Mitä voi tehdä kun viljistä yrittää käsitellä niin se yrittää heti purra käteen ja lähtee karkuun. Se kyllä näkee käden mutta se ei auta osaisitteko neuvoa mikä tähän auttaisi??????????????????????
Apua
3
353
Vastaukset
kannattaa olla rauhallinen ja hidas liikkeissä ota käärmettä niskasta kiinni ja liuta käsi hitaasti kauemmas päästä ja anna sen liikkua melko vapaasti mutta älä tiputa äläkä pidä kauaa kädessä myöhemmässä vaiheessa voi pidellä kauemminki... ja kannattaa muistaa ruokkia...
- jmdt
Itse asiassa, käärme ei pidä ollenkaan, jos sen päähän kosketaan. Häntään koskemista kannattaa myös välttää. Ote kannattaa ottaa käärmeen keskiruumiista.
Jos käärme lähtee pakoon, ota vain rohkeasti se käteen, mutta hirveästi älä ala sitä kuitenkaan jahtaamaan, vaan kokeile myöhemmin uudestaan.
Käärme kyllä rauhoittuu siinä vaiheessa kun olet saanut sen otettua käteen, vaikka miten terraariossa karkuileekin. - salamandra
www.herppi.net
www.matelijat.info
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390