Työmatkalla liikennevaloissa viereisen citikan pyörä irtosi kesken ajon.
Onko citikka luotettava. -2C pakkasessa parkkipaikan viereisessä ruudussa citikka puhalsi öljyt pihalle.
Onko citikka kestävä. Työkaverin citikan mittarissa varoitusvalojen sammuminen kestää monta viikkoa.
Säilyttääkö citikka arvonsa. 2016 vuosimallin citikkaa saa jo alle kolmen tonnin.
Voiko sitikan viedä USA.an. Kuka niin hullu olisi? USA on autoilumaa.
Onko citroen turvallinen
6
204
Vastaukset
- Petyin_pahasti
Et sitten lähtenytkään palstalla.
- cccccccccc
Montako 2016 mallista pystyt toimittamaan alle 5000 €? Laita viestiä, otan kaikki käteisellä! Alle 13 000 ei löydy netistä ollenkaan.
- görangöbbels
Höpö höpö. Et vai osaa tingata. Ei sinulla ole käteistä. Sitä ei tarvita edes leipäjonossa..
- cccccccc
görangöbbels kirjoitti:
Höpö höpö. Et vai osaa tingata. Ei sinulla ole käteistä. Sitä ei tarvita edes leipäjonossa..
No, en osaa, mutta ei sinuakaan tunnu raha kiinnostavan! Sen kun vain ostelet niitä sitikoita kolmella tonnilla ja myyt minulle viidellä, saat pari tonnia välistä jottei mitään. Jos vaikka yhden auton päivässä jobbaat ja pidät viikonloput vapaata niin pääset silti 40 000 euron kk-tuloihin. Mars töihin siitä!
- Tuliko
Tuliko taas kerran hyvä mieli, kun sait suoltaa potaskaa oikein älyllisten kykyjesi ylärajoilla?
- vaarallinenkuskibella
Esimerkiksi nimimerkki bella__n eli rahvaanomaisesti vain bella ajelee Citroen C3:lla.
Auto on punainen väritykseltään ja ruostetta pukkaa jo läpi. Tunnistatte auton paremmin siitä, että bella vetää usein peräkärriä auton perässä. Ajo on mutkittelevaa sekä hyvin epävarman oloista. Kärryssä istuu aina muutama matu-partapoika päät
paljaina. Heidän päitä ei palele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372425Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752