Naisten vaatteissa

Onkohan foorumilla muita miehiä, joita kuumottaa pitää naisten alusasuja omien vaatteiden alla. Minulla on monesti alla naisten läpinäkyvä paitapusero ja rintsikat. Jalassa on sukkahousut ja pitsipöksyt. On kiva antaa takin olla hieman auki, jolloin liivit saattavat vilahtaa.

103

4069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla sama juttu.kun joku näkis😬

    • tykkään käydä vastapuolen hepenissä, mutta ei ole koskaan ollut tarvetta jättää niitä alusasuja muun miehisen pukeutumisen alle

    • bim56

      kiihottaisi tavata))) puen myös sukkiksia..

      • Listauksen tarkoitus jäi hämäräksi, voinet selventää.


    • laitan vielä tännekkin: tuossa talvistudiossa petra mannerilla aivan kuumottavat kauniit korkosaappaat ! jos mahtuis jalkaan niin sovittaisin ,mut ois noille vaikka siitä huolimatta vaikka mitä käyttöä, julmetun tyrmäävät ^^

    • Katteli

      Meillä oli joskus kolmantena pyöränä nuori, hoikka kundi, pitkä hiuksinen, joka pukeutui naisten (vaimoni) seksikkäisiin alusvaatteisiin. Korkkarit, sukat ja korseletti oli kaverilla päällä. Ilmeisesti oli kaverista kiihottavaa, kun koko ajan stondasi. Ja olihan se jännä katsella, kumallakin samanlainen asu. Saman pituisia kun olivat, niin hämärässä huoneessa ei oikein nähnyt, kumpi oli mies ja kumpi nainen.

      • Katteli

        Ei, kyllä mä oon hetero. Toki katselin tuota vaimoni ja kaverin touhuilua, ja mikäs siinää, olihan se kiihottavaa. Poika pani takaapäin ja vaimo nojasi seinää vasten. Kummallakin korkkarit ja sukat ym. seksihepenet päällä.


    • Töissä nyt alla pikkuhousut ja sukkahousut :)

    • pitsipöksyt on mulla lähes päivittäin. naisten farkkuja käytän yleisesti kun ei ole oikein sopivia miesten kokoja.

    • Etsii.löytää

      Kiinnostaisi naisten vaippahousut. Millähän merkillä löytyisi?

      • löytyyhän niitä. tenakaupasta vaikka.


    • SukkaJukka

      Minä kävin nuorena miehenä varastamassa naapurin rouvan pyykkinarulta viininpunaiset alusvaatteet, ja pdin niitä päällysvaatteiden alla. Kiihotti kovasti, ei ehkä vaatteet vaan, että ne olivat tuolta naapurin hottikselta. Toisella kertaa äitini huomasin, kun olin taas varkaissa ja siitä tuli ihan oikeasti satikutia. No hengissä selvisin kuitenkin.

      Mutta sitten jouluksi sain pehmeän paketin, siltä naapurilta ja siellä oli sitten kaikenlasia hepeneitä :) Rouva vielä piruili postilaatikolla noista joulupukin tuomisista. Kyllä se silloin hävetti, mutta nyt pukeudun aina silloin tällöin noihin.

    • ribbi

      Farkkuhame ja mustat kuviosukkahousut. Tykkään sukkahousuista, stayupista, ylipolvensukista ja hameista ,niitä onkin kertynyt vinopino

    • ksksks

      Kyllä useinkin naisten pikkarit ja sukkahousut jalassa. Myös hame kuuluu juttuun. Saa olla pitsiset, sekä pikkarit että sukkahousut. Hame mielellään mallia vekki.

      • xxx58

        Pitsiset, kyl tekis mieli nähdä vekkihame päällä. Pidän salaa myös.


    • latexii

      Mä käytän naisten latex asuja. Reisisaappaat,mekko,pitkät käsineet,catsuit. Muna seisoo jo pelkästä ajatuksesta

      • Kuulostaa todella kiihottavalta


      • latexii

        Eikä vaan kuulosta, vaan on ☺ koko ajan tekee mieli ostaa uusia nahka/latex asuja. Ois kiva saada samanhenkinen kaveri, jonka kanssa vois touhuilla kaikkee


      • latexii kirjoitti:

        Eikä vaan kuulosta, vaan on ☺ koko ajan tekee mieli ostaa uusia nahka/latex asuja. Ois kiva saada samanhenkinen kaveri, jonka kanssa vois touhuilla kaikkee

        Olis kyllä todella kiihottavaa touhuta toisen"tytön"kanssa.aluks vois vaikka ottaa kuvia kummastakin eri asennoissa,asuissa ja vaikka dildo käytössä ja kun kiima nousee tarpeeksi niin pikku hiljaa vois mennä 69 asentoon ja ottaa suihin jonka jälkeen vois runkata molemmilta lastit sukkiksille.


