Kaljan hamstraus loppui Suomalaisilta Virosta

dtrgsrg

19

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ti3moKartturi

      No eikös noi alkomahoolit o ollu muutenkin huokeempia jo kauan aikaa ku hilpasee samaan hintaan Latviaan hakemaan?
      Eli tuskinpa ralli siitä mihinkään vähenee, mutta hieman vaan pitenee?

    • laivat.myyntiin

      Tuosta ei kärsi kukaan muu kuin Viro itse. Kukaan tuskin haluaa Viroon muun kuin halvan viinan takia mennä.

      • xdrgserg

        Ja tyhmä idiootti juoppo hakee taas kauempaa.
        Halvemman luulossa.....


    • vallila_interior

      Tallinnassa meneekin sitten 60-70% ravintoloista ja kapakoista suoraan kiinni.

      Ei sieltä mitään silmälasejakaan lähdetä enää hakemaan kun ne voi tilata verkosta.

      • dt6ydr

        Kuka tilaa kuka ei...


    • kuivin_suin

      Siellä on sitten palkkataso huomioon ottaen olut vielä suomeakin kalliimpaa!

      • hyvinsiälpäriää

        Suomalainen työtön pärjää jatkossa parhaiten asumalla Riian laitakaupungilla. TE-pakkohaastattelut voi tehdä videoneuvotteluina etänä, jos on liian hankalan matkan päässä haastatteluyrittäjästä. Toimeentulohakemuksen voi tehdä netissä.

        Riika on seuraava suomalaisten paratiisi.


    • En_ihmettelisi

      yhtään vaikka Suomen hallitus olisi lupautunut suomalaisten verovaroilla maksamaan eesteille menetetyt tulot kunhan vaan suomalaiset eivät saisi halpaa olutta.

    • hiihtäjä47

      kuka hullu nyt joisi jotain pakkasnestettä(isopropanolia eli kaasutinspriitä),jota nois viron kaljois ja viinois on. alkosta vaan puhdasta koskenkorvaa ja suomen olutta

      • kallista.mutta

        Parempia ulkomaiset oluet ja viinat ovat Suomenkin kaupoissa kuin suomalaiset tuotteet.


      • Mehullut

        Ainahan voit ostaa vaikka kotimaisen Altian Virolaisia tuotteita ;))


      • geddddddf
        Mehullut kirjoitti:

        Ainahan voit ostaa vaikka kotimaisen Altian Virolaisia tuotteita ;))

        Totta!
        Ei tarvi roudata pitkiä matkojakaan..


    • ei-haittaa

      Latviaa on tullut jo pari kertaa treenattua. Jatkossa reissut kestää vuorokauden pidempään. Jokainen päivä poissa Suomesta on tilipäivä.

    • Öl-man

      Saksasta 6½ € laatikko.- 12 € kun laskee bensat ja laivaliput, kuiteski halvempaa ku Systeemiss halvin maksaa 22€ .- Kyllä siinä jonkun satasen aina tienaa / reissu

      • Tulliavituttaa

        Tilaa kuormalavallisen tutun rekan kyydissä ja sitten vaan rekkaa vastaan pikalaivalla viroon ja yhdessä Suomeen. Täyttänee kaikki muotoseikat.


      • eionnaa
        Tulliavituttaa kirjoitti:

        Tilaa kuormalavallisen tutun rekan kyydissä ja sitten vaan rekkaa vastaan pikalaivalla viroon ja yhdessä Suomeen. Täyttänee kaikki muotoseikat.

        Omaan käyttöön ei saa tuoda kuin vähän reilu 10 olutlavaa kerrallaan. Kuormalavassa niitä on varmaan kymmenen kertaa liikaa. Eli ei mene tullin läpi sellainen satsi.


      • juo.vaan.vähän.enemmän

        Tuo on liian hapanta omaan makuuni. Nelikymppinen saaristomaalainen on hyvä janojuoma, varsinkin kesällä kun hikoilee enemmän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe