Lähdin ajamaan aamuyöllä kotiinpäin autolla. Metsä alueella laitoin pitkät päälle, koska katuvalot ei palaneet. Tuli kummallinen flashback että valot osuisivat johonkin tummaan hahmoon vasemmalla tiensivussa. Ensimmäinen oli tietysti säikähdys että hitto hirvi.
Sen kummempaa ajattelematta löin liinat kiinni ja auto lähti liukkaalla luisuun, vastaantulevan kaistan kautta metsään ja siitä puuhun, auto meni lunastukseen. Poliisi tutki tiet, eikä mitään jälkiä tai merkkiä eläimestä löytynyt, vaikka olin varma että johonkin outoon ja isoon hahmoon valot osuivat ja siksi säikähdin.
Viikon päästä laitoksella selvittely.
Mitähän kysytään ja miksi sinne mennään? Millaisetkohan sakot napsahtaa? Kellään käynyt vastaavaa? Tuntuu ihan sekopäiseltä jos "näin omiani" ja sain sillä auton lunastuskuntoon. Mitähän poliisi on sellaisesta mieltä..
Ulosajo ns. turhaan
7
314
Vastaukset
Arvauksena, syyte on liikenteen vaarantaminen, haluavat keskustella asiasta. Lopputulemana muutama päiväsakko. Poliisin peruste on ollut se, että vauhtia on ollut vallitsevaan keliin nähden liikaa, kun on onnistuttu metsähallituksen puolelle siirtymään...
Mutta sittenhän se selviää.- LakiOnLaki
Ajoneuvolla tapahtunut onnettomuus ei ole koskaan vahinko, erehdys, tahaton lipsahdus tai muunlainen hupsis. Siitä pyritään aina löytämään syy epäillä RIKOSTA!
Vaikka ajaisit ihan omin päin epähuomiossa ojaan jossain lapissa, missä lähin toinen ajoneuvo on 200 km päässä, sinua epäillään RIKOKSESTA! - qwr3e4g456hy6777676
Ei tuossa ole mitään ns tutkittavaa, ei sakkoja.
Poliisi on paikan päällä todennut että ei ole ilmeisesti ollut mitään elukkaa/muuta?
Jos vakuutuksesi riittävät niin se korvaa autosi, muuten menee omaan piikkiin.
Olisi kiva kuulla se lopputulos toki asiaan.- kusetusko
Mutta sakot liikenteenvaarantamisesta tulee.
- eisaatempoaratista
""löin liinat kiinni ja auto lähti liukkaalla luisuun, vastaantulevan kaistan kautta metsään""
Tällaista ei pitäisi tapahtua, kunhan painaa jarrua eikä käännä ratista niin että mennään ojan puolelle. Taisit lisäksi käännellä rattia niin että menetettiin auton hallinta.- faktatarkastus
Itsellä vanhin ABS jarruton auto oli vuosimallia 1998, mutta vasta 2005 alkaen kaikissa uusissa autoissa on ollut ABS pakollisena vakiovarusteena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991548Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy381021Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29909Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38871Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740