Kokemuksia lainasto

ensikertalainen111

Hei! Minkälaisia kokemuksia lainaston pikalainasta ? Onko kuotettava paikka, tiedän että kuukauden kuluttua saan maksettua pikalainan varmasti joten onko tyhmää ottaa tämä pikalaina, koska tarvitsen ne rahat juuri nyt erittäin hyvään syyhyn.

25

7939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensikertalainen111

      korjaan onko *luotettava paikka

      • KITKAA

        EI OLE KORKO 100%JOPA YLIKIN


    • ensikertalainen111

      Korjaan, en tarvitse rahaa *erittäin hyvään syyhyyn.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      GF money nykyään. Tänään ei ainakaan pääse edes omiin tietoihin. Laskut syntyvät miten sattuu.

      • Anonyymi

        OLiko todella edullinen korko ?


    • Anonyymi

      Luotettava paikka kyllä varmaankin on mutta tiedä miten niistä pääsee eroon. Minulla kaksi hoitamatonta lainaa sinne. Lähettävät tekstiviesti muistutuksia eräpäivästä sekä ottavat 5 euroa muistutuksista hoitamattomasta lainast, joka. on niin ärsyttävää että harkinnut jopa maksaa kaikki lainat sinne kerralla pois.

      Roope-setä

      • Anonyymi

        Kannattaisi hoitaa ne lainat, niin saa tilalle Master kortin.
        https://lainasto.fi/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi hoitaa ne lainat, niin saa tilalle Master kortin.
        https://lainasto.fi/

        Niiden virtuaali kortti on sanonko mistä. Nykyisin Visa.


    • Anonyymi

      Oli sitten mikä hyvänsä vippilaitos, niin rahastuspuljujahan ne vaan on. Jos viinaa tekee mieli ja tarviit siihen rahaa niin unohda se raha ja vie pullopantteja kauppaan, niistä saaduilla varoilla ostat sitten sokeria ja hiivaa ja käytät maittavat ja huumaavat muljut.

      Laboratorijoitsija/moniosaaja JAP

    • Anonyymi

      Lainasto.fi on hyvä

    • Anonyymi

      Lainasto on huijari, huonoa palvelua. Korkeat korot ja kulut. Usealla muulla nimellä. Kierrättää rahaa Transferunon kautta. Joka nosti 65 euroa summasta riippumatta. Korot ja vuorokauskirko päälle. 18,5 % korkea marginaali ja kaikenlaista lisämaksua kuluja. KJV tulisi tutkia onko kyseessä laillinen toiminta. Brang Oy hoitaa vielä perinnän. Tietoja ei saa ja palvelun laatu valhetta. Luvataan luottokorttia mutta se onkin huijausta. Asiakaspalvelu ala -arvoista. Älä sorru huijausta. Heillä on muitakin ongelmia sijoituksissa ja palveluissa. Epärehellistä toimintaa

      • Anonyymi

        Hei!

        Lainaston luottokustannukset ylittävät monilla asiakkailla 150 euroa vuodessa, kun yhden noston hinta on 65 euroa. Voisitko auttaa minua ja tehdä kuluttajaneuvonnan sivuilla tutkintavihjeen Lainastoon/Transferunoon ja Brangiin liittyen. Tarvitsemme monta ilmoitusta, niin tämä yritysrypäs menisi mahdollisimman nopeasti tutkintaan. Lainasto tarjosi syksyyn 2023 asti nostopalveluita 65 euron hintaan omalla nimellä, mutta alkoivat kierrättää Transferunon kautta 65 euron nostopalvelua lakia kiertääkseen. Tein reklamaation ja Lainasto palautti kaikki syksyyn 2023 maksamani nostopalvelut ja nyt kuluttajariitalautakunnassa on ratkaisupyyntö Transferunon nostomaksujen ja kaikkien pääoman ylittävien kulujen palauttamisesta, kuten Bondoran kohdalla kävi.


    • Anonyymi

      Tehkää kuluttajariitalautakuntaan ilmoitus Lainastosta/Transferunosta. Luottokustannukset saavat olla enimmillään 150 euroa vuosi. 65 euron nostokulujen myötä jo kahdella nostolla vuodessa (130 euroa) 150 euroa ylittyy vuositasolla, kun lisäksi nostokuluihin lasketaan tilinhoitomaksuja yms. joita syntyy joka kuukausi. Minä tein jo ilmoituksen kuluttajariitalautakuntaan, mutta useampi ilmoitus voisi nopeuttaa käsittelyä.

      • Anonyymi

        Tuo on pikakäsittelymaksu vanhoissa sopimuksissa. Saa niitä periä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on pikakäsittelymaksu vanhoissa sopimuksissa. Saa niitä periä.

        Kuluttajaneuvonnan mukaisesti ei ole väliä, että onko pikakäsittelymaksu vai ei, niin 150 euroa luottokuluja ei saa ylittyä. 65 euron nostokulu lasketaan luottokuluihin, jotka saavat olla enimmillään 150 euroa vuodessa. Elokuuhun 2023 asti Lainasto peri 65 euron nostokuluja omissa nimissään ja tämän jälkeen he ovat alkaneet käyttää Transferunon 65 euron saman hintaista rahansiirtopalvelua. Lainasto palautti minulle elokuuhun 2023 asti nostopalvelut, kun tein reklamaation. He eivät kuitenkaan palauttaneet Transferunon saman hintaisia nostopalveluja, vaikka ne kuuluvat kuluttajaneuvonnan mukaisesti nostokuluihin myös.


      • Anonyymi

        Niin ja maksimi mitä voi lainaston tililtä trabsferunon kautta siirtää on 335 euroa...miinus heidän palkkionsa 65 euroo. Olisin tarvinnut siirtää omalle tililleni 600 mutta enhän mä nyt rupee tämmösestä tekemään kahta siirtoa ja maksaa siitä 130 ekee. Täysin järjetöntä ja oikeesti laillisesti oikein....ihmettelen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      onko teillä kokemusta onkohan ihan lain mukanen että per nosto maksaa 65€ aika hurjaa touhua

      • Anonyymi

        Moi!

        65 euron nostokulu lasketaan luottokuluihin, jotka saavat olla enimmillään 150 euroa vuodessa. Elokuuhun 2023 asti Lainasto peri 65 euron nostokuluja omissa nimissään ja tämän jälkeen he ovat alkaneet käyttää Transferunon 65 euron saman hintaista rahansiirtopalvelua. Lainasto palautti minulle elokuuhun 2023 asti nostopalvelut, kun tein reklamaation. He eivät kuitenkaan palauttaneet Transferunon saman hintaisia nostopalveluja, vaikka ne kuuluvat kuluttajaneuvonnan mukaisesti nostokuluihin myös.

        Tee Lainastolle ja kuluttajariitalautakuntaan ilmoitus Lainastosta/Transferunosta. Luottokustannukset saavat olla enimmillään 150 euroa vuosi. 65 euron nostokulujen myötä jo kahdella nostolla vuodessa (130 euroa) 150 euroa ylittyy vuositasolla, kun lisäksi nostokuluihin lasketaan tilinhoitomaksuja yms. joita syntyy joka kuukausi. Minä tein jo ilmoituksen kuluttajariitalautakuntaan, mutta useampi ilmoitus voisi nopeuttaa käsittelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi!

        65 euron nostokulu lasketaan luottokuluihin, jotka saavat olla enimmillään 150 euroa vuodessa. Elokuuhun 2023 asti Lainasto peri 65 euron nostokuluja omissa nimissään ja tämän jälkeen he ovat alkaneet käyttää Transferunon 65 euron saman hintaista rahansiirtopalvelua. Lainasto palautti minulle elokuuhun 2023 asti nostopalvelut, kun tein reklamaation. He eivät kuitenkaan palauttaneet Transferunon saman hintaisia nostopalveluja, vaikka ne kuuluvat kuluttajaneuvonnan mukaisesti nostokuluihin myös.

        Tee Lainastolle ja kuluttajariitalautakuntaan ilmoitus Lainastosta/Transferunosta. Luottokustannukset saavat olla enimmillään 150 euroa vuosi. 65 euron nostokulujen myötä jo kahdella nostolla vuodessa (130 euroa) 150 euroa ylittyy vuositasolla, kun lisäksi nostokuluihin lasketaan tilinhoitomaksuja yms. joita syntyy joka kuukausi. Minä tein jo ilmoituksen kuluttajariitalautakuntaan, mutta useampi ilmoitus voisi nopeuttaa käsittelyä.

        Mites onko sieltä tullut viellä mitään vastauksia on meinaa aika järkky toi 65€ siirto maksu


      • Anonyymi00031
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi!

        65 euron nostokulu lasketaan luottokuluihin, jotka saavat olla enimmillään 150 euroa vuodessa. Elokuuhun 2023 asti Lainasto peri 65 euron nostokuluja omissa nimissään ja tämän jälkeen he ovat alkaneet käyttää Transferunon 65 euron saman hintaista rahansiirtopalvelua. Lainasto palautti minulle elokuuhun 2023 asti nostopalvelut, kun tein reklamaation. He eivät kuitenkaan palauttaneet Transferunon saman hintaisia nostopalveluja, vaikka ne kuuluvat kuluttajaneuvonnan mukaisesti nostokuluihin myös.

        Tee Lainastolle ja kuluttajariitalautakuntaan ilmoitus Lainastosta/Transferunosta. Luottokustannukset saavat olla enimmillään 150 euroa vuosi. 65 euron nostokulujen myötä jo kahdella nostolla vuodessa (130 euroa) 150 euroa ylittyy vuositasolla, kun lisäksi nostokuluihin lasketaan tilinhoitomaksuja yms. joita syntyy joka kuukausi. Minä tein jo ilmoituksen kuluttajariitalautakuntaan, mutta useampi ilmoitus voisi nopeuttaa käsittelyä.

        Kiitos.

        Täytyypi tehdä ilmoitus kuluttajariitalautakuntaan!


      • Anonyymi00032

        Moi!

        65 euron nostokulu lasketaan luottokuluihin, jotka saavat olla enimmillään 150 euroa vuodessa. Elokuuhun 2023 asti Lainasto peri 65 euron nostokuluja omissa nimissään ja tämän jälkeen he ovat alkaneet käyttää Transferunon 65 euron saman hintaista rahansiirtopalvelua. Lainasto palautti minulle elokuuhun 2023 asti nostopalvelut, kun tein reklamaation. He eivät kuitenkaan palauttaneet Transferunon saman hintaisia nostopalveluja, vaikka ne kuuluvat kuluttajaneuvonnan mukaisesti nostokuluihin myös.

        Tee Lainastolle ja kuluttajariitalautakuntaan ilmoitus Lainastosta/Transferunosta. Luottokustannukset saavat olla enimmillään 150 euroa vuosi. 65 euron nostokulujen myötä jo kahdella nostolla vuodessa (130 euroa) 150 euroa ylittyy vuositasolla, kun lisäksi nostokuluihin lasketaan tilinhoitomaksuja yms. joita syntyy joka kuukausi. Minä tein jo ilmoituksen kuluttajariitalautakuntaan, mutta useampi ilmoitus voisi nopeuttaa käsittelyä.


    • Anonyymi00029

      Elokuuhun 2023 asti Lainasto palauttaa nostokulut, kunhan lähetät viestin sinne. Tämän jälkeen he alkoivat käyttää bulvaaniyhtiö-Transferunoa nostopalveluissa, joka perii samaa 65 euron lainvastaista nostomaksua.

      Kuluttajariitalautakunnan käsittelyajat ovat 18-24 kuukautta, joten Transferunon osalta päätöstä pitää odotella vielä. Jos olet ennen elokuuta 2023 tehnyt nosto Lainaston sivuilla, niin voit suoraan Lainastolta vaatia korvauksia lähettämällä viestin heidän verkkosivuillaan.

    • Anonyymi00036

      Höpö höpö. Ei mene näin. Ootko Kohosen bulvaani joka tekee rahaa valituksilla? Kohonen hävisi oikeudessa ja asiakkaat joutuivat maksamaan kulut.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe