Hei! Minkälaisia kokemuksia lainaston pikalainasta ? Onko kuotettava paikka, tiedän että kuukauden kuluttua saan maksettua pikalainan varmasti joten onko tyhmää ottaa tämä pikalaina, koska tarvitsen ne rahat juuri nyt erittäin hyvään syyhyn.
Kokemuksia lainasto
25
7939
Vastaukset
- ensikertalainen111
korjaan onko *luotettava paikka
- KITKAA
EI OLE KORKO 100%JOPA YLIKIN
- ensikertalainen111
Korjaan, en tarvitse rahaa *erittäin hyvään syyhyyn.
- Anonyymi
Lainaa netistä ilman vakuuksia - https://hespac.com/vippi.htm
Palvelu oli nopea ja sujuva. Rahan sain tililleni puolessa tunnissa.
- Anonyymi
GF money nykyään. Tänään ei ainakaan pääse edes omiin tietoihin. Laskut syntyvät miten sattuu.
- Anonyymi
OLiko todella edullinen korko ?
- Anonyymi
Luotettava paikka kyllä varmaankin on mutta tiedä miten niistä pääsee eroon. Minulla kaksi hoitamatonta lainaa sinne. Lähettävät tekstiviesti muistutuksia eräpäivästä sekä ottavat 5 euroa muistutuksista hoitamattomasta lainast, joka. on niin ärsyttävää että harkinnut jopa maksaa kaikki lainat sinne kerralla pois.
Roope-setä- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi hoitaa ne lainat, niin saa tilalle Master kortin.
https://lainasto.fi/Niiden virtuaali kortti on sanonko mistä. Nykyisin Visa.
- Anonyymi
Oli sitten mikä hyvänsä vippilaitos, niin rahastuspuljujahan ne vaan on. Jos viinaa tekee mieli ja tarviit siihen rahaa niin unohda se raha ja vie pullopantteja kauppaan, niistä saaduilla varoilla ostat sitten sokeria ja hiivaa ja käytät maittavat ja huumaavat muljut.
Laboratorijoitsija/moniosaaja JAP - Anonyymi
Lainasto.fi on hyvä
- Anonyymi
Lainasto on huijari, huonoa palvelua. Korkeat korot ja kulut. Usealla muulla nimellä. Kierrättää rahaa Transferunon kautta. Joka nosti 65 euroa summasta riippumatta. Korot ja vuorokauskirko päälle. 18,5 % korkea marginaali ja kaikenlaista lisämaksua kuluja. KJV tulisi tutkia onko kyseessä laillinen toiminta. Brang Oy hoitaa vielä perinnän. Tietoja ei saa ja palvelun laatu valhetta. Luvataan luottokorttia mutta se onkin huijausta. Asiakaspalvelu ala -arvoista. Älä sorru huijausta. Heillä on muitakin ongelmia sijoituksissa ja palveluissa. Epärehellistä toimintaa
- Anonyymi
Hei!
Lainaston luottokustannukset ylittävät monilla asiakkailla 150 euroa vuodessa, kun yhden noston hinta on 65 euroa. Voisitko auttaa minua ja tehdä kuluttajaneuvonnan sivuilla tutkintavihjeen Lainastoon/Transferunoon ja Brangiin liittyen. Tarvitsemme monta ilmoitusta, niin tämä yritysrypäs menisi mahdollisimman nopeasti tutkintaan. Lainasto tarjosi syksyyn 2023 asti nostopalveluita 65 euron hintaan omalla nimellä, mutta alkoivat kierrättää Transferunon kautta 65 euron nostopalvelua lakia kiertääkseen. Tein reklamaation ja Lainasto palautti kaikki syksyyn 2023 maksamani nostopalvelut ja nyt kuluttajariitalautakunnassa on ratkaisupyyntö Transferunon nostomaksujen ja kaikkien pääoman ylittävien kulujen palauttamisesta, kuten Bondoran kohdalla kävi.
- Anonyymi
Tehkää kuluttajariitalautakuntaan ilmoitus Lainastosta/Transferunosta. Luottokustannukset saavat olla enimmillään 150 euroa vuosi. 65 euron nostokulujen myötä jo kahdella nostolla vuodessa (130 euroa) 150 euroa ylittyy vuositasolla, kun lisäksi nostokuluihin lasketaan tilinhoitomaksuja yms. joita syntyy joka kuukausi. Minä tein jo ilmoituksen kuluttajariitalautakuntaan, mutta useampi ilmoitus voisi nopeuttaa käsittelyä.
- Anonyymi
Tuo on pikakäsittelymaksu vanhoissa sopimuksissa. Saa niitä periä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on pikakäsittelymaksu vanhoissa sopimuksissa. Saa niitä periä.
Kuluttajaneuvonnan mukaisesti ei ole väliä, että onko pikakäsittelymaksu vai ei, niin 150 euroa luottokuluja ei saa ylittyä. 65 euron nostokulu lasketaan luottokuluihin, jotka saavat olla enimmillään 150 euroa vuodessa. Elokuuhun 2023 asti Lainasto peri 65 euron nostokuluja omissa nimissään ja tämän jälkeen he ovat alkaneet käyttää Transferunon 65 euron saman hintaista rahansiirtopalvelua. Lainasto palautti minulle elokuuhun 2023 asti nostopalvelut, kun tein reklamaation. He eivät kuitenkaan palauttaneet Transferunon saman hintaisia nostopalveluja, vaikka ne kuuluvat kuluttajaneuvonnan mukaisesti nostokuluihin myös.
- Anonyymi
Niin ja maksimi mitä voi lainaston tililtä trabsferunon kautta siirtää on 335 euroa...miinus heidän palkkionsa 65 euroo. Olisin tarvinnut siirtää omalle tililleni 600 mutta enhän mä nyt rupee tämmösestä tekemään kahta siirtoa ja maksaa siitä 130 ekee. Täysin järjetöntä ja oikeesti laillisesti oikein....ihmettelen
- Anonyymi
Hae mielummin https://polarbank.fi/lainan-kilpailutus/ palvelusta
- Anonyymi
onko teillä kokemusta onkohan ihan lain mukanen että per nosto maksaa 65€ aika hurjaa touhua
- Anonyymi
Moi!
65 euron nostokulu lasketaan luottokuluihin, jotka saavat olla enimmillään 150 euroa vuodessa. Elokuuhun 2023 asti Lainasto peri 65 euron nostokuluja omissa nimissään ja tämän jälkeen he ovat alkaneet käyttää Transferunon 65 euron saman hintaista rahansiirtopalvelua. Lainasto palautti minulle elokuuhun 2023 asti nostopalvelut, kun tein reklamaation. He eivät kuitenkaan palauttaneet Transferunon saman hintaisia nostopalveluja, vaikka ne kuuluvat kuluttajaneuvonnan mukaisesti nostokuluihin myös.
Tee Lainastolle ja kuluttajariitalautakuntaan ilmoitus Lainastosta/Transferunosta. Luottokustannukset saavat olla enimmillään 150 euroa vuosi. 65 euron nostokulujen myötä jo kahdella nostolla vuodessa (130 euroa) 150 euroa ylittyy vuositasolla, kun lisäksi nostokuluihin lasketaan tilinhoitomaksuja yms. joita syntyy joka kuukausi. Minä tein jo ilmoituksen kuluttajariitalautakuntaan, mutta useampi ilmoitus voisi nopeuttaa käsittelyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi!
65 euron nostokulu lasketaan luottokuluihin, jotka saavat olla enimmillään 150 euroa vuodessa. Elokuuhun 2023 asti Lainasto peri 65 euron nostokuluja omissa nimissään ja tämän jälkeen he ovat alkaneet käyttää Transferunon 65 euron saman hintaista rahansiirtopalvelua. Lainasto palautti minulle elokuuhun 2023 asti nostopalvelut, kun tein reklamaation. He eivät kuitenkaan palauttaneet Transferunon saman hintaisia nostopalveluja, vaikka ne kuuluvat kuluttajaneuvonnan mukaisesti nostokuluihin myös.
Tee Lainastolle ja kuluttajariitalautakuntaan ilmoitus Lainastosta/Transferunosta. Luottokustannukset saavat olla enimmillään 150 euroa vuosi. 65 euron nostokulujen myötä jo kahdella nostolla vuodessa (130 euroa) 150 euroa ylittyy vuositasolla, kun lisäksi nostokuluihin lasketaan tilinhoitomaksuja yms. joita syntyy joka kuukausi. Minä tein jo ilmoituksen kuluttajariitalautakuntaan, mutta useampi ilmoitus voisi nopeuttaa käsittelyä.Mites onko sieltä tullut viellä mitään vastauksia on meinaa aika järkky toi 65€ siirto maksu
- Anonyymi00031
Anonyymi kirjoitti:
Moi!
65 euron nostokulu lasketaan luottokuluihin, jotka saavat olla enimmillään 150 euroa vuodessa. Elokuuhun 2023 asti Lainasto peri 65 euron nostokuluja omissa nimissään ja tämän jälkeen he ovat alkaneet käyttää Transferunon 65 euron saman hintaista rahansiirtopalvelua. Lainasto palautti minulle elokuuhun 2023 asti nostopalvelut, kun tein reklamaation. He eivät kuitenkaan palauttaneet Transferunon saman hintaisia nostopalveluja, vaikka ne kuuluvat kuluttajaneuvonnan mukaisesti nostokuluihin myös.
Tee Lainastolle ja kuluttajariitalautakuntaan ilmoitus Lainastosta/Transferunosta. Luottokustannukset saavat olla enimmillään 150 euroa vuosi. 65 euron nostokulujen myötä jo kahdella nostolla vuodessa (130 euroa) 150 euroa ylittyy vuositasolla, kun lisäksi nostokuluihin lasketaan tilinhoitomaksuja yms. joita syntyy joka kuukausi. Minä tein jo ilmoituksen kuluttajariitalautakuntaan, mutta useampi ilmoitus voisi nopeuttaa käsittelyä.Kiitos.
Täytyypi tehdä ilmoitus kuluttajariitalautakuntaan! - Anonyymi00032
Moi!
65 euron nostokulu lasketaan luottokuluihin, jotka saavat olla enimmillään 150 euroa vuodessa. Elokuuhun 2023 asti Lainasto peri 65 euron nostokuluja omissa nimissään ja tämän jälkeen he ovat alkaneet käyttää Transferunon 65 euron saman hintaista rahansiirtopalvelua. Lainasto palautti minulle elokuuhun 2023 asti nostopalvelut, kun tein reklamaation. He eivät kuitenkaan palauttaneet Transferunon saman hintaisia nostopalveluja, vaikka ne kuuluvat kuluttajaneuvonnan mukaisesti nostokuluihin myös.
Tee Lainastolle ja kuluttajariitalautakuntaan ilmoitus Lainastosta/Transferunosta. Luottokustannukset saavat olla enimmillään 150 euroa vuosi. 65 euron nostokulujen myötä jo kahdella nostolla vuodessa (130 euroa) 150 euroa ylittyy vuositasolla, kun lisäksi nostokuluihin lasketaan tilinhoitomaksuja yms. joita syntyy joka kuukausi. Minä tein jo ilmoituksen kuluttajariitalautakuntaan, mutta useampi ilmoitus voisi nopeuttaa käsittelyä.
- Anonyymi00029
Elokuuhun 2023 asti Lainasto palauttaa nostokulut, kunhan lähetät viestin sinne. Tämän jälkeen he alkoivat käyttää bulvaaniyhtiö-Transferunoa nostopalveluissa, joka perii samaa 65 euron lainvastaista nostomaksua.
Kuluttajariitalautakunnan käsittelyajat ovat 18-24 kuukautta, joten Transferunon osalta päätöstä pitää odotella vielä. Jos olet ennen elokuuta 2023 tehnyt nosto Lainaston sivuilla, niin voit suoraan Lainastolta vaatia korvauksia lähettämällä viestin heidän verkkosivuillaan. - Anonyymi00036
Höpö höpö. Ei mene näin. Ootko Kohosen bulvaani joka tekee rahaa valituksilla? Kohonen hävisi oikeudessa ja asiakkaat joutuivat maksamaan kulut.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483