Keskustan kunnallisvaaliehdokas esittelyssä

Aina_Inkeri_Ankeinen

Harrastuksiini kuuluu: Katkeruus, kateus, kännääminen, aviollisen seksin ulkoistaminen, ukkomiesten seksuaalinen häirintä, naapureiden kyttääminen ja häiriköinti, paskan puhuminen, itsensä kehuminen ja ihailu, epäsiisteys, ihmisten panettelu ja suomi24 humalassa kirjoittelu (koska minulla ei ole ystäviä, eikä omaa elämää). Keskellä tietä ajaminen puhelin korvalla, kaikessa oikeassa oleminen ja valitusten tehtaileminen.

Arvoihini kuuluu: Lakien rikkominen, huumeiden käytön, varastelun ja vakuutuspetoksien hyväksyminen, valehtelu, eläinten kaltoinkohtelu.

Kaikki vaan keväällä vaaliuurnille minua äänestämään, sillä olen ehdottomasti paras ehdokas näillä korkeuksilla.

18

1170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiehimä

Ja numerosi on ?

• Jöööö

Todella loistava esittely :)

• woooouuuuuuu

Löytyisiköhän vielä ertyistaitoja ehdokkaalta: Lantaloiden tutkiminen/valitukset, naapurien postilaatikoilla käynti, kateus suurella K:lla ja sydämen asialla ja helmenä olisi niin loistavaa jos hän voisi yrittää laittaa kaikille kapuloita rattaisiin...
      Olipa mukava kun ehdokas löytyi!

• mitävielä

Onko ihan pakko täällä kirjoitella? Mikäli on jotain sanottavaa ni eiköhän tuota uskaltas suoraan puhua, no ehkä nää Paltamolaiset ei siihen kykene. Tiedoksi vaan numerot julkaistaan 9.3 onnea kaikille ehdokkaille tasapuolisesti.

• Paltamolainen

Täällä vedetään näemmä palkokasvia sieraimeen ja ihan urakalla. Tuo ap:n viesti on täysin asiallinen ja täyttä faktaa.

• woooouuuuuuu

Aina_Inkeri_Ankeinen
      Koska olet lähtenyt kampanjoimaan jo uuttauraasi... (hyi sinua otit varaslähdön), haluaisin varmistua että olet se oikea valinta minulle.
      Kuinka aiot vaikeuttaa/ankeuttaa valintasi myötä kuntalaisten elämää, vai pohjautuuko kaikki harrastuksiisi?
      Kiinnostaisi kovasti. Auvink

• Aina_Inkeri_Ankeinen_

Hyvä wooouuu/Auvink.
        Kiitos mielenkiinnostasi! Koska harrastukseni ovat kestäneet jo vuosikymmeniä, olen mielestäni ammattilainen näissä asioissa. Koska minun harrastukseni ovat niitä ainoita oikeita, aion tulla kieltämään kaiken muun harrastamisen.
        Ja koska olen ammattilainen asialla, niin kaikki muut ammatit kiellettäköön ja turhanpäiväinen koulutusjärjestelmä lopetettakoon.
        Mainittakoon vielä, että kannatan vaitiolovelvollisuuden rikkomista, kännirähjäämistä, luonnosuojelulakien poistamista, pahansuopaista juoruilua ja turhanpäiväistä utelua. Näillä metodeilla aion luoda kaikille ankean ja ikävän elämän, joten olen varmasti oikea ehdokas sinulle <3

• sKepu

Mikä tahansa on parempaa kuin punaiset juoruämmät

• Onsiinäehdokas

Onko tämä se ehokas joka mannerhaimin lasten suojeluliitosta kähvelti rahhaa ja oli kännissä jollakin laiva matkalla pikkulasten kanssa muka valvojana.

• äääppöli

taitaapa olla hänen tyttärensä..

• Vae

onko se "Teemu Selänne"?!

• R-Tuonela

Höhö lehmä ja emälehmä company

• kembsu

Taitaa olla sukuvika tuo varattujen miesten metsästys...ja valehtelu joka suuntaan!!!

• kyläläenen

NIIMPÄ!!Virallisessa ehokkaan esittelyssäkin MELKEIN kaikki totta.Ei voe nauramatta lukea.

• Terhion

Mennöö tuo putouspaska jo liianni pitkälle

• Epätietoinen_

Laittakaa numeroita että tietää ketä äänestää

• Hyvin_meni

Nytpä sitten lautakunta palkkoja vonkaamaan. Kunnanhallituksessa tarvittaisiin asiantuntemusta alalta kuin alalta

• Anonyymi

Nytton vaalit tulossa eikun numeroa ehtimmään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40