vaimo yllyttää....

kovana49

Vaimoni on monesti kun ollaan naitu niin kuiskii korvaani että haluais nähdä kun runkkaisin ja ottaisin suihin mieheltä samalla kun työntelisin kyrpää sen pilluun. Kun oikeen kiihottunu oon niin oon kyllä asiaa aatellu. Kiihottuneena ehkä voisinki. Ainakin täällä olevat jutut kiinnostaa. Olisko asiallista vinkkiä minkä tutosta se olis

26

4093

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anurator

Samanmoista ex-tyttöystävän kanssa. Kerran mainitsin hänelle että mitäpä mieltä hän olisi jos näkisi minun rakastelevan miehen kanssa, hän kiihottui ajatuksesta niin paljon että siitä tuli meille yhteinen fantasia. Aitoa tilannetta ei koskaan tullut mutta sai sen aikaan että tyttöystäväni halusi panna minua dildolla ja usein minulla oli rakastellessa dildo anuksessa. On ollut ja on useita naisystäviä, mutta valitettavasti ei hänen kaltaistaan :/

• Tulenmukaan

Täällä mies joka haluaisi kolmanneksi pyöräksi avioparille ja bi-kokemus kiinnostaisi minua.

• Lanko

Sama juttu. Vaimolta tuli aloite minulle. Oltiin mökillämme ja meillä oli vaimon nuorempi veli viikonlopun vieraana. Otettiin vähän alkoholia, tanssittiin ja pidettiin mukavaa. Käytiin saunassa kaikki yhdessä ja siellä vaimoni sanoi veljensä olevan sellainen bi-henkinen ja miten hänestä olisi ihanaa, jos me nayettäisi hänelle miten miehet ovat keskenään... Minä kyllä epäröin kovasti ensin, sillä olihan siinä niinkun liian lähellä oleva henkilö mukana, mutta aikansa kinuttuaan, aloimme imemään toisiamme ja jatkoimme tuvassa saunan jälkeen. Se oli niin mieltä järisyttävä kokemus, että sitä jatkettiin aika usein myöhemminkin ja joka lähes joka kerta on myös vaimoni mukana.

• douple

Ei oma veli, ei mainittavaa ongelmaa siis. Minäkin vasta vaimostani eronneena aloin kiinnostumaan bisex- aiheesta. Vielä pelkkää fantasiaa, vaikea tietää kuinka kauan niin :)

• kiihkoko

Kiihoittavaa,jo pelkkänä ajatuksena !!!!!!!! Olisin kyllä mukana

• itken

voi jumalauta.

• uuiuffff

Todellakin! Kaappihomot täällä löylykauhat perseissään haaveilee

• jaggekk

Vuosia sitten minulla oli tyttöystävä jonka kanssa kokeilimme mitä erikoisempia seksikokeiluja. Kerran kysyin häneltä miltä tuntuu ottaa mieheltä suihin ja hän kuvaili sitä ja sanoi että sun täytyy kokeilla ja ottaa joltain mieheltä suihin. Meni muutama viikko ja ajatus ei lähtenyt mielestä pois ja otin sen puheeksi. Minulle oli helpompaa jos mukana olisi ollut pariskunta ja ehdotinkin että haluaisiko hän samalla naisen kanssa. Innostuttiin ja laitetiin ilmoituksia ja lopulta tavattiin pariskunnan kanssa. Vietimme monia viikonloppuja mökillä heidän kanssa touhuten leikkejä kaikki keskenään.

En pysty seksiä harrastamaan miehen kanssa kahdestaan mutta jos nainen on mukana se on mukavaa. Tätä ei tosin ole tapahtunut tuon naisen jälkeen.

• Kyllä mulle pelkät miehet käy mut parasta on sellainen pariskunta siis mies ja nainen.

• mieslutka

Minä kerran otin vaimon kanssa puheeksi oman fantasian ja kerroin kiihottuvan lähinä rans fetisissin kanssa seksistä.
      Vaimo oli kyllä kertonut huomanneen miten kiihotun kun katsotaan rans seksi pätkiä ja päätettiin että pistetään ilmoitus josko joku ransu olisi kiinnostunut kimpasta.
      Saatiin muutamia ilmoituksia ja kuvia, valittiin niistä molemmille mieleinen ja sovittiin tapaaminen laivalle. Illalla laivan ravintolassa istuikin kuvaan sopiva henkilö joka oli pukeutunut tyylikkäästi minihameeseen ja korotkin oli sopivat eikä siitä muuten olisi huomannut kun rinnat oli pikkasen pienemmät kun naisilla yleensä. Itse hän halusi että hän on meidän "rans lutka" Hytissä hän halusi pitää vaatteista rintsikat, hameen, korkkarit ja stayupit. Ensin sain minä antaa hänelle suuseksiä ja sitten hän opetti minulle miten mies antaa suuseksiä miehelle ja lopuksi vaimo sai nauttia meistä.