      • latexii

        Veit sanat suustani 😉


      • Gummimies

        Minäkin pidän latex- ja kumiasuista sekä naisten kumisaappaista. Olis kiva tavata ja pukeutua. Onko sulla kik?


      • latexii
        Gummimies kirjoitti:

        Minäkin pidän latex- ja kumiasuista sekä naisten kumisaappaista. Olis kiva tavata ja pukeutua. Onko sulla kik?

        Ei oo kikkiä


      • Gummimies

        Mites saatais yhteys


    • 245

      Aikaisemmin pidin aina rintaliivejä ja korsettia, mutta kun nyt olen pukeutumisessa ja riisuuntumisessa toisten avustettavana, niin ne ovat jääneet.

    • Käytän myös naisten alusasuja vaatteiden alla. Nyt talvella kun on takki voi vähän laittaa täytettäkin rintaliivien kuppeihin ja sitä ei välttämättä huomaa.Alhaalla on kiva pitää housuliivejä ja lantioliiviä,sukkanauhat näkyvät vähän housujen läpi.Joskus voi pitää tarkoituksella takkia vähän auki ja rintaliivit näkyvät paidan alla. Viimeksi kouvolassa kirppiksellä olin tosiaan niin kiimainen että seisoi täysillä housuliiveissä ja katselin siinä takki auki rintaliivejä ja samaan looshiin pysähtynyt täti huomasi varustukseni ja jäi vähän hollille toiselle puolelle käytävää. Katselin siinä rintaliivejä ja juttelin hänelle ihmetellen josko sopisivat minulle ja kun hän osallistui keskusteluun luontevasti, avasin paitaa ja sovitin liivien kuppeja omieni päälle. Eipä siinä hänen katsellessaan ja kommentoidessaan liivien sopivuutta tarvinnut pyöntää kuin muutama kerta housuliiveissä seisonutta kalua päydän reunaa vasten kun alkoi tulla liivien alle.Siinä sitten yritin puhua normaalisti vaikka orgasmi vähän saikin värähtelemään

      • sukat

        Kiva harrastus,en ole uskaltanut laittaa toppausta juurikaan.
        Piukat housuliivit on tosi kivat. Olisi mukavaa kohdata joskus.. lpr


      • sukat kirjoitti:

        Kiva harrastus,en ole uskaltanut laittaa toppausta juurikaan.
        Piukat housuliivit on tosi kivat. Olisi mukavaa kohdata joskus.. lpr

        Onhan siellä lpr pappilanniemessä tullut ainakin neljänä viime kesänä tullut ulkoiltua naisten vaatteissa.Olen ottanut aurinkoa keväisin viltin päällä liiveissäni. Olisin mielelläni vaihtanut kokemuksia tyttöilystä sinun kanssasi


      • kymenlaaksonmies kirjoitti:

        Onhan siellä lpr pappilanniemessä tullut ainakin neljänä viime kesänä tullut ulkoiltua naisten vaatteissa.Olen ottanut aurinkoa keväisin viltin päällä liiveissäni. Olisin mielelläni vaihtanut kokemuksia tyttöilystä sinun kanssasi

        Olen Kouvolasta kiinnostaisi jatkaa keskustelua aiheesta kahden kesken.


    • Trans

      Sama harrastus täälläkin tulee liikuttua useinkin body.housuliivit lahkeelliset ,sukkahousut, kupeissa C/D silikonitisut ,pepussa plugi, naisten pitkäthousu/farkut, yläosassa neule, saappaissa,,julkisesti ulkona mm. Kirppareilla yms.

      • Olisi kiva tavata harrastuksen merkeissä


      • ihanathepenet

        Sama juttu minullakin! Mä niiin rakastan sitä tunnetta, kun pukee tukisukkahousut huolella sheivattuihin sääriin. Viimeksi laitoin muotoilevan alusbodyn jossa on sukkanauhat, ja lisäksi vielä housuliivit ja korsetti. Sääriin aidot nylonsukat ja reisisaappaat. Multa valui kiimaa ihan koko ajan!
        Pitkään on tehnyt mieli hankkia silikonirinnat, mutta pelkään että sen jälkeen olen lopullisesti tyttö..... ;-))


    • Tyttömies

      Olin vuosia sitten vaimoni kanssa auttelemass anoppia tämän mökkiä talvikuntoon. Laituria vetäessämme maihin, liukastuin ja putosin veteen täysin umpskuppeliin. No eihän minulla ollut varavaatteita sielä, vaan anoppi etsi omiaan. Oltiin vähän saman kokoisia armaan anopin kanssa ja hänen asunsa alusasuja myöten sopi minulle ihan hyvin. Pikkarit, sukkahousut, ohut paitapusero ja päälle vaalean punaiset verkkarit ja niissä sitteb ajelin kotiin. Kotina vaimo huomasi että minulla seisoi ja tajusi sen naisten asujen aikaan saamaksi. Myöhemmin saunan jälkeen hän kiusalla antoikin minulle satiiniset pikkarit ja nailonisen kauniin yöpaidan ja siitä se sitten alkoi. Nyt pidän salaa ja hänen tieten naisten alusasuja omieni alla jopa työssänikin.

      • sukat

        Olisi kiva tavata jossain lappeenrannan alueella... Kivisalmi esim. on ison tien varressa. Muutama paikkakuntalainen tässäkin tuntuu kirjoittelevan. Vertaistukea,.,


      • sukat

        Sadeasu pitää olla päällä mut vois olla kivakin.
        Alla ihan jotain muuta.


      • sukat

        Sadeasu pitää olla päällä mut vois olla kivakin.
        Alla ihan jotain muuta.


      • huomenna taas lahkeelliset housuliivit päälle toppauksin,päälle kokovartaloliivit ja isot tissit kuppeihin ja kurvikkaana ajelemaan musta peruukki päässä kotka kouvola tien levähdysalueelle. Paineita olisi ja olisi kiva nähdä spermaa sylkevä kyrpä tanassa.kivempi olisi runkatakin kun olisi kiihottavaa seuraa.muita vakiopaikkoja katsastettavaksi leikarin masto ja hotellin takapiha


      • Trans

        Moi..onkos sinusta kuvia..jossain...nähtävissä


      • transtäti
        sukat kirjoitti:

        Olisi kiva tavata jossain lappeenrannan alueella... Kivisalmi esim. on ison tien varressa. Muutama paikkakuntalainen tässäkin tuntuu kirjoittelevan. Vertaistukea,.,

        missä tämä kivisalmi on tarkemmin kun tulee taas ajeltua sielläpäin tyttöilemässä


      • sukat

        taipalsaaren suuntaan 6 kilometriä.


      • VanhaFigurakin
        kymenlaaksonmies kirjoitti:

        huomenna taas lahkeelliset housuliivit päälle toppauksin,päälle kokovartaloliivit ja isot tissit kuppeihin ja kurvikkaana ajelemaan musta peruukki päässä kotka kouvola tien levähdysalueelle. Paineita olisi ja olisi kiva nähdä spermaa sylkevä kyrpä tanassa.kivempi olisi runkatakin kun olisi kiihottavaa seuraa.muita vakiopaikkoja katsastettavaksi leikarin masto ja hotellin takapiha

        Ihan jo noresta pojasta alkaen olen rakastanut naisten pitkälahkeisia, sukkanauhallisia housuliivejä, pitkiä rintaliivejä, kokovartalokorseletteja. Rintsikkaosat olen täyttänut kaksikertaisilla, vedellä täytetyillä kondomeilla. antavat niin ihanan aidon tunteen, kun niitä puristelee. Tiukat housuliivit ovat myös hyvät silloin kun hyvin voidellussa anuksessa on anustappi paikallaa tuntikausien ajan. Esimerkiksi Ragon tuotteet hivelevät mieltäni.


    • parhaitaorkkujakoskaan

      Olin muuttohommissa muijan siskon luona ja tietty iskin silmäni vanhana nahkafetissinä vaatelaatikossa olleeseen nahkahameeseen.
      Oli pakko laittaa se wc:ssä päälle käteen vedellen ja laukesin todella rajusti parissa minuutissa.
      Luojan kiitos kukaan ei huomannut....paitsi ehkä käly joskus tahroja myöhemmin ihmetellyt.

    • xxx58
      • kerro mihin pystytät telttasi niin tulen ihailemaan ja tyttöilemään kanssasi


