Kansanedustajia rangaistiin

Kolme perussuomalaisten kansanedustajaa sai puolueelta rangaistuksen, kun äänestivät AA-aloitetta vastaan.

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201702232200075898_pi.shtml

Huomautukset ovat täysin demokratian vastaisia.
Tiina Elovaara, Ville Tavio ja Arja Juvonen olivat vaalikoneessa luvanneet omille äänestäjilleenkin äänestää AA-aloitetta vastaan.

Persut ovat hiipuneet jopa nopeammin kuin AA tai Patmos ja demokratian estämisyritykset vain pahentavat asiaa.

27

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On vain ajan kysymys, koska Elovaara loikkaa. Edelleen veikkaan että demareihin kuten Tolppaskakin.

      Aika lupaavaa, että armotonta arvokonservatiivisuutta ei riitä enää edes yhden persuryhmän täydeltä. Romahdus seuraavissa vaaleissa tulee olemaan varsinainen antijytky, vaikka Soini saisikin vielä yhden jatkoajan. Vielä huonommin käy, jos Halla-Aho saa kannattajansa tuhatpäisinä laumoina liikkeelle ja vaihtamaan puheenjohtajaa.

      • Perin kummallista, että hallituksen esitysten mukaisesta toiminnasta rangaistaan. Nykyhallitushan on tuonut eduskuntaan esimerkiksi kaikki liitännäislaitkin. Sitten persut lähtee taisteluun hallituskumppaneitaan vastaan. Paitsi tietysti nämä kolme upeaa ja ajattelevaa kansanedustajaa.


      • Daavidinpasuuna kirjoitti:

        Perin kummallista, että hallituksen esitysten mukaisesta toiminnasta rangaistaan. Nykyhallitushan on tuonut eduskuntaan esimerkiksi kaikki liitännäislaitkin. Sitten persut lähtee taisteluun hallituskumppaneitaan vastaan. Paitsi tietysti nämä kolme upeaa ja ajattelevaa kansanedustajaa.

        Ja nyt Soini homorummuttaa samasta asiasta.

        "Homoavioliitto ei ole omantunnon kysymys"
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702232200075962_uu.shtml

        Pitää muistaa, että Soini sanoi hävittyään 2014-äänestyksessä asian olevan päätetty, mutta nyt vaan on takki kääntynyt.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Ja nyt Soini homorummuttaa samasta asiasta.

        "Homoavioliitto ei ole omantunnon kysymys"
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702232200075962_uu.shtml

        Pitää muistaa, että Soini sanoi hävittyään 2014-äänestyksessä asian olevan päätetty, mutta nyt vaan on takki kääntynyt.

        TIMO SOINI ei piittaa mitään eduskunnan tekemistä periaatepäätöksistä.

        Kun on herra ja hidalgo. Onneksi kaikki eivät tottele herraa ja hidalgoa.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Ja nyt Soini homorummuttaa samasta asiasta.

        "Homoavioliitto ei ole omantunnon kysymys"
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702232200075962_uu.shtml

        Pitää muistaa, että Soini sanoi hävittyään 2014-äänestyksessä asian olevan päätetty, mutta nyt vaan on takki kääntynyt.

        Juu ja "Sen sijaan esimerkiksi eutanasia voisi Soinin mukaan olla myös perussuomalaisille omantunnon kysymys.", eli niin se venyy tuo komento.


    • Mitenkäs tämä liittyy luterilaisuuteen?
      Etkö uskalla mennä persujen palstalle?

      • Paraskin sanomaan. Olet sä Räyhis koomikkojen kuningas. :D


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Paraskin sanomaan. Olet sä Räyhis koomikkojen kuningas. :D

        Voi Repeliini mussukaiseni, tämä ei ole politiikan palsta, eihän :D ?


    • Niin, PS mainosti itseään aikoinaan, että siinä ei tehdä ryhmäpäätöksiä? :D

      • "Niin, PS mainosti itseään aikoinaan, että siinä ei tehdä ryhmäpäätöksiä? :D "

        Niinhän ne mainosti, ettei puolueella tule koskaan olemaan ryhmäkuria, mutta takki on kääntynyt myös siinä asiassa.

        Tuossakin yksi uutinen asiasta;
        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/soinin-kanta-ryhmakuriin-muuttunut-taysin/2333820

        Ei oikeastaan kannata pähkäillä missä kaikissa asioissa Soinin takki on kääntynyt.
        Helpompi on luetella ne vähäiset asiat, joissa takki ei ole kääntynyt.


      • Pe.ku kirjoitti:

        "Niin, PS mainosti itseään aikoinaan, että siinä ei tehdä ryhmäpäätöksiä? :D "

        Niinhän ne mainosti, ettei puolueella tule koskaan olemaan ryhmäkuria, mutta takki on kääntynyt myös siinä asiassa.

        Tuossakin yksi uutinen asiasta;
        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/soinin-kanta-ryhmakuriin-muuttunut-taysin/2333820

        Ei oikeastaan kannata pähkäillä missä kaikissa asioissa Soinin takki on kääntynyt.
        Helpompi on luetella ne vähäiset asiat, joissa takki ei ole kääntynyt.

        Siis pelle-puolue. Johtajana yks tuuliviiri.


      • Pe.ku kirjoitti:

        "Niin, PS mainosti itseään aikoinaan, että siinä ei tehdä ryhmäpäätöksiä? :D "

        Niinhän ne mainosti, ettei puolueella tule koskaan olemaan ryhmäkuria, mutta takki on kääntynyt myös siinä asiassa.

        Tuossakin yksi uutinen asiasta;
        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/soinin-kanta-ryhmakuriin-muuttunut-taysin/2333820

        Ei oikeastaan kannata pähkäillä missä kaikissa asioissa Soinin takki on kääntynyt.
        Helpompi on luetella ne vähäiset asiat, joissa takki ei ole kääntynyt.

        Niin, missähän PS ei olisi kääntänyt sitä takkiaan. :D


      • Radiomainoksillahan on persut vokotelleet valtuustoehdokkaita mm. Järviradiossa. Perussuomalaisissa saat äänestää oman mielipiteesi mukaan, vuosituhannen suurin vitsi... :D


      • dryrtutiuy

        Puolueen tulisi karsia joukoistaan puolueen kannan vastaiset turhakkeet jo siinä vaiheessa, kun he vastailevat vaalikoneen kysymyksiin selvästi puolueen kantaa vastaan. Jos joku ei löydä puoluetta, jonka riveihin haluaa astua, jokainen voi ryhtyä ehdokkaaksi riippumattomana. On moraalitonta väärinkäyttää puolueen nauttimaa jonkinasteista suosiota ja sitten kuitenkin sooloilla, ikäänkuin olisi riippumaton. Se on äänestäjien pettämistä. Valehtelua. Kaksinaamaisuutta.


    • Inssiammattina

      Tiina Elovaara ja Arja Juvonen sanoivat toimivansa omatuntonsa mukaisesti. Minusta omatunto kertoo ihmiselle milloin hän tekee väärin ja tässä äänestyksessä oli kysymys lasten asemasta eikä pelkästään samaa sukupuolta olevien yhteen liittymisestä. Nyt on puolustuskyvyttömien lasten asema paha.

      Elovaara ja Juvonen eivät tunnista mikä on omatunto ja näinhän asia on silloin kun se on paatunut.

      Häpeällistä näiden 120 jaa äänensä antaneiden toiminta.

      • Kuulut siis niihin, jotka eivät millään hyväksy demokraattisia mm. eduskunnan päätöksiä. Lisäksi tuomitset ne, jotka eivät äänestä kuten sinä haluat.

        Et tunnista mitä on enemmistön päätös.


      • >> Tiina Elovaara ja Arja Juvonen sanoivat toimivansa omatuntonsa mukaisesti <<

        Soini ei kannattanut Aa-äänestyksessä omantunnonvapautta. Omantunnonvapaushan tarkoittaa, että jokainen saa äänestää oman omatuntonsa mukaan.
        Huom. jos olisi olemassa jokin yksi ja yhteinen omatunto, niin eihän se enää omatunto olisikaan vaan jokin ryhmäomatunto ja fundamentalisteille Jumalan Tahto.

        Soini muuten kannattaa eutanasialaista äänestettäessä omantunnonvapautta. Hyvä, se nimittäin parantaa eutanasialain läpimenomahdollisuuksia.


      • "Nyt on puolustuskyvyttömien lasten asema paha. "

        Edelleenkään kukaan ei ole osannut kertoa miten se että kahden aikuisen välistä liittoa kutsutaan jatkossa nimellä avioliitto (avoliiton tai rekisteröidyn parisuhteen sijaan) muuttaa lasten asemaa huonommaksi.

        Osaatko sinä kertoa?

        Vai toisteletko ja kirjoitatko vain lauseita joita et itsekään ymmärrä?


      • ”…sanoivat toimivansa omatuntonsa mukaisesti.”

        Ja niin he tekivätkin. Vaikka PS puolue mainosti itseään, ettei kukaan voi pakottaa ryhmäkuriin, niin näinpäs sitten vaadittiinkin.

        ”Nyt on puolustuskyvyttömien lasten asema paha.”

        Ei, vaan ihan hyvin heillä edelleen asiat ovat. Ehkä asema jopa parani.
        Eri asia on sitten niiden lasten osalta, jotka syntyvät esim. päihdeperheisiin.


      • >Nyt on puolustuskyvyttömien lasten asema paha.

        Ehkä, mutta ei se koskaan ole parempikaan ollut kuin nyt, vaan lähes koko ihmiskunnan historian ajan aivan hirvittävällä tavalla huonompi.


    • KeskustaKäskee

      En äänestä perussuomalaisia jatkossakaan, moraalittoman saastan puoluetta!

    • Jostuntee

      Itsensä suvakiksi, kannattaisi liittyä johonkin suvakkipuolueeseen, valinnanvaraa riittää.

    • mikkelinmies1

      Näin toimii suomalainen, rehti ja sanansa pitävä mies, päämääräteioinen johtaja Hyvä Timo Soini. Ei piiruakaan homouden suosimiselle, vaan Raamatun mukaiselle tulkinnalle. Se tuo siunausta Suomelle ja varsinkin persuille. Kunpa Sipilä ottaisi oppia, mutta on liian kokematon, jopa tyhmä. Olisi pysynyt siellä bisnesmiesten sakissa, jonka arvo ahneus, ahneus ja Berner, totaalisesti epäonnistuin ministeri. Voi, raukkaa, ei muisteltavaa lastenlapsille, kummalakaan. En tuomitse, vaan tulkitsen kansalaisena.

      • "Hyvä Timo Soini.....Berner, totaalisesti epäonnistuin ministeri."

        Soini ja kaikki muutkin perussuomalaiset äänestivät Bernerin luottamuksen puolesta.
        Soinilla ei mennyt tuossa asiassa montaa päivää takinkääntöön.
        Medialle sanoi olevan toista mieltä, mutta eduskunnan äänestyksessä oli ihan päinvastaista mieltä.
        http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/490066-ministeri-bernerille-eduskunnan-luottamus-nailla-luvuilla


      • No jaa, en niin tuota epärehellisyyttä oikein jaksa kunnioittaa.


      • mummomuori kirjoitti:

        No jaa, en niin tuota epärehellisyyttä oikein jaksa kunnioittaa.

        Noissa piireissä epärehellisyys on kunnioitettava ominaisuus.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Noissa piireissä epärehellisyys on kunnioitettava ominaisuus.

        Populistilla tulee olla ameeban omatunto...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe