Hei kaikki monirotuisten koirien omistajat! Onko kenelläkään (musta-valk-ruskea) collien ja kultaisennoutajan sekoitusta?? Minulla sellaisen on. Väri on ihan musta. Olisi kiva kuulla onko niitä muualla suomessa kuin tämä pentue jämsässä ja sen ympäristössä?
collie-kultainennoutaja risteytys,muilla???
10
1842
Vastaukset
- Milo
Mulla olisi Collie-kultsikka sekoitus ! :)
Tässä sen kuva: http://www.koirat.com/kuva.phtml?id=10737
Onkos heillä yhtäläisyyksiä koirasi kanssa kenties?Koirani on 4 vuotias narttu.- Ihmettelevä
Mua ihmetyttää että mistä tuo musta väri periytyy sekarotuiselle. Kultainennoutajahan on kullan (tai nykeään kerman..) värinen ja colliekaan ei ole musta. Oletteko ihan vatrmoja koirenne sisältämistä roduista? Tuntuu jokseenkin uskomattomalta että näistä roduista syntyisi mustia koiria. Vai meneekö siellä jotkut geenit niin sekaisin vai mistä johtuu? Ennemminkin luulisin että tuo Milon koira olisi joku gordoninsetteri-sekoitus tai kultaisennoutajan tilalla olisi sileäkarvainennuotaja tai labradorinnoutaja.
- Tartzi
Ihmettelevä kirjoitti:
Mua ihmetyttää että mistä tuo musta väri periytyy sekarotuiselle. Kultainennoutajahan on kullan (tai nykeään kerman..) värinen ja colliekaan ei ole musta. Oletteko ihan vatrmoja koirenne sisältämistä roduista? Tuntuu jokseenkin uskomattomalta että näistä roduista syntyisi mustia koiria. Vai meneekö siellä jotkut geenit niin sekaisin vai mistä johtuu? Ennemminkin luulisin että tuo Milon koira olisi joku gordoninsetteri-sekoitus tai kultaisennoutajan tilalla olisi sileäkarvainennuotaja tai labradorinnoutaja.
heippa! minä ainakin olen ihan varma että koirassani on collieta ja noutajaa. Ollaan mietitty samaa ja kun näin isä collien, tajusin että musta väri siinä on niin hallitseva että on periytynyt 7 pennulle, joista 5 olen nähnyt nyt isompanakin. Ovat kaikki tytöt mustia ja samannäköisiä. Vain yksi uros pentu näytti enemmän collielta. Aika ihmeellistä tämä koiran elämä. Ihana risteytys. On luonnekkin kohdallaan! T.Tartzi
- TARTZI
Ei voi olla totta!!! Näyttää ihan mun koiralta! Mun tyttö on 1,3 vanha. Tosi ihana luonne ja oikea unelma koira kouluttaa. Oli tosi paljon samaa. Näitä mun koiria syntyi 7 kappaletta ja viisi oli narttuja. Missähän päin te olette? Olisi kiva tekstata ihan kahdestaan.Miten onnistuu? t.tartzi
- digi
Ihmettelevä kirjoitti:
Suurin osa seropeista on mustia valkeilla merkeillä...jostain syystä tämä väri dominoi muita värejä.
Luin tämän sekarotusia koiria käsittelevästä kirjasta, sellainenkin on muuten kirjoitettu. - tartzi
Nyt on mun collie-kultainen noutaja risteytyksen kuva koirat comin sivulla sekarotuisten alla ja näkyy nyt uusissa kuvissa, joten katsopas miten saman näköisiä ovat. Collie on hallitseva rotu!
T:tartzi - Milo
tartzi kirjoitti:
Nyt on mun collie-kultainen noutaja risteytyksen kuva koirat comin sivulla sekarotuisten alla ja näkyy nyt uusissa kuvissa, joten katsopas miten saman näköisiä ovat. Collie on hallitseva rotu!
T:tartziNo kylläpäs ovat samannäköisiä!Kiva vihdoin löytää samanlainen koira kuin meillä! :)
Niin,meidän koirassa on tosiaan mustaa collieta.Kun tuolla ylempänä ihmeteltiin.
Asumme Vantaalla!entäs te?mistä olette hankkineet tämän koiran? :) - tartzi
Milo kirjoitti:
No kylläpäs ovat samannäköisiä!Kiva vihdoin löytää samanlainen koira kuin meillä! :)
Niin,meidän koirassa on tosiaan mustaa collieta.Kun tuolla ylempänä ihmeteltiin.
Asumme Vantaalla!entäs te?mistä olette hankkineet tämän koiran? :)Heippa Milo! Asumme täällä keskisessä suomessa ja koira on hankittu jämsänkoskelta. Isä on todellakin tricolor-collie.Komea oli kuin mikäkin! Ei ihme että tuli näin mustia lapsosia...Uros koiraa tässä vähän etsimme tolle mun tytölle, kun on toi luonne ja ulkonäkö niin kohdallaan niin tulevaisuudessa voisi pentuja teettää, mutta muusta pentueesta kun löytyisi "mies". Ovat tosi paljon samannäkösiä että nyt tiedämme mistä tulee näin komeita lapsosia-komeasta colliesta.
- Sniffe
tartzi kirjoitti:
Heippa Milo! Asumme täällä keskisessä suomessa ja koira on hankittu jämsänkoskelta. Isä on todellakin tricolor-collie.Komea oli kuin mikäkin! Ei ihme että tuli näin mustia lapsosia...Uros koiraa tässä vähän etsimme tolle mun tytölle, kun on toi luonne ja ulkonäkö niin kohdallaan niin tulevaisuudessa voisi pentuja teettää, mutta muusta pentueesta kun löytyisi "mies". Ovat tosi paljon samannäkösiä että nyt tiedämme mistä tulee näin komeita lapsosia-komeasta colliesta.
joku kuulee tai löytää pentueen jonka vanhemmat ovat collie ja kultainen noutaja niin pistäisikö ystävällisesti minulle viestiä osoitteeseen [email protected] ???? Olen meinaa etsimässä seropia vanhemmista collie ja kultainen noutaja:D
- Colliekultsimummo
Täällä myös kyseinen mix narttu maaliskuussa 11v isä on väritykseltään trikki. Jos kuvaa haluu nähä ni instagramissa ritajarolle (avoinproffa). Eka koira mulle ja helppo ollu kyl kouluttaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812