tietääkö joku mistä saa tilattua nhl-joukkueiden pelipaitoja suomessa? mielellään joku suomalainen saitti...
NHL pelipaita
13
7053
Vastaukset
- Sami79
Pystyykö siihen pelipaitaan pistämään pelaajan nimen ja numeron?? Ja miten pystyy??
- heikkadej
fun stuff store
- MIP83
Ko. paikassa jotain varastomuutoksia. Kuulema jatkossa(?) paitoja tulee Kanadan Reebokilta ja siellä vaan 6 nhl joukkueen paitoja, joten ei enää taida olla niin varma paikka jos haluaa nhl paidan
- Gretzky
Huuto.netin haulla hakusanalla nhl pelipaita löytyy edullisia pelipaitoja. Jos etsii tietyn pelaajan paitaa niin hakusanan perään pelaajan nimi esim. Crosby.
- MLemieux
Suurin osa on piraatteja tai halpoja kopioita. Huomaa heti laadusta eli jotain puuttuu tai näyttää muuten tuliaiselta. Harvemmin halpoja ja aitoja NHL paitoja on missään myynnissä.
Esimerkiksi St. Louis Blues shopista pelipaita:
http://shop.nhl.com/St_Louis_Blues_Jerseys
Ja huuto.net:
http://www.huuto.net/kohteet/jori-lehtera-st-louis-blues-pelipaita-koko-l-xl/398730630
Vaikka huuto.net paita onkin hieno ja näyttää ihan hyvältä niin silti en ostaisi. Jotenkin laatu näyttää huonolta ja piraatilta. Logot varsinkin.
- CryBabyCrosby
Kuka ny Crosbyn paidan haluas xD
- saatananperkele
isäs
- noaijjaaaa
kertokaapa joku viisas, että mitenkä se kokojuttu pitäis mennä, jos mun normaali vaatekoko on L ja käyttäisin pelipaitaa ihan jäällä pelaamiseen ilman suojavarusteita? et pitäiskö olla kuitenki XL vaikka ei ookkaa suojavarusteet päällä vai meneekö se liian isoks sitte koko pituudeltaan/hihojen D:
- edfag
Riippuu kai vähän mistä tilaa. Minulla on pari xl-paitaa ja ne ovat älyttömiä telttoja. Sopisi varmaan jollekin 150cm/150kg kokoiselle :D Paidat on nhl:n omasta kaupasta tilattu.
- 3g433g3
NHL:n omassa kaupassa on myös mitta-taulukko, tarkasta siitä mikä on itselle sopiva paita. Ja paras hinta-laatu suhde löytyy eBay:stä, kunhan pitää huolen että jää tullirajan alle.
- LL-89
en muista mistä mut mä sain nimel ja numerol tää on mun peli numero #46 syöttökone tehot on 0 3=3 ja okeesti oon #46 T.Laitinen
- nhlpelipaitamyynti
facebook.com/nhlpelipaitamyynti
Tuolta lähes aitoa pelipaitaa vastaavat paidat huippuedullisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34285921 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692318- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91361- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181781305RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207