      • xxx58

    • Nailonimies

      Muistelen nuoruuden ajoilta, kun olin vähän muutaman kuukauden merillä eräässä tankkilaivassa ja haimme lastia mustan meren satamista. Kuusitoista vuotiaalle se oli jännää aikaa. Satamissa oli sen aikaisen Neuvostoliiton mukaiset tiukat tarkastukset, mutta aina sitä jotain sai salakuljetettua maihin myytäväksi. Eräs asia mistä oli paljon kysyntää, oli naisten alusasut. 60-luvulla nailoneista ja muista moderneista naisten hepenistä sai hyvän hinnan. Rahoilla ostettiin sitten kultasormuksia, vodkaa ja meripihkaa, mikä puolestaan meni hyvin kaupaksi suomessa. No, takaisin siihen salakuljetukseen. Yksi kaverini ehdotti minulle, koska olin nuorin ja pienin sakista, että minä voisin pukea näitä naisten alusasuja pukuni alle ja niin sitten tehtiin. Minulla oli kahdet elastisen vyötäröliivit yllä ja joskus jopa viidet nailonit päällekkäin. Kolmet neljä pikkuhousut. Olihan se vähän kankea kävellä tullitarkastuksen ohi, mutta kertaakaan en jäänyt kiinni, en edes silloin kun pikkuhuppelissa laitoin jopa rintaliivitkin paidan alle. Sitten maissa Inturistihotellista vanhemmat miehet ottivat illaksi huoneen, sillä huoneissa oli oikeat vessat. Ravintolan vessat olivat suomalaiselle kauhistus. Vain reikä lattiassa ja karmea haju. Käytettiin huonetta lepopaikkana ja vessassa käyntiä varten ja siellä riisuin myös naisten asut pois. Kyllä niillä sai hyvän hinnan vaikka ne eivät olleet paketeissa. Myöhemmin aloin viemään nailoneita siten että laitoin elastiset liivit vyötärölle ja niiden tiukkaan puristukseen useita pareja nailoneita. Näin ei tarvinnut rikkoa pakkausta ja niillä sai tuplahinnan.
      No, takaisin asiaan. Nämä alusasut tuntuivat niin kivoilta päällä, että minä aloin tykkäämään niistä oikeasti, varsinkin, kun ilmeni, että kaveri, joka minulle oli sitä ’salakuljetustapaa’ ehdottanut, käytti itse lähes aina naisten alusasuja omien päällysvaatteiden alla. Meistä tuli hyvät ystävät ja pukeuduimme yhdessä tytöiksi aina kun tilaisuus sen salli. Hänen kanssaan sain myös ensimmäisen aidon mieskokemukseni. Kouluaikaan olin kyllä muutaman kaverin kanssa joskus runkkaillut ringissä ja joskus jopa vedettiin toisiltammekin, mutta ei muuta, kuten imutusta, tai paneskelua.
      Minulla on olut tuuria, kun olen suhteellisen pienikokoinen. Vain naisten kokoa 42 ja kenkien koko 40-41, riippuen valmistajasta, niin minulla on ollut hyvin helppo löytää sopivia naisten vaatteita. Löysin kerran kirppikseltä jopa ihanan hääpuvunkin, mihin vieläkin silloin tällöin pukeudun ja vielä vaimoni halukkaalla suostumuksella ja ymmärryksellä. Joskus viikonloppuisin hän ehdottelee, että pukeudun naiseksi koko viikonlopuksi. Meillä synkkää nämä asiat hyvin ja saamme olla aika hyvin rauhassa, kun lapsetkin ovat jo lentäneet maailmalle.

    • huomenna launtaina taas ajelemaan naisten liivit päällä,leveä lantio ja suuret tissit kokovartaloliiveissä. ajelen juurikorpeen kouvola-kotka tien varteen,pussit on täynnä ja puute kova.minulla on päällä naisten vaatteet ja musta peruukki,alla seisoo kalu ja runkkaisin mielelläni toisen kalua ja ottaisin suuhun

      • xxx58

      • Mitä käytät lantion toppauksiin ja liivienkupeissa täytteenä..itsekkin liikun usein aika Tätimäisenä. leveät lantiot isot tisut ulkona julkisesti.


      • Käytän lantion leventäjinä muotoiltuja vaahtomuovi täytteitä ja lahkeelliset housuliivit muotoilevat myös. Parempi lopputulos tulee useammilla ohuilla täytekappaleilla ja 40 den sukkahousuilla kerrosten välissä pitämässä pakettia koossa. Kun sitten reisissä ja lantiolla on sopivasti pyöreyttä käytän päällä kokovartaloliiviä tai lantioliiviä sukkanauhoin ja palleatuettua rintaliiviä,josku myös eri variaatioita. Tisseihin minulla on kahta eri kokoa vesipolymeerikuulista tehtyjä pusseja vahvempiin pakastepusseihin,Isommat käyvät minun 110 d koon triumph ideal kr kokoliiviin,ovat siis painavat ja tuntuvat oikeilta.Kivasti liikkuvat ohuen paidan alla kävelessä ulkona,samalla kun leveä lantio keinuu kivasti. Siinä kävellessä kiihottuu ja kalu seisoo liivien alla,olisi kiva saada seuraa ja runkkukaveri,suuhun ottokin tekisi hyvää puolin ja toisin.Minulla olisi kyllä liivejä lainaksikin,olisi mukavaa kun olisi kaveri joka voisi myös olla liiveissä,liivien alta esiin ponnistava kalu olisi niin kiihottava nähdä ja runkata,nauttisin kun saisin nähdä läheltä miten sperma ruiskahtaisi liiveilleni tai kasvoilleni samalla kun runkkaan omaani orgasmiin.