• cembalo

Hienoa kun saa ilmaista mielihalunsa ja etenkin kun saa mahdollisuuden toteuttaa niitä. Kannatan (Y)

• Jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä ;)

• samoiltakulmilta

mitenhän saan suoran yhteyden?

• tvanna suomi24treffit

• Suostuin tyttöystäväni pyyntöön. Kolmanneksi tuli mies jonka tehtävänä oli alistaa ja naida minua. Nolotti kun tyttöystävä näki miten kiihoittunut olin.

• douple

Suotta nolostuit, toiveenne toteutui ... Ex tyttöystäväni kanssa oli samanmoinen fantasia, tosin ei mitään alistamistamiseen viittaavaa vaan anukseni naimista. Sopivaa miestä emme löytäneet, niinpä käytimme dildoa seksileikeissämme ja dildoa käytän edelleen säännöllisesti yksinkin ollessani.

• Jepjepulis

Minä haluaisin olla parin mukana ja ottaa suihin miehetä suoraan pimpasta ulos vedettynä. Olen mies

• pippeliminä

Kiihoittavianajatuksia/mietelmiä.....Haluaa mukaan !!!!

• 22efaaih

Usean miehen unelma, fantasia mieli tekee kokeilemaan mutta rohkeus ei riitä. Itse ollut kahden parin leikeissä mukana ne upeita kokemuksia, en kadu.

• työpari

Töissä mulla ja naispuolisella työkaverilla oli pientä säpinää ja hänellä oli aika rohkeita ehdotuksia. Yksien illanistujaisin jälkeen ehdotti menemistä jatkoille heille, myöskin kertoi että mies tietää ja haluaisi katsella kun vaimo saa vierasta.
      Ovella mies olikin vastassa ja tarjosi juomista illan aikana työkaveri alkoi viettelemään ja siinä istuttiin sohvalla minä työkaverin kimpussa. Heillä oli vapaata seksiä ja pian huomasin miten minä sain molemmilta suuseksiä ja käsihierontaa lopuksi huomasin miten se bi puoli tuli minustakin esiin ja kiihotti.

