Mä olen ollut pioneeri moness asiassa

Tekopisamat

Nyt on kuulemma tatuoidut pisamat muotia. Mä keksin jo 60-luvulla keinon tehdä itselleni pisamia kun ihailin niitä aina ja halusin itsekin. Kukaan ei huomannut että olivat tekopisamia.
Tein itseruskettavalla aineella pieniä pisteitä nuppineiulaa käyttäen. Annoin vaikuttaa aikansa ja pesin liian aineen pois. Ja avot! tuli luonnollisen näköiset pisamat. Ja uudet sai tehtyä samoihin paikkoihin aina uudestaan ja uudestaan.
Tatuoidut pisamat eivät ole ollenkaan niin luonnollisen näköiset eikä niistä pääse ikinä eroon.

http://www.iltalehti.fi/kauneus/201702222200075010_ka.shtml

7

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo muoti minulla saa ihan mielellään jäädä väliin.
      Minkähän ikäinen olin, kun pääsin niistä pisamistani nenän päällä. Vai olisiko niin, että niitä vieläkin tulee kesäisin, mutta nuorena sitä tarkasteli itseään kriittisemmin peilistä ja silloin ne häiritsi itseään, teerinpaskat nenän päällä.

    • Heikunkeikku

      Oi YÄK, kaikkea ihmeellistä keksitäänkin, että pisamia aletaan naamaan värkkäämään.
      Onhan niitä tekokauneuspilkkuja tökätty naamaan, mutta että moooonta pisamaa huhhuti huhhuh.
      Minulla kun noita pisamia tälläytyi naamaan helpommin kuin helposti. Ne pisamat oikein Hakeutui naamaani. Lapsena tuntui, että pisamia lenteli ku hyttysiä ilmassa etsimässä sopivaa naamaa ja heti kun mun naama sisätiloista ulkoutui, niin johan lähtivät pisamat lentelemään mua kohden. Hyttysiä voi huidella veks, mutta pisamia ei.
      Minä koin lapsena suuuuuurena loukkauksena, jos mun pisamista mainittiin.
      Kyllä mulle pisamia vieläkin tulisi, jos aurinkoon naamataulun sopivaan asentoon laittaisin, eikä minulla olisi laisinkaan peiteväriä. Se suojaa pisamoilta.
      Onneksi mulle tuli ja tulee pisamoita vain naamaan, eikä joka puolelle kehoa. Veljelle, jolla myös on punaiset hiukset, niin hänelle tulee selkään ja käsivarsiinkin.
      Veljeni ei myöskään rusketu yhtään ja näinollen pisamat erottuvat hyvin vaaleaa ihoa vasten. Mulla on se hyvä puoli, että kuin ihmeen kaupalla mun pisamaton iho ruskettuu vähän ja pisamat eivät erotu NIIN hyvin ja tummina, paitsi että kyllä ne kuitenkin erottuu.
      Outo muoti tatuoida pisamia.

    • KaikkeaÄlytöntäYÖK

      Tämän pitäisi olla 60 keskustelupalsta. Apuva!!!!

      • kesakot

        Mitään itseruskettavia 60-luvulla ollut.
        Kauneuspilkut oli muotia Marilyn Monroen innoittamana.


      • Tekopisamat

        Kyllä oli sellainen valkoinen vähän kantikas pullo. Samaa sarjaa oli aurinkovoiteitakin, en muista enää merkkiä mutta haisi aikas pahalle. Olen tosi vaaleaihoinen joten nuo tekopisamat näkyivät hyvin. Aurinkoihottumaa saan eli hyvin herkkä iho mulla on. Mutta olin n. 15-vuotias ja olen syntynyt v.-51.
        Huvittavaa on että tyttärelleni tulee joka kesä paljon pisamia kasvoihin :).

        Periytyiköhän ne tekopisamat oikeiksi pisamiksi?:D On mulla ollut jkv olkavarsissa mutta kasvoissa ei ole oikeita pisamia ollut. Nykyään ihoni ei ole niin vaalea kun olen syönyt päivittäin jo vuosikausia vähintään yhden keitetyn porkkanan. Se antaa iholle väriä ja on näölle hyväksi. En juurikaan tarvitse lukulaseja ja näen tosi pientä tekstiä. Olisikohan porkkanan ja kasvisökjyjen ansiota...
        Mun mielestä pisamat ovat viehättäviä.


    • pilkut

      Itselläni oli ihan omasta takaa kesakoita, joita luokkakaverit haukkuivat teerenpaskoiksi. Ai, kuinka se harmitti , kun kevät aurinko sai ne rusottamaan.

      • EiTervetulleitaEnää

        Samaa teerenpaskaa on ollut munkin nokallani, onneksi katosivat vuosien saatossa, en jäänyt kaipaamaan niitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe