Apua

JÄNÖJUSSI

Mitä voi tehdä kun viljistä yrittää käsitellä niin se yrittää heti purra käteen ja lähtee karkuun. Se kyllä näkee käden mutta se ei auta osaisitteko neuvoa mikä tähän auttaisi??????????????????????

3

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa olla rauhallinen ja hidas liikkeissä ota käärmettä niskasta kiinni ja liuta käsi hitaasti kauemmas päästä ja anna sen liikkua melko vapaasti mutta älä tiputa äläkä pidä kauaa kädessä myöhemmässä vaiheessa voi pidellä kauemminki... ja kannattaa muistaa ruokkia...

• jmdt

Itse asiassa, käärme ei pidä ollenkaan, jos sen päähän kosketaan. Häntään koskemista kannattaa myös välttää. Ote kannattaa ottaa käärmeen keskiruumiista.

Jos käärme lähtee pakoon, ota vain rohkeasti se käteen, mutta hirveästi älä ala sitä kuitenkaan jahtaamaan, vaan kokeile myöhemmin uudestaan.

Käärme kyllä rauhoittuu siinä vaiheessa kun olet saanut sen otettua käteen, vaikka miten terraariossa karkuileekin.

• salamandra

www.herppi.net
      www.matelijat.info

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      116
      1377
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      41
      1246
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      50
      1009
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      898
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      50
      811
    6. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      84
      793
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      77
      733
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      718
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      646
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59