• Anonyymi00018

Nuorene eräs tyttöystävä halusi myös nähdä kun imisin miehen kalua. Itsellään oli jonkin verran lesbokokemuksia. Oltiin oltu meidän mökillä jo muutama päivä kun lähi maatilan mies Arttu tuli kylään. Oltiin Armin kanssa uimassa kun Arttu tuli laiturille kyselemään kuulumisia Armi kuiskas pyydä uimaan Arttu vähän epäröi mutta riisui sauna trassilla alushousuilleen ja laskeutu veteen. Arttu ui aika kausa ja tuli takaisin Armi ui vastaan säikähti syvyyttä ja panikoi Arttu ui vierelle ja rauhoitteli Armi pyysi että opettaa uimaan.
      Nousin laiturille huusi lisään puita kiukaaseen, katselin ikkunasta Artun Armin kannattelua. Enemmän näytti rintojen puristelusta toinen käsi lantion alla Armi nauroi ja kauhoi käsillään . Huusin ovelta tulkaa lämmittelemään.
      Armi nousi vedestä juoksi saunaan ovella halasi kuiskas Arttu opetti kuiskasin opettiko hyvin ? Armi kuiskas sillä seisoi. Kysyin annatko Armi kuiskas jos imet sitä annan molemmille. Katseltiin ikkunasta kun Arttu ui Armi sanoi se yrittää saada kalua alas. Arttu nousi sen kovettunut kalu näkyi hyvin märkien housujen alta, kuiskasin sinä ensin joa alkaa naimaan imen sen kalua.
      Aettu tuli saunaan alasti sanoi ai eikö ollakkaan alasti Armi siisui heti, sanoin käyn juomia. Siirryin ikkunan taakse , Artulla alkoi seisoa kovana ja lähenteli Armia Armi peräänty Arttu otti kädestä ja pakotti sen kalulle Armi katseli ovelle, älä se tulee kohta Arttu sanoi sen kuulee kun avaa ulko oven Arttu työnsi sormia pilluun kuiskasi sinä haluat ja käänsi armin laudetta vasten, katsoin kun paksu kalu hieroi pillua ja painui sisään Armi jähmettyi kalu liukui ulos ja sisään pikku hiljaa Armi laskeutui laudetta vasten Arttu kumartui hieromaan rintoja kuiskas olet sinä seksikäs Armin irvestelyistä näki että nautti Armi hoputti nopeasti nyt Arttu pani rauhallisesti Armi vapisi kiimmoissaan arttu painoi peukalon pyllyyn Armi kiljui Arttu runttasi voimalla Armin jalat vapisi kun sai spermaa sisäänsä.
      Arttu veti kalunsa pois Armi suihkutti pilluaan ja Artun kalua, nauroi sait sitten nuorta.
      Kun tulin saunaan molemmat istui lauteilla, Armi hymyili mikä siinä maksoi ja otti oluen joi pitkiä ryyppyjä. Artti istui lauteen päässä ja joi samalla lailla.
      Arttu sanoi mene uimaan käveli alasti laiturille kalu heiluen.
      Kysyin Armilta olko hyvää, Armi joi loput oli, sanoin entä se kalu Armi katsoi mimua, sanoin näin ikkunasta kaiken Armi puristi käsivarresta kuiskas pani se vähän väkisin.
      Arttu tuli uimasta Armi pesi itseään selin meihin, laskeuduin lauteelta menin taakse ja hieroin rintoja Armi huokasi älä on vieraita työnsin kivikovan kalun haaroihin ja hyväilin rintoja käänsin Armia samalla Arttua kohti työnsin lauteen viereen. Armi sanoi saat jos imet artun kalua, työnsin jalkoja erilleen ja työnnyin sisään, tunsin heti limamäärästä ssisässä on vielä spermaa Armi kumartui ylälauteen alle nain voimalla Arttu siirtyi eteeni ylä lauteella paksu kalu seisoi kovana Arttu painoi päätäni kalua vasten se sopi juuri ja juuri suuhun Armi kääntyi vähän sivuun että näki kunnolla ja käsi nousi Artun palleihin. Armi oli niin kiihottunut että kalu painui kokonaan sisään helposti imin ja laskin samalla spermat Armiin kun vedin pois Arttu työnsi minut syrjään ja työntyi Armiin.
      Armi piti lauteen reunasta kiinni kun paksu kalu survoutui sisään, pillun lotina ja lorahtelu kuului selvästi , Armi levitti jalkojaan katsoin vierestä kuinka kalu kuritti pillua Arttu urisi ja laski sisään, spermaa valui pitkin Armin jalkoja, Armi isttuuntui penkille me pestiin itseämme.
      Arttu oli lähdössä sanoin tule vaimosi kanssa kylään Arttu nauroi voin tullakkin.
      Saunasta tultua syötiin ja nukahdettiin Armin kanssa.
      Seuraava päivä alkoi vaisusti Armi oli hiljainen ilta päivästä Arttu ja Merja käveli polkua pitkin menin terassille vastaan.
      Merja esitteli itsensä katsoin Merjaa kunnon rinnat oli mekon alla vapaana ja lantio oli kuin vanhemmalla naisella on leviä.
      Iltapäivä alkoi sievällä juomisella Merja katseli Armia ja minua aika paljon. Lähdettiin Artun kanssa lämmittämään saunaa Arttu sanoi haluatko Merjaa se voi antaa ja lähteä uimaan sovitaan että uidaan alasti.
      Noustiin mökille sanoin mennään uimaan Merja nauroi ei ole uimapukua Arttu sanoi ei mullakaan sanoin uidaan alasti vai mitä Armi.
      Armi katseli kaikkia ja sanoi mulle on sama vaikka uidaan, naiset meni sisälle kuulin naurua sitten ilmestyivät alasti terassille, no pojat vauhtia ja kävelivät laiturille.
      Uitiin jonkin aikaa Merja valittu kylmää, sanoin mennään lämmittelemään. Saunassa seisottiin ikkunan edessä Merja sanoi miten ne voi olla noin pitkään Armi meni laituria vasten Arttu meni taakse, Merja sanoi katso Armi nojasi laituriin Merja kuiskas ei kai ne vaan... menin taakse kosketin pystyjä nännejä Merja huokasi katso Armia se nai sitä painoin kovan kalun haaroihin Merja huokasi nostelin kalua pillua kohti ja painoin Merja sanoi hurja katsoa ja levitti jalkoja hieroin kunnolla rintoja Merja kääntyi laudetta vasten ja istui imin nännejä Merja huokasi tule.

