Martinan päässä outo kuhmu

suurestinauratttaa

21

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äläoleainakade

      Mikä täällä haisee?
      Näätä!

      • poisperuukki

        Siis siellä päälaella peruukin alla on näätä!


    • kv-dragqueen

      Mara se vaan miehistyy vuosi vuodelta.

      • jalkafetissi

        Saat uuden kallokuvan kokoelmaasi.


      • suohirviömara
        jalkafetissi kirjoitti:

        Saat uuden kallokuvan kokoelmaasi.

        Myyn ne kauhugalleriaan.


      • hakeuduhoitoon
        jalkafetissi kirjoitti:

        Saat uuden kallokuvan kokoelmaasi.

        Mistä vtun kokoelmasta jankutat täällä päivästä toiseen??


      • siiderskä

        Annella kokoelma siideriä.


      • sullevastaus
        hakeuduhoitoon kirjoitti:

        Mistä vtun kokoelmasta jankutat täällä päivästä toiseen??

        Jalkafetissi täällä itse kehui kuvakokoelmaansa Martinan jaloista. Hänellä on kuulemma seinät jo täynnä näitä kuvia. Ryhtyi keräämään kuvia kallosta ja käsistä, että siksi "jankutus" kokoelmista.


      • voisentään

        Pyydäs Marttiini ukkoas ostaa sulle aitoa elukkakuosia
        oleva turkki, en kehtais miljonäärin eukkona kulkea
        halvassa teini-ikäisten karvakuoseissa, ja se törö päästä pois kans, yöks.


      • siinävastaus
        sullevastaus kirjoitti:

        Jalkafetissi täällä itse kehui kuvakokoelmaansa Martinan jaloista. Hänellä on kuulemma seinät jo täynnä näitä kuvia. Ryhtyi keräämään kuvia kallosta ja käsistä, että siksi "jankutus" kokoelmista.

        Marafetissi täällä päivystää 27/7.


    • mun.espanja

      Heikkolaatuiset piiskuhiukset, jopa lisäkkeillä nuo näyttää ohkasilta. Missä tuuheus ja kiilto?

    • Pluton_kuhmu
      • kateudenmäärä

        HEH, HEH nää jutut menee aina vaan naurettavammiksi.


      • ghfgrts

        Tää oli hyvä! Selvää yhdennäköisyyttä.
        Hähä! :D


    • Lettiliuhumaan

      Miksi aiiiina haukkua ulkonäköä? Epäolennaista kuten saagimin sekoilut:) sen sijaan sen ajatusmaailman haukkumisen se on ihan itse ansainnut.

      • on_se_nolo

        Koska tuo myy itseään ja esim: missikisojaan ulkonäöllä. Nämä kaikki sen bisnekset ja tuulellakäyvät jutut on ympätty pelkän ulkonäkökeskeisyyden varaan. Sen tyhmyys on hauska lisäbonus.
        Jos totta puhutaan, tuon kurpan habitus on jo pahasti rapistumassa.


      • monionkade
        on_se_nolo kirjoitti:

        Koska tuo myy itseään ja esim: missikisojaan ulkonäöllä. Nämä kaikki sen bisnekset ja tuulellakäyvät jutut on ympätty pelkän ulkonäkökeskeisyyden varaan. Sen tyhmyys on hauska lisäbonus.
        Jos totta puhutaan, tuon kurpan habitus on jo pahasti rapistumassa.

        Ja hyvin brändäyksensä pelittänyt. Tuloista sen huomaa.


      • Marasta_meri_on_siisti
        on_se_nolo kirjoitti:

        Koska tuo myy itseään ja esim: missikisojaan ulkonäöllä. Nämä kaikki sen bisnekset ja tuulellakäyvät jutut on ympätty pelkän ulkonäkökeskeisyyden varaan. Sen tyhmyys on hauska lisäbonus.
        Jos totta puhutaan, tuon kurpan habitus on jo pahasti rapistumassa.

        Martinan jutut ovat aina tyhmiä: Mä juoksen tänne aina kun mahdollista. Tää meri on jotenkin ihan uskomattoman siisti"

        https://www.instagram.com/p/BQ70Srtg2hp/?taken-by=martinaaitolehtiofficial&hl=fi

        https://www.instagram.com/p/BQ02g1cAFtW/?taken-by=martinaaitolehtiofficial&hl=fi

        Martina postaa hysteerisenä vanhoja kuviaan. Tuo rumassa mustassa uimapuvussa makoilu on nähty jo liian monta kertaa.


      • pa-vosu
        monionkade kirjoitti:

        Ja hyvin brändäyksensä pelittänyt. Tuloista sen huomaa.

        Ja omasta autosta asunnosta.


      • Mitä.ihmettä
        monionkade kirjoitti:

        Ja hyvin brändäyksensä pelittänyt. Tuloista sen huomaa.

        No eihän nuo tulot mitenkään ihmeelliset ole. Miten joku voi pitää niitä suurina? Hmmm, taitaa eräs kirjoittaja olla itse vähän heikossa hapessa rahan suhteen.


      • Reiki-siideriä
        Mitä.ihmettä kirjoitti:

        No eihän nuo tulot mitenkään ihmeelliset ole. Miten joku voi pitää niitä suurina? Hmmm, taitaa eräs kirjoittaja olla itse vähän heikossa hapessa rahan suhteen.

        Anne täällä lastaan palvoo ja samalla maksaa itse Maran velkoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2092
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. 161
      1231
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe