Olen miettinyt hakevani ekana vaihtoehtona tampereelle lukemaan kauppatieteitä ja monen suusta olen kuullut että ei kannattaisi, mutta perustelut puuttuu vaan...eli kertokaa minulle onko jotain minkä takia ei tampereelle kannattaisi hakea/miksi sinne kannataa hakea? Tanks.
Tampereen yliopisto- Kauppatieteet
5
1100
Vastaukset
- eräs vaan
Siellä haetaan suoraan pääaineeseen. Eli sisäänpääsy siihen pääaineeseen mihin ehdottomasti haluaa on vaikeaa ja lisäksi jos mieli muuttuu ja haluaakin vaihtaa toiseen pääaineeseen niin se ei ole kovinkaan helppoa.
- Mitäh?
Tämän tiesinkin jo mutta kiitos kuitenkin. Olen siis kuullut että tampereella kauppatieteellinen olisi jotenkin huono/homma ei toimisi siellä millään tavalla, pitääkö paikkaansa?
- kai4
Mitäh? kirjoitti:
Tämän tiesinkin jo mutta kiitos kuitenkin. Olen siis kuullut että tampereella kauppatieteellinen olisi jotenkin huono/homma ei toimisi siellä millään tavalla, pitääkö paikkaansa?
Tampere on varmaan ihan ok, mutta jos et HKKlle aio hakea, niin suosittelen Vaasan yliopistoa. Arvostettu ja hyvä etenkin laskentatoimen ja rahoituksen osalta.
- hassua
kai4 kirjoitti:
Tampere on varmaan ihan ok, mutta jos et HKKlle aio hakea, niin suosittelen Vaasan yliopistoa. Arvostettu ja hyvä etenkin laskentatoimen ja rahoituksen osalta.
Tampereellehan on kauppatieteisiin,kuten tampereen yliopistoon kokonaisuutenakin joka vuosi pienimmät sisäänpääsyprosentit.
Suomessa ei ole hirveän paljon merkitystä sillä missä kaupungissa opiskelee, mutta kyllä tämä "pizzakolmio" lienee arvostetuin. Siis niissä pienissä eroissa. Kukakohan tuota vaasaakin arvostaa?
Haussua että kun ensivuonna kauppatieteisiin tulee yhteishaku niin hkk.hon tulee porukkaa jonka tampereen yo. hylkäsi. Kohta kun kaille aloile tulee yhteishaku niin helsinki saa ottaa vastaan jokavuosi isot määrät muualla hylättyjä.
Siis hassua koska olkoon helsinki ylivoimaisesti suurin kaupunkimme, arkkitektuuriltaan ylivoimainen, niin silti se ei ole erityisen houkutteleva. Yleensähän euroopasssa on niin että mitä isompi kaupunki sitä enemmän se kasvaa. - Hmm..
hassua kirjoitti:
Tampereellehan on kauppatieteisiin,kuten tampereen yliopistoon kokonaisuutenakin joka vuosi pienimmät sisäänpääsyprosentit.
Suomessa ei ole hirveän paljon merkitystä sillä missä kaupungissa opiskelee, mutta kyllä tämä "pizzakolmio" lienee arvostetuin. Siis niissä pienissä eroissa. Kukakohan tuota vaasaakin arvostaa?
Haussua että kun ensivuonna kauppatieteisiin tulee yhteishaku niin hkk.hon tulee porukkaa jonka tampereen yo. hylkäsi. Kohta kun kaille aloile tulee yhteishaku niin helsinki saa ottaa vastaan jokavuosi isot määrät muualla hylättyjä.
Siis hassua koska olkoon helsinki ylivoimaisesti suurin kaupunkimme, arkkitektuuriltaan ylivoimainen, niin silti se ei ole erityisen houkutteleva. Yleensähän euroopasssa on niin että mitä isompi kaupunki sitä enemmän se kasvaa.No ensimmäisenä tulisi mieleen, ne jotka ottavat ekonomeja töihin. Esim Vaasan johtamisen laitos on maan kärkitasoa (näitä asioita mitataan, you know)ja sen tietävät ne jotka sillä tiedolla jotain tekevät. Mitäs mieltä olet Rovaniemellä opiskelevista tulevista lakimiehistä? Ihan paska koulu, oppivat vaan selvittämään poron omistusriitoja?? Niinkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693