      • kymenlaaksonmies kirjoitti:

        Käytän lantion leventäjinä muotoiltuja vaahtomuovi täytteitä ja lahkeelliset housuliivit muotoilevat myös. Parempi lopputulos tulee useammilla ohuilla täytekappaleilla ja 40 den sukkahousuilla kerrosten välissä pitämässä pakettia koossa. Kun sitten reisissä ja lantiolla on sopivasti pyöreyttä käytän päällä kokovartaloliiviä tai lantioliiviä sukkanauhoin ja palleatuettua rintaliiviä,josku myös eri variaatioita. Tisseihin minulla on kahta eri kokoa vesipolymeerikuulista tehtyjä pusseja vahvempiin pakastepusseihin,Isommat käyvät minun 110 d koon triumph ideal kr kokoliiviin,ovat siis painavat ja tuntuvat oikeilta.Kivasti liikkuvat ohuen paidan alla kävelessä ulkona,samalla kun leveä lantio keinuu kivasti. Siinä kävellessä kiihottuu ja kalu seisoo liivien alla,olisi kiva saada seuraa ja runkkukaveri,suuhun ottokin tekisi hyvää puolin ja toisin.Minulla olisi kyllä liivejä lainaksikin,olisi mukavaa kun olisi kaveri joka voisi myös olla liiveissä,liivien alta esiin ponnistava kalu olisi niin kiihottava nähdä ja runkata,nauttisin kun saisin nähdä läheltä miten sperma ruiskahtaisi liiveilleni tai kasvoilleni samalla kun runkkaan omaani orgasmiin.

        Samoja triumph ideal kr liivejä minäkin käytän ..usein korkeavyötäröiset lahkeelliset housuliivit lisäksi..jos en ole menossa "treffeille" kuin "vähän "työlästä saada klitta esille..treffeille ..nylonit ja pikkarit..liivien täytteenä isohkot silikonit..


    • sukkismies15den

      mulla jalassa nyt valkoiset sukkikset ja valkoiset voimistelutossut ei muuta

    • ihanatpiikkikorot

      Oliskohan teissä transladyissa ketää sen henkistä että vois jutella kenkäfetissin kanssa korkkareista? Mahdollisesti voisin tulla ihailemaan ja huoltamaan kenkiänne/saappaitanne runkkailun merkeissä...

    • transtäti

      Olisikohan kaakkoissuomessa toista miestä jota kiihottaisi sovitella korseletteja,pitkiä rintaliivejä,lantioliivejä,housuliivejä ja muutenkin naisten vaatteisiin kiinnostusta.Minulla olisi monia liivejä joita voisi tulla sovittamaan,olisin itsekin liiveissä. Koska pukeutuminen aiheuttaa ainakin minussa sen että aina seisoo niin voisi siinä samalla tyydyttää paineet pois. Minusta mies joka on liiveissä ja jolta sitten liivien alta seisoo kalu on kiihottavan näköinen,olisi mukavaa ensin silitellä liivien verhoamaa vartaloa ja myös runkata toisen kalua samaan aikaan kun omaakin.Tälläisiin herkkuhetkiin olisi kiva olla vakioseuraa vaikka joka viikko.Olen yli 50,ukm,savuton ja liikun kaakkoissuomen teillä autollani

      • ihanatpiikkikorot

        Käytäkkös korkkareitakin?


      • sukat

        Kyllähän meitä varmaan on. Monikin kirjoittelee,toiset hakee seuraa iskurin kautta.
        Tietysti voisi tehdä tärskytkin johonkin.


      • ihanatpiikkikorot

        Olisko ketään kiinnostuneita jutteluun? Voisin avata jonkun s-postin...


      • Kiinnostaa kovin kuvailemasi touhuilu. Millos nähdään?


      • Kutsuni---
        ihanatpiikkikorot kirjoitti:

        Olisko ketään kiinnostuneita jutteluun? Voisin avata jonkun s-postin...

        Kiinnostaa kovasti. Tänne vaan yhteystietoja.


      • ihanatpiikkikorot

        Hah,eihän kukaan kuitenkaan uskalla jutella....


      • ihanatpiikkikorot

        Hyvä että ylläpito poisti ilmoituksen kun kukaan ei rohjennut ottaa yhteyttä....


      • Kutsuni---
        ihanatpiikkikorot kirjoitti:

        Hyvä että ylläpito poisti ilmoituksen kun kukaan ei rohjennut ottaa yhteyttä....

        Mitä nyt minä ihan pikkasen autoin heitä huomaamaan moisen sääntöjen vastaisuuden.
        Hyvä minä!


      • sukat

        Olisi tosiaan kiva kohdata toinen kaveri kuka pitää asuja jossain muodossa.


      • xxx58

        Voisit mulle sovittaa sukkanauhaliivit silkkipikkarit, rintsikat ohut minihame. Kun oot saanut mieleiseksi, voit tulla telttaan.


      • sukat kirjoitti:

        Kyllähän meitä varmaan on. Monikin kirjoittelee,toiset hakee seuraa iskurin kautta.
        Tietysti voisi tehdä tärskytkin johonkin.

        Täällä yksi paikkakuntalainen....miulla tuo nikki toimii myös spostiosoitteena suomi24 lla


    • haaaaaaaaaa

      Olit vaan vähän myöhässä...kerkes sen muutama näkeen =)...

      • nyt kohta pukemaan naisten vaatteita päälle,leikarille ja juurikorpeen tyttöilemään tänään 31.3 iltapäivällä,n 14 aikoihin


      • ihanatpiikkikorot

        Laitatko korkkariakin jalkaan ja jos niin millaiset?


    • eivoiuskoa

      sairasa noin monta miestä on kiinnostunut. mikä hveti siinä kiiinnostaa?

      • haista.vittu.saatana

        vittuako se sulle kuuluu perkeleen mulkku, jos sinua ei kiinnosta niin voit pysyä poissa näiltä palstoilta ja pukeutua vaikka ruostuneisiin teräsvilla-alkkareihin, saatanan kyrvänsyylä!


      • velikäsi

        No, seksuaalisuus on värikäs asia ja toisia kiinnostaa eri asiat.
        Mikäs se sinun seksuaalisuudessasi on se paras osa ja mikä kumma siinä sinua innostaa? Nää on henkilökohtaisia ja ennen kaikkea makuasioita.

        Älä tuomitse salmiakin syöjiä jos tykkäät vain hedelmäkarkeista! <3


    • ukmkiimassa

      Minuakin kiihottaa pukea toisinaan vaimon asuja kun yksin kotona. Pikkarit, sukkikset, rintsikat, mekko ja sitten puhseksiä tai camiin. Mahtava kiima ja laukeaminen. Oon 50 ukm pk-seudulta. Muita samoissa hommissa?

    • ukm-61

      Täällä sama juttu, olen 55v. ukm ja sukkahousut ja hameet kiihottaneet teinistä lähtien. Vaimo tietää asiasta mutta häntä ei kyseiset jutut kiinnosta. Kotona yksin ollessa on ihana sovittaa sukkiksia ja hameita ja eihän siinä tietenkään laukeamista voi estää joskus myös vaimon punaiset kontiot jalassa. Tapaaminen toisten samanhenkisten kanssa on vaikea kun on naimisissa.

      • xxx58

      • tyttelinätaas

        Yllä vain pikkupöksyt ja tekonahkaminihame, ei muuta tällä kertaa: Mutta aivan iiiihanaaa runkkausta! Kiimanesteet valui ihan norona, kun puristelin kiveksiäni hameen alla. Mulla on tosi pienet kivekset.


      • sukat

        Niinpä,mutta asia niin kiihoitta... Pitäisi saada tavata kivaa kaveria asian merkeissä.
        Lappeenrannan alueella on varmaan monia kunhan vaan rohkeus riittäisi.


      • Täällä yksi Lappeenrantalaine joka etsii .......


      • Posliinipappan

        Täällä kans LPR vaikka Pappilanniemeen tytöilemään.


      • Mukaan-leikkiin
        Posliinipappan kirjoitti:

        Täällä kans LPR vaikka Pappilanniemeen tytöilemään.

        Juu, minäkin haluun mukaan

        sar2-a-suomi24-fi


    • sukat

      Moni kirjoittelee ja toivoo tapaamista.. Voisiko vaik iskurin kautta vähän edetä.

      • sain juurikorven levarilla runkata toisen miehen kalua,oli taas kiihottavaa vaikka häneltä tulikin pikaisesti


      • kymenlaaksonmies kirjoitti:

        sain juurikorven levarilla runkata toisen miehen kalua,oli taas kiihottavaa vaikka häneltä tulikin pikaisesti

        Mitäs oli asuina sinulla ja sillä toisella....


      • Trans kirjoitti:

        Mitäs oli asuina sinulla ja sillä toisella....

        toinen oli ihan normi miehen vaatteissa,runkulla levarilla mutta minulla oli triumph ideal kr korseletti 110 d kokoa,lantio topattuna ja painavat tissit.harmi vaan että kaverilta tuli niin nopeasti,tahtoo tavata uudestaan!


