Iltalehen uutine haju oikeuden käynnist.

House1245

7

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuuLaa

      Kyllä asukkaalla pitää olla oikeus valittaa epämiellyttävästä naapurista. Minulla oli naapurina muutaman viikon täyshullu, joka karjui yöt. Kunnan isännöitsijä hänet sitten siirsi taloon, jossa oli muitakin hulluja ja narkkareita, niin että ketään ei siellä häiritty enempää kuin ennenkään.
      Sopulipoppoon haju pitäsi olla riittävä peruste pitää ne talosta poissa. Varsinkin kun ne eivät itse vuokraansa maksa.

    • Ruuanlaitto

      Ruuanlaitosta voi syntyä voimakastakin hajua, jos käytetään tietynlaisia mausteita ja tehdään sellaisia ruokalajeja, joita pitää paistaa tai keittää pitkän aikaa. Etnisestä taustasta riippumatta osa ei sitten viitsi tuulettaa asuntoaan kunnolla ruuanlaiton ja syömisen jälkeen esimerkiksi avaamalla parvekkeen oven ja ikkunat. Niinpä se ruuan haju/tuoksu sitten leviää kerrostalon rappukäytävään naapurienkin ihmeteltäväksi.

    • kllk

      Jos somaleita ylipäätään pitää Suomessa olla niin miksi heitä ei vaan voi pitää siellä Helsingissä ja Turussa sillä heillä itselläänkin on noissa kaupungeissa mukavempaa kun on enemmän maanmiehiä ympärillä ja kantaväestökin suhtautuu suopeammin heihin. Miksi heitä pitää johonkin Joensuuhun tai Lieksaan tunkea joissa suurin osa suomalaisistakaan ei halua edes käydä saatikka asua?

    • kivapuhe

      Itseasiassa tuo haju on peräisin sutsukkeesta jolla peitetään heidän epämiellyttävää hajua, näin luin.

    • lumiukkojakin

      Ei kai värin mukana tule myöskin outo haju?

    • hajuonkarmea

      Somalit haisevat oikeasti pahalle, voitteko kuvitella s-marketissa oli 2 somalinaista kesällä ostoksilla näistä somalinaisista lähti sellainen kusen, hien, ja paska hajusekoitus/yhdistelmä ja tämä haju leijaili kaupassa jopa yli 2 hyllyrivin päähän, että hajun perusteella pystyi jo päättelemään että missä kohtaa kauppaa nämä somalinaiset olivat. Onneksi eivät sentään samaan kassajonoon tulleet haisemaan.

    • Sipilä_ja-Uskonto

      Mikä lie se haiseminen riihisärkänkadulla kerrostalon rappukäytävässä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe