Näin noin pari kk. sitten unta missä joku mies, lääkäri? sanoi minulle että kuolen parin kkn päästä... on ahdistanut ja pelottanut koko tämän ajan että jos tämä onkin enneuni?
___Osaisiko joku tulkita tämän unen?___
Puhuttiin koulussa joku kaksi viikkoa ennen tota unesta, enneunista ja kuolemasta unessa, joten voisiko tämä uni johtua siitä?
Unessa ei siis ollut mitään erikoisia tuntemuksia ja jos oikein muistan niin heräsin unen jälkeen ihan normaalisti että en säikähtänyt tai mitään.
Näin unen myös niin että olisin ollut jossain "taaenpana" siitä tytöstä (minusta?) kelle tieto kerrottiin...
Elinaika kerrottiin unessa, auttakaa!
2
260
Vastaukset
- fdhfdhf
Unet ovat unia. Oletko kuullut puhuttavan painajaisista? Tuskinpa niitäkään todesta otat. Jos uskot sokeasti uneesi, niin pahimmassa tapauksessa alat itse toteuttaa unen "ennustusta". Eli jos asia ahdistaa, niin mene juttelemaan vaikka koulun terveydenhoitajan kanssa. Ongelma on ahdistuneisuutesi, ei uni, jonka näit.
Meillä on suvussa selvännäkijänä itseään pitävä henkilö. Hänen ennustuksensa menevät varsin usein pahasti pieleen. Eli ne onnistuneet ennustukset ovat vähemmistönä. Unilla ja kaikilla muilla mahdollisilla enteillä on koettanut perustella näkemyksiään. Ei usko edes tämän hetken tapahtumia koskevia faktoja. Moni ennustaja on todellisuudessa harhojen vallassa.- Anonyymi
Mies elää Suomessa keskimäärin 78 vuotta ja nainen 84 vuotta.
Noutaja tulee tasaisesti kaikille. Ennen kalmaa, kannattaa etsiä elämästä ne hyvät puolet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v14268Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3721837Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2421621Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2531206- 731033
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60775- 47766
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25729