• Anonyymi00022

Merja sanoi iskeekipinää pillussa asti kun imet katsoi ikkunaan hokasi tyttösi saa nyt kunnolla on suu auki ja silmät kiinni, sanoin Arttu käski naida sinua Merja katsoi silmiin ihanaa saat panna koko yön.
        Arttu sanoi että kesäpoika oli pannut sinua jossakin vajassa. Merja huokasi se pani alussa vähän väkisin kun olin huolimattomasti luhyessä hameessa ja yllistelin halkojen kanssa se tuli vaan taakse en voinut mitään työnsi halkoja vasten nosti helmaa ja työntyi en uskaltanut huutaa vastaan ja en lopulaa halunnutkaan annoin sen pana ihanasti loppuun asti.
        Tule ja pane, piti kalusta ja ohjasi sisään, kuiskas panethan väkisin työnsi pois ja kääntyi ottamaan vastaan Merja oli liukas ja halukas hieroin pyllyä Merja huokaili haluatko ? vedin pois ja työnnyin likkaalla kalulla pyllyyn Merja kiljahti otat minun neitsyt pyllyä oiko on ihanaa en kestänyt pitkään vaan laukesin suoleen.
        Merja kääntyi ja katsoi laiturille, nyt ne ui uudelleen, kuiskaasin pestään ja mennään mökkiin.
        Mökiltä katsottiin kun nousivat vedestä Artun kalu pitkänä ja paksuna heiui jalkojen välissä.

Merja kysyi olittako sopineet Armin kanssa kuiskasin ei oltu mutta antaa niiden panna. Merja halasi olet ihanan vapaa mielinen. Käydään meillä mutka huudetaan että käydään Merja huusi käydään kotona kuului vaan, käykää.
        Sisällä katselin taloa Merja haki viiniä pöytään sanoin tälläkö Artun kanssa nukutte Merja tuli viereen seisomaan kuiskas täällä ja hengitti raskaammin kuiskas haluan sinua, mekkolähti heti riisuin nopeaan Merja odotti laskeuduin alas Merja halasi ja kuiskas Arttu on pannu tässä haluan vierasta munaa petän aviovuoteessa Merja oli tosi märkä ulahti kun painoin sisään kuiskas käytä minua ota kuin huoraa ja antoi poskelle pusun naitiin voimakkaasti Merja nosti jalat ylös ja piti siinä kuiskas tee se taas työnnyin limaisena olevaan pyllyyn halasi ja kuiskas en tiennyt että tuntuu tältä olet saanut minut hulluksi en uskonut että koen tämän nain jonkin aikaa Merja kuiskas pane takaa kun pääsin taakse työnnyin pilluun Armi makasi pää alhaalla ja ulisi panin voimalla työnsin alas kuiskasin raiskaan sinut Merja yritti paeta pitkin sänkyä, ei älä tee sitä. Merjan pillu kotisi kosteana kiljuminen oli rajua kun laukesin vapisi koko sänky.
        Nousin ylös Merja makasi sängyssä kuiskas käske Arttu kotia ja jäi siihen.
        Kun menin mökille molemmat joi kaakaota, sanoin Artulle Merja käski kotia, Arttu nousi ja lähti.
        Join itsekkin kaakaota Armi hymyili oliko kivaa nousin ja sanoin maista, Armi maistoi hymyili maistuu kiimainen pilu ja im vähän aikaa.
        Armi vei sängylle oltiin sisäkkäin Armi kertoi Arttu otti laiturilla vähän väkisin se tuntui ihanalta, saunassa pani edestä ja takaa se kuiski minua ilotytöksi tuli haluttava olo.
        Kerroin mitä Merjan kanssa tehtiin Armi keinui vähän minussa kiinni kuiskas meillä oli ihanaa nukahdettiin olin Armin sisässä.

• Anonyymi00019

Korvausta vastaan monesti kolmantena,tai viidentenä.Mieheltä suihin otto naisen tai parin katsella,kiihottaa molempia,jos sormettaa samalla etsii miehen G pistettä laukee muuteman vedon jälkeen.Parille kolmantena kivaa ja hauskaa.
      Viidentenä pitää luottaa ja tuntee kumppanit muuten voi karata raiskauksen puolelle.

• Anonyymi00020

Mökkeily on kivaa, kesällä tai talvella.

• Anonyymi00021

Mun vaimo sai kiksejä kun yksi tapetin laittaja mies omisti ison. No siitä alkoi otin suihin ja pep puun emännän avustuksella. Vajaa vuosi sekstailttiin vuonna 90 kiva nyt Kiikussa muistella.

• Anonyymi00023

Olen usein ehdottanut vaimolle vierasta miestä mukaan leikkeihin.Hiljalleen vaimo on innostunut ajatuksesta ja kiihoittuu kun siitä puhumme.Nyt hän on kertonut toiveestaan nähdä kuinka myös minä joutuisin vieraan käytettäväksi.Ajatus kyllä kuumottaa mutta saa nähdä tapahtuuko koskaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      257
      5883
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      45
      3862
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      35
      3241
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      60
      3129
    5. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      168
      2972
    6. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      44
      2798
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      93
      2767
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      78
      2450
    9. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      77
      2068
    10. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      196
      2067
    Aihe