Musiikkia kaikille joka makuun.

xx9

28

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisä: Monissa koko kuva paras.

    • Ehkä saan lisätä toisen musiikki kappaleen?

      Olin ennen 60 ja siellä tämä poistettiin, jonka olin ajatellut 100 vuotiaan Suomen kunniaksi. Suomi on hyvin nuori oma valtio ja se näkyy kaikessa tänään ja historiassa.

      Nuoruus 70 oli 60 luku ainakin minulle ja sen musiikki, yökerhot sen ajan tanssit kaikkialla--kuitenkin tango eli.



      https://www.youtube.com/watch?v=TQSLnBS7kwg

    • Kiitos antamistasi pisteistä, mutta minäkin olen antanut tuollaisen jollekin toiselle, joten en ole ainoa, joka sai nuo.

      Ievan polokka on sellainen, että se pistää jalat hytkymään, mutta ne sanat, ovat niin toista nykymusiikkiin verrattuna, että oikein ihaillen sitä aikaa, kun oli vielä idea ja aihe sanoituksessa, joka sanassa, eikä mitään jee, jee. jee, nais to me, Io love to yo!

      ps. please. Älä koskaan kirjoita Suomi-apinoista ja Aatusta.

      • Apinoita on hyvin paljon Ruotsissa, Suomessa osia.

        Aatu oli johtaja jolla oli takana miljoonia, ei muuten olisi tullut valtaan!

        Kirjoitan mistä haluan, tosin lait muuttavat muotoaan apinan tavoin.

        Minulla on paha vika luien vain alun.....


        Tiedän en ole johdettavissa kuin sadat miljoonat tai viisi


    • Vanha-Skönö

      Anneli Saaristo-Uuden aamun toivossa .- Löytyy netistä mutten pysty siírtämään tänne .-

    • Hyvä kun sairaiden-mielien viestejä poistetaan. Voin vain kiittää S24.

      • Olen Miehikkälästä kuin Kalevi Korpi, Raijo Taipale, Johannes Takanen hän kuitenkin ei läheltä ajassa sen.


    • Kyllä on totuus S-24, en sekoita ikiä kiitos 24 så - .

      • Upeasti Kalevi Korpi laulaa tuon ihana Evert Tauben säveltämän " MIn älskling är en ros"
        Kiitos xx9 kun jaoit sen meille!

        Minulla oli ilo joskus kuulla Espoon Kilossa naapurina asuneen Kalevi Korven harjoittelevan, avoimen ikkunan äärellä kesäisin.

        Tässä Evert Taube ikivihreässä ❤️ "Sjösala vals" ❤️ Suomeksi ei sitä löytynyt.

        https://www.youtube.com/watch?v=7qANEjnOu8Y


      • sini-sirkku kirjoitti:

        Upeasti Kalevi Korpi laulaa tuon ihana Evert Tauben säveltämän " MIn älskling är en ros"
        Kiitos xx9 kun jaoit sen meille!

        Minulla oli ilo joskus kuulla Espoon Kilossa naapurina asuneen Kalevi Korven harjoittelevan, avoimen ikkunan äärellä kesäisin.

        Tässä Evert Taube ikivihreässä ❤️ "Sjösala vals" ❤️ Suomeksi ei sitä löytynyt.

        https://www.youtube.com/watch?v=7qANEjnOu8Y

        Naapurissa asuvan---Kiitos Hän on syntynyt lähellä ---minua--- siis kotiani siellä Miehikkälässä.

        Olen tavallaan tuntenut sinut i-tiden ja täällä.

        Vanhuus tulee minulla alkaa muisti heittää nyky ajassa, kaikki vanhat on kuin eilen.


    • Himmelsauge

      Jokin aika sitten kuulin tämän esityksen, jäi soimaan mieleen eikä taida mennä pois. Kaunis alakulo, pikkutarina..


      https://m.youtube.com/watch?v=Oixes2IyQC0#

      • Ei ole suomi apianat?


    • ei ole sanoja......

      suomalainen...

      • Oli aika, isäni sanoi Olavi Virta on Kreivin kalliolla. Niin olin siellä vähän ihmisiä hyvin vähän-- hän tuli keppiin nojaten ja lauloi kuin näin kuin kuulette...

        Hyvin vaikea tajuta, historiaa lukien näen totuuden.

        On vaikeaa sanoa mikä on totuus elämässä näin on kaikilla.


      • Tuskin nänenlaista tulee koskaan Suomeen.


    • xx9

      Miksi Kekkonen?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      421
      2934
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2246
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      340
      1911
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1883
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1727
    6. 158
      1202
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1042
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe