myyt minulle viidellä, saat pari tonnia välistä jottei mitään. Jos vaikka yhden auton päivässä jobbaat ja pidät viikonloput vapaata niin pääset silti 40 000 euron kk-tuloihin. Mars töihin siitä!


    • Tuliko

      Tuliko taas kerran hyvä mieli, kun sait suoltaa potaskaa oikein älyllisten kykyjesi ylärajoilla?

    • vaarallinenkuskibella

      Esimerkiksi nimimerkki bella__n eli rahvaanomaisesti vain bella ajelee Citroen C3:lla.
      Auto on punainen väritykseltään ja ruostetta pukkaa jo läpi. Tunnistatte auton paremmin siitä, että bella vetää usein peräkärriä auton perässä. Ajo on mutkittelevaa sekä hyvin epävarman oloista. Kärryssä istuu aina muutama matu-partapoika päät
      paljaina. Heidän päitä ei palele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe