Paavin mukaan ateisti on parempi kuin tekopyhä kristitty.
Paavin mukaan ateisti on parempi kuin kristitty
21
271
Vastaukset
- näin.on.näreet
Paavihan sen parhaiten tietää, kun on Kristuksen sijainen täällä maan päällä. Jumalan virallinen suurlähettiläs, jos niin voi sanoa. Siinä on ihan turha jonkun hellari- maallikkosaarnaajan länkyttää vastaan. Hirmuiseen syntiin vaan syyllistyy ja kadotukseen joutuu, jos menee Jumalan virallista, ikään kuin diplomaattipostissa tullutta ilmoitusta vastaan inttämään.
- 12___13
Tekopyhyys on toki ikävä juttu, mutta pitäisikö tästä nyt olla huolissaan, jos Paavi tykkää enemmän ateisteista? Ei mielestäni, enhän minä ole täällä Paavia miellyttämässä vaan Jumalalle pyrin olemaan kuuliainen. :)
- tehdytpyhyydet
Kristittyjen elämäntapa on tekopyhyys ja jeesustalu.
Mitään kristittyä tekopyhempää ja ulkokultaisempaa eii olekaan.
Jeesus häpeäisi simät päästään sitä mihin hänen opetuksensa on johtanut. - hf.ghf
Rehellinen ateisti on luonnollisesti parempi ihminen kuin epärehellinen ja tekopyhä uskova. Olen lukenut parin pastorin haastattelun, jotka ovat kääntyneet kristinuskosta ateismiin ja mielestäni se on käsittämätöntä, joten eiköhän ole jo alun alkaenkin ollut niin, että puhtaat jauhot eivät olekaan olleet pussissa kun uraa on valittu.
- uskoeioletietoa
Rehellisestä pastoristahan tulee varmemmin ateisti. Epärehellinen ei osaa tai edes uskalla kyseenalaistaa oppejaan ja pysyy varmasti samoissa mielipiteissä, vaikka tietäisi niiden olevan pelkkää huuhaata. Helpoiten epärehellisen tunnistaa siitä, että tämä luulee kerran uskoon tulleen pysyvän siinä aina.
- gfh.fghf
uskoeioletietoa kirjoitti:
Rehellisestä pastoristahan tulee varmemmin ateisti. Epärehellinen ei osaa tai edes uskalla kyseenalaistaa oppejaan ja pysyy varmasti samoissa mielipiteissä, vaikka tietäisi niiden olevan pelkkää huuhaata. Helpoiten epärehellisen tunnistaa siitä, että tämä luulee kerran uskoon tulleen pysyvän siinä aina.
No, ei se ihan noin mielestäni ole. Teologinen tiedekunta kuitenkin antanee kaikille oppilaille riittävästi tietoa mm. ilmestyksistä, jotka ovat todisteita korkeammista voimista. Pyhä Henki-käsitekin on varmasti tuttu jokaiselle pastorille ja se tekee ymmärrettäväksi "elävän Jumalan" ja jumallisen ohjaamisen.
itse asiassa on olemassa paljonkin tietoa joka todistaa Jumalasta(korkeimmasta suunnittelijasta ja luojasta). Pyhä Geometria on kaikille NA -ihmisille ja monille teosofeillekin tuttua ja siihen toivoisi ateistien ja uskovienkin tutustuvan. Pyhää Geometriaa käytetään myös arkkitehtuurisessa suunnittelussa ja rakentamisessa jonkin verran asiaan vihkiytyneiden toimesta. - fghfghf
gfh.fghf kirjoitti:
No, ei se ihan noin mielestäni ole. Teologinen tiedekunta kuitenkin antanee kaikille oppilaille riittävästi tietoa mm. ilmestyksistä, jotka ovat todisteita korkeammista voimista. Pyhä Henki-käsitekin on varmasti tuttu jokaiselle pastorille ja se tekee ymmärrettäväksi "elävän Jumalan" ja jumallisen ohjaamisen.
itse asiassa on olemassa paljonkin tietoa joka todistaa Jumalasta(korkeimmasta suunnittelijasta ja luojasta). Pyhä Geometria on kaikille NA -ihmisille ja monille teosofeillekin tuttua ja siihen toivoisi ateistien ja uskovienkin tutustuvan. Pyhää Geometriaa käytetään myös arkkitehtuurisessa suunnittelussa ja rakentamisessa jonkin verran asiaan vihkiytyneiden toimesta.Tietoa löytyy etsimällä, mutta itse en kyllä oikein hyväksy sitä, että ihmiskunnan enemmistö on niin pitkään pidetty tietämättömänä Jumalasta ja korkeammista voimista. Ehkä ajat nyt kuitenkin lopultakin ovat muuttumassa kun merkkejä on kyseisiltä voimiltakin alkanut jo maailmanlaajuisestikin kuulumaan ja näkymään.
- tterhth
Sehän on jo ihme jos teologisessa tiedekunnassa ei menetä uskoa.
fghfghf kirjoitti:
Tietoa löytyy etsimällä, mutta itse en kyllä oikein hyväksy sitä, että ihmiskunnan enemmistö on niin pitkään pidetty tietämättömänä Jumalasta ja korkeammista voimista. Ehkä ajat nyt kuitenkin lopultakin ovat muuttumassa kun merkkejä on kyseisiltä voimiltakin alkanut jo maailmanlaajuisestikin kuulumaan ja näkymään.
Ihan itseltäänkö Jumalalta olet saanut tietoa vai tuuliko se sinunkin huuliasi heiluttaa?
- fhf.ggfhf
PuhuvaKärmes kirjoitti:
Ihan itseltäänkö Jumalalta olet saanut tietoa vai tuuliko se sinunkin huuliasi heiluttaa?
Pyhästä geometriasta löydät paljon lukemista, jos aihe kiinnostaa. Onhan se kyllä hätkähdyttävää kun ensimmäisen kerran ymmärtää sen, että aurinkokuntamme kappaleetkin ovat tarkkojen geometristen suhteiden kautta luotuja. Se sulkee
pois sen mahdollisuuden, että aurinkokuntamme olisi syntynyt ilman älykästä suunnittelua ja luojaa (tai luojia).
Itse uskon yhden kaikkivoipaisen luojajumalan sijaan Korkeampiin Voimiin, jotka palvelevat Taivashallintoa. tätä ei pidä ymmärtää väärin, sillä universumissa on vain yksi Korkein Luoja/Alkulähde ja vain yksi Taivaallinen keskushallinto ja sen alaisuudessa toimivat paikallisemmat hallintoyksiköt palvelijoineen. - jghj.gjh
fhf.ggfhf kirjoitti:
Pyhästä geometriasta löydät paljon lukemista, jos aihe kiinnostaa. Onhan se kyllä hätkähdyttävää kun ensimmäisen kerran ymmärtää sen, että aurinkokuntamme kappaleetkin ovat tarkkojen geometristen suhteiden kautta luotuja. Se sulkee
pois sen mahdollisuuden, että aurinkokuntamme olisi syntynyt ilman älykästä suunnittelua ja luojaa (tai luojia).
Itse uskon yhden kaikkivoipaisen luojajumalan sijaan Korkeampiin Voimiin, jotka palvelevat Taivashallintoa. tätä ei pidä ymmärtää väärin, sillä universumissa on vain yksi Korkein Luoja/Alkulähde ja vain yksi Taivaallinen keskushallinto ja sen alaisuudessa toimivat paikallisemmat hallintoyksiköt palvelijoineen.Mielestäni vain tuolla tavoin kristinuskonnolliselle maailmankuvalle saadaan rationaalinen perusta. Katolisuudessahan Taivaan Hierarkioiden olemassaolo tunnustetaankin ja hyväksyttään, sillä heille hyvin tärkeitä ovat Neitsyt Maria -ilmestykset. Protestantismissa(myös luterilaisuus) samanlaista perinnettä ei
ole. fhf.ggfhf kirjoitti:
Itse uskon yhden kaikkivoipaisen luojajumalan sijaan Korkeampiin Voimiin, jotka palvelevat Taivashallintoa. tätä ei pidä ymmärtää väärin, sillä universumissa on vain yksi Korkein Luoja/Alkulähde ja vain yksi Taivaallinen keskushallinto ja sen alaisuudessa toimivat paikallisemmat hallintoyksiköt palvelijoineen."Pyhästä geometriasta löydät paljon lukemista, jos aihe kiinnostaa. Onhan se kyllä hätkähdyttävää kun ensimmäisen kerran ymmärtää sen, että aurinkokuntamme kappaleetkin ovat tarkkojen geometristen suhteiden kautta luotuja. Se sulkee
pois sen mahdollisuuden, että aurinkokuntamme olisi syntynyt ilman älykästä suunnittelua ja luojaa (tai luojia)."
Ovatko Maa ja muut planeetat ynnä kuut kenties täydellisen pyöreitä? Onko Maan ympärysmitta kenties täsmälleen 40.000 kilometriä? Kiertävästö planeetat Aurinkoa (tai Aurinko Maata, jos pidät enemmän ns. vaihtoehtoisesta totuudesta) kenties täydellisen pyöreillä radoilla?
Vai mitä helkkaria oikein yrität selittää?
Jos kristittyjen joukosta poistetaan kaikki tekopyhät, ei taida jäädä montakaan jäljelle.
- näinhän.se.on
Paavilla on homma hanskassa:
http://i973.photobucket.com/albums/ae214/sadistfacist/paavi.gif - Elsoambär
Minä en menisi paavin mukaan. Menisin paavin mielestä. Ainakin tällä hetkellä. Paavius on myös pian katoamassa. On tekopyhää mielestäni ja raiskaajaa että kirjoittaa jatkuvasti paavista. Olette näppi ja sormet paikollaan tunnusta eliminoitava ihminen.
- emäkirkkopuhuu
Katolilaisia on miljardi. Luterilaisia 70 miljoonaa.
- tilasto
Luterilaisia maailmassa:
Saksa 11,787,811
Etiopia 7,886,595
Tansania 6,531,336
Ruotsi 6,300,000
Indonesia 6,046,321
Tanska 4,400,754
Intia 4,042,543
Suomi 4,031,235
Norja 3,857,463
USA 3,765,362
Madagascar 3,000,000
Nigeria 2,321,000
Alankomaat 1,969,755
Papua Uusi Guinea 1,349,869
Namibia 1,196,832
- Ubi.papa
Paitsi, että eikä paavi niin sanonut:
https://churchpop.com/2017/02/23/no-pope-francis-did-not-say-its-better-to-be-an-atheist-than-a-bad-catholic/- paaviontotuus
Valemediat ympäri maailmaa ovat sitä toistelleet.
"Paavin mukaan ateisti on parempi kuin tekopyhä kristitty"
Kristityn mukaan Jumala ja Jeesus ovat parempia kuin Paavi.- 12___13
Sinäpä oletkin se tekopyhä kristitty..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752