Versio_4. 23.2.2017
Palstalla jo kuukausia häiriköineen hepun viimeisen vuorokauden ajalta muutama valheellinen poiminta. Kovasti vaatii lähdeviitteitä mieltään pahoittavien väitteiden tueksi, kuitenkaan itse lähdeviitteitä ei omilleen väittämilleen näy löytyvän.
-"Mä ainakin kirjoitan täydellisen puhtaalta pöydältä kun kritisoin palstalla levitettäviä ilmiselviä valheita kun en kyseistä automerkkiä edes omista. En ole koskaan omistanut enkä edes tunne ainuttakaan ihmistä joka edes olisi tämän merkkisen auton koskaan omistanut"
-"Ei ole lainkaan liioiteltua sanoa että Suzuki on systemaattisen mustamaalaamiskampanjan kohteena ja sen takana on tuo yksi ja sama henkilö joka kampanjoi lähdeviitteiden käyttöä vastaan. Kas kun ilman lähdeviitteitä on tavattoman helppoa väittää puuta heinää, ihan kuten palstalla on esitetyn listauksen valossa tehty viikkoja ellei kuukausia"
-"Luonnollisesti mitä väitteitä vaan voi esittää mutta kuten todettu, ilman perusteluja tai lähdeviitteitä se on kuin "lippalakkisten amisten huutelua corollan takapenkiltä" eli ihan nollan arvoista"
-"Kuten ennenkin sanottu, palsta on systemaattisen ja valheellisen mustamaalaamisesi kohteena. Ärtymyksesi määrä ja huutamisesi todistaa sen että selvästi koet että joku heittelee kapuloita valhe-rattaisiisi"
Lisää päivitettävää lienee taas piakkoin.........
Suzukifoorumin listatut valheet_V4
VITARA
2
139
Vastaukset
- asuntovelkainen
Dacia halvimmillaankin on parempi auto kuin yksikään sysyki...totuus sattuu,tottakai.
- Huoh_
Jos palstalla olisi toimiva ylläpito, nämä viestit olisi jo poistettu.
Edelleen järkevien ihmisten pitäisi ihan itse pystyä erottamaan faktat, mielipiteet ja trollaukset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984