      • rintaliivimies(at)suomi24.fi


    • Juki48

      Mulla on myös usein naisten seksikkäitä asuja vaatteiden alla steyup sukat korsetti stringit silikonitissit paras hetki oli käydä naisten alusasukaupassa ihana myyjä sain kokeilla asuja tosi kiihottavaa kulli seiso mahtavasti

    • Juki48

      Käytän usein naisten alusasuja vaatteiden alla on kiihottavaa kulkea kaupungilla ja käydä kaupoissa paras kauppa on naisten alusasukauppa siellä ihana nais myyjä olen saanut kokeilla asuja tosi kiihottavaa viimeks kulli seisoi mahtavasti myyjäkin huomasi ostin rintaliivit ja stringit

      • minäkin olen käynyt monesti alusvaatekaupassa naisten vaatteet yllä ja liivit niiden alla.kyllä kieltämättä seisoo jykevästi liivien alla. kerran myyjä olisi tullut sovituskoppiin laittamaan palleatuettujen liivien hakasia mutta kun minulla siinä seisoi niin kovin en kehdannut ja sanoin että kyllä saan näma itsekin...


    • ksksks

      No juuri NYT jalassa Norlyn Silky 3D sukkahousut, päällä vekkihame. Molemmat tummansiniset ja vielä lilat mokkanahka ballerinat. Kiihottavan tyttömäinen olo kun näkee varustuksen peilistä ja samalla runkkaa. Mahtavaan orgasmiin tämä leikki päättyy ihan näillä sekunneilla....

    • transtäti

      Huomenna 18.4 levarille liiveissä,olisipa seuraa ja saisi kuumaa spermaa kasvoille. Leikari-juurikorpi suunnalla isoissa liiveissä,musta peruukki

      • xxx58

        Tosi ihania.


    • kiinnostaaaa

      Itselläni oli varmaan reilut 30 kpl tyttöjen stringi kokoelma, joita oli kiva pitää aina muiden vaatteiden alla. Kesän lähestyessä tulee aina hinku pitää tyttöjen minishortseja, kun miehille ei oikein hyviä ole.. Ja harkinnassa ostaa myös farkut peruskäyttöön, josko ne olisi paremmat kuin miesten. Erottaako noista farkuista mitenkään ? Ei kyllä väliä vaikka erottaakin. Laittakaa kik niin voisi jutella asiasta enemmän :)
      Juuri parasta on mielestäni ostella tuotteita, mennä alusvaate nurkkaukseen, pari kertaa muutama tyttö alkanut supatella ja katsonut ihmeissään kun minä vertaillut stringejä ;)

    • Exhibbari

      Parasta ikinä! Stay upit pitsi stringit satiini etumuksella tai pitsillä. Joka pvä töissä kotona ja salilla. Salilla ei vielä uskaltanut stay upeja mutta pikkarit julkisesti. Ja ihana brassisokeroitu kulli. Suihkussa hieron puolikovaksi ja esittelen. Minihame vekki tai tekonahka myös olis kiva lisä.

    • Kymi75

      Päivittäin on töissä naisten alushousut ja sukkahousut. Joskus myös anus tappi. Kotona yleensä bodysuit, minihame tai mekko. Naisten vaatteet on vain niin miellyttäviä päällä

      • transtäti

        Nyt tuntuu taas siltä että täytyy laittaa naiselliset muodot ja liivit päälle ja lähteä ulos kävelemään.Lämmin sääkin on hyvä,liivien päällä riittää ohut paita ja tissiliivien kupit ja niiden saumat piirtyvät paidan läpi.Kalu seisoo housuliivien alla ja kävellessä hankaa mukavasti liivien etumukseen,painavat tissit heiluvat ja levennetty lantiokin tuntuu mukavalta.Vielä kun saisi runkata toisen kalua ja nähdä sen rytmikkäästi sylkevän 4-5 kunnon ruiskausta ja saisi sitä tisseille ja kasvoille.Viimereissulla ukkomies laskikin paineensa päälleni kiitellen,kunpa vaan saisi säännöllisen tapaamisen näissä merkeissä


      • transtäti

        Maanantaina 19.6 uudestaan,viimeksi ei seuraa löytynyt mutta oli kiva kävellä ulkona liiveissä ja tulihan siitä hyvä orgasmi lopulta.Maanantaina siis leikarin mastolle,juurikorpeen ja ehkä käväisen jumalniemessäkin lenkin.Runkkuseuraa?


      • Kotkasta
        transtäti kirjoitti:

        Maanantaina 19.6 uudestaan,viimeksi ei seuraa löytynyt mutta oli kiva kävellä ulkona liiveissä ja tulihan siitä hyvä orgasmi lopulta.Maanantaina siis leikarin mastolle,juurikorpeen ja ehkä käväisen jumalniemessäkin lenkin.Runkkuseuraa?

        Siihen vastaanottokeskuksen tuntumaan? Mikä masto - lipputankoko?


      • transtäti

        Siitä leikarilta puoli kilometriä haminan suuntaan ja ensimmäinen tie vasemmalle,ylös linkkimastolle tien pätkä.Sitä tarkoitin.


    • Miehettyttöilevät

      Pari vuotta sitten menin kaverilla käymään, soitin ovikelloa, odottelin hetken ja koitin ovenkahvaa, ovi ei ollut lukossa niimpä menin sisälle. Kaveria ei näkynyt missään. Menin takaovelle ja katsoin ulos. Kaveri makasi viltillä alasti stay-up sukat jaloissaan, ajattelin et mitä hittoa... Huomasin että hänen toinen kätensä oli jalkovälissä ja hän hyväili peppuaan. Kulli seisoi todella terhakkaasti, hänen hyväillessä peppuaan. Tuo tilanne oli melko outo, ja kiihoittava. Olen hetero mutta silti alkoi oma muna seisomaan. Mietin että mitä teen, meenkö ulos vai lähenkö pois. Päätin mennä ulos. Avasin oven ja sanoin kaverille, moro. Kaveri säikähti ja meni ihan punaiseksi. Sanoin samantien, oon tos hetken katellu sun touhua ja tiiäkkö mitä, oli melko kiihoittavaa kateltavaa ja samalla riisuin housut jalastani ja sanoin kaverille, haittaako jos liityn seuraks. Kaveri sanoi, joo, mut pikkasen mua hävettää et näit mut nää stay-upit jalassa. Sanoin kaverille, mitäs nois on hävettävää, seksikkääthän noi on miehenkin jalassa. Kaveri vastasi, no joo mut en välttämättä ois halunnu jäädä kiinni näitten käytöstä. Sanoin kaverille, onks sul toissia stay-up sukkia, tekis mieli koittaa itekkin. Kaveri sanoi, on ja nousi ylös ja meni sisälle. Hän tuli takas ulos ja antoi minulle uudet 15den. mustat stay-up sukat. Puin ne jalkaani ja sanoin kaverille, onpa kiihoittavan tuntuiset. Hetki istuttiin ja ja sitten sanoin kaverille, runkataanko yhessä. Kaveri katsoi minua ja sanoi, runkataan vaan. Niinpä aloimme hyväilemään muniamme ja hetken päästä makasimme vieerekkäin viltillä. Oli kiihoittavaa ja aloin hyväilemään kaverin reittä. Kaveri teki samoin minulle. Loppujen lopuksi laukesimme liki yhtä aikaa. Tuo kokemus oli niin kiihoittava että olemme säännöllisesti kerran pari kuussa siitä lähtien pukeuduttu stay-up sukkiin tai sukkahousuihin ja menty käymään toisillamme kylässä.

    • Vanhatyttömies

      Jo lapsesta saakka olen ollut ihastunut kaikkeen naiselliseen ja ihanaan. Muistan kun kokeilin äitini vaatehuoneessa salaa kahisevia alusameita, nailoneita, pikkuhousuja ja jopa rintalivejäkin. Olin vasta kouluni aloittanut ja äidin asuthan olivat tietenkin minulle liian suuria, joten ollessamme tätini luona kylässä, pihistin parit pikkarit serkkutytöltä, joka oli saman ikäinen kanssani. Siitä se alkoi. Vuosien aikana asukokoelmani on jopa suurempi, kuin vaimollani, jonka ystävällisellä myötävaikutuksella olen saanut jatkaa harrastustani läpi koko elämän, eikä vieläkään, kun jo olemme eläkeläisiä, halut näihin leikkeihin ole haalistuneet. Päin vastoin, kun lapsetkin ovat lentäneet pois kotoa (yksi pojista on saman henkinen), voimme olla vapaasti kuten haluamme. Olenkin nykyisin enemmän naisten asuissa, kuin miesten. Jos joskus pukeudun miesten asuihin, on minulla kuitenkin alusasuina aina naisten asut. Kun samoihin harrastuksiin mieltynyt poikamme täytti 18, lahjoitti vaimoni hänelle mukavan suuruisen lahjakortin kaupunkimme parhaaseen naisten alusasuliikkeeseen. Se tuntui olevan kaikkein paras lahja hänelle.

    • tyttöjentamineissa

      Kyllä. Mutta vielä enemmän päällysvaatteet. Varsinkin lyhyet vekkihameet, sukkahousut ja matalat tyttömäiset kengät kiihottaa. Pikkarit ja rintsikat voi laittaa myös. Sukkahousuista en tiedä, onko enemmän alus vai päällysvaate. Mutta juuri sukkahousut on se ykkösjuttu. Mulla kokoelmasta löytyy kaikenvärisiä sukkahousuja, ohuita ja paksuja, kuviollisia ja yksivärisiä. Juuri nyt jalassa tummansiniset pitsisukkahousut. Ja seurana myös vekkihame ja matalat tennarit. Tummansinisiä nämäkin molemmat.

    • Sannatyttönen

      Minut voi tavata livenä swingibileissä naisten hepenissä nykyään haluan että muut näkevät asuni. Ehkä kohdataan Wildclubilla syksyllä. Juttusille saa tulla;)

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe