Täällä olisi kulli kovana
Runkataan yhdessä
17
1141
Vastaukset
- tiukkiss
onx sul minkämittanen
- Jope26
juuri sopiva pilluun
- römpötti
Jos oot ahdas, niin voi se sattua, enkä sitä halua. Se on 22 cm. ja kaunis.
- Kookaskeltainen
Hyvän mittanen käy myös nettiseksiin aivan hyvin kiitottuukin sopivasti eikä aikaa tarvii kovin hirveästi. Riipuu kenellä on ja kenellä ei.
- Karvainenpillumunaakans
Nyt olis sopivasti aikaa. Ihan hillitön halu nettiseksiä jonkun kanssa onko kellään halua kanssani pilluani sormeilla? Nyt olisi hetki aikaa ennen yhtä pilluni hellimiseen. Lähe mukaan jos kiihotutut nähtyäsi teksin.
- Anonyymi
Karvainenpillumunaakans kirjoitti:
Nyt olis sopivasti aikaa. Ihan hillitön halu nettiseksiä jonkun kanssa onko kellään halua kanssani pilluani sormeilla? Nyt olisi hetki aikaa ennen yhtä pilluni hellimiseen. Lähe mukaan jos kiihotutut nähtyäsi teksin.
Jo vain kyllä sormeilu on pillulle hyväksi mut kyllä pillu kieltä kaipaa oletko jo missä vaiheessa minä olen vasta. Aalku vedoilla Matti
- jauhoinen
hienoja, vähän kuivahko pillu nyt itellä
- Jope26
Oletko alasri vai onko sulla pikkarit jalassa
- Jope26
kyllä tuntuu hyvältä kulli märkänä ja nuolla sinun pillua
- Jope26
Multa tulee kohta
- römpötti
miten niin? Kyllähän kunnon suuseksi saa sinutkin kosteaksi, kaunotar.
- Karvainenpillumunaakans
Mulla on pillu kuumana märkäkin. Ihan panettaa.
- kotti1o
..multa sano puutarhuri, se siitä, mee kottiis....
- Anonyymi
Kyllä pillu siitä herkistyy hivele peräaukkoa hivenen ja sormeen vähän öljyä oletko menossa yhteen töihin se on hyvä tapa ottaa orkut ennen duunia niin minäkin runkkailen aina ennen töitä nyt alkaa mukavasti kihelmöidä.
. täytyy vähän jarrutella nauttia joko pillusi on alkanut kostuun voi kun pääsisi nyt kielitteleen Matti - Anonyymi
Missä päin valtakuntaa tuo ihana märkäpillu odottaa ....Matti
- Anonyymi
Joko jopelta lensi nuljut
Matti on kohta tulossa mitenkä meidän
Leidi joko pyllyyn tuli eloa - AnonyymiUUSI
Kookasta kyrpää tarjolla .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1751550Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561235puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131211- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712