Raamatun luomistotuus

sitäkesääodotellessa

Jotta saadaan päätökseen tämä kuinka evoluutioteoria on väärä niin kertokaa miten raamattu kertoo totuuden ettei tarvitse pelleillä teorioiden ja tieteiden kanssa. Semmoinen jonka voin ensi kesänä ottaa mukaan luontoon tutkimusretkelle ja tutkia miten luominen tapahtuu yksityiskohtaisesti.

17

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aapo57

      Tee asia näinpäin: osta kaupasta maitopurkki ja ota mukaan metsään ja jemmaa se maahan. Sitten pyydät puoli kylää mukaan, kaivat maitopurkin maasta ja esittelet sen kyläläisille ja kerrot, että se on kehittynyt itsestään miljoonien vuosien kuluessa ja kun huomaakin, ettei kukaan usko, voit ajatella että jo yksi solu on paljon monimutkaisempi kuin tehdastekoinen ja meijerissä täytetty maitopurkki, joten voit sillä hetkellä kiittää Jumalaa, joka luovalla Sanallaan loi kaiken näkyväisen ja näkymättömätkin ja joka sinunkin syntiesi vuoksi sikisi Pyhästä Hengestä neitsyen kohtuun ja syntyi ihmiseksi, joka ei tehnyt koskaan syntiä, mutta joka tehtiin sinunkin synniksi ja joka kärsi hirmuiset tuskat ja vuodatti verensä sinunkin syntien maksuksi Jumalalle, joka herätti tämän
      kuolleista. Siitä se alkaa uusi Jumalaan uskomisen elämä siellä metsäretkelläkin.

      • Kreationistinen selitys asialle varmaankin sitten on, että jos metsässä on maitopurkki sen on sinne jokin taikavoimainen tonttu luonut sen sijaan että se olisi joutunut sinne luonnollisella tavalla (jonkun viemänä).


      • RGrw

        Onhan se rankkaa kun joutuu uhraamaan itsensä itselleen maksaakseen omien luomustensa synnit itselleen.


    • Aapo57

      Ja jos suustasi tulevien , noiden kiitollisten sanojen joukossa huomaatkin , että rukoilet Isää Jeesuksen nimessä, olet saanut Pyhän Hengen, joka todistaa sinun olevan Jumalan lapsi.

      • kysyväeieksy

        Miten se todistaa sen? Miten se näkyy konkreettisesti, jotta voidaan puhua todisteesta?


      • sitäkesääodotellessa

        Miten käytän tätä tutkiessani eläimiä ja kasveja? Näkyykö niissä tämä pyhä henki vai mistä on kysymys?


    • ressu1

      niin...eli eikun ukupuoli elimet silpomaan ja poijat uhraamaan koska äänet päässä käskee

    • Jyritietäänämä

      Jos luetaan Genesis oiken tarkasti niin huomataan ettei siinä ole mitään tieteenvastaista.
      Tässä tarkoitan uskomusvapaata, siis kokeellisesti todistettua tiedettä, sitä jota tuoreen T M - lehden mukaan on tieteellisisiatä väittämistä noin kolmasosa.
      Todistamattomiin väittämiin kuuluu evoluutioteoria, aineen ja elämän synty, kosmoksen ja maapallon ja eliöstön ikä vain muutamia mainitakseni.

      • bjbbjbjb

        No mitä tietoa se Genesis antaa? Ei yhtään mitään.


      • Miksevoteiajjatteleite
        bjbbjbjb kirjoitti:

        No mitä tietoa se Genesis antaa? Ei yhtään mitään.

        Luehan nyt se Genesis ensin niin huomaat että se antaa niin kattavan silminnäkijätodistuksen luomisesta että tiede jää sekä uskomuksineen että vahvistavine tutkimuksineenkin kakkoseksi.

        Sille ei kukaan mahda mitään että sinä olet niin tyhmä että vailla mitään todellista perustetta et vain halua hyväksyä todeksi sitä.
        Luuletko että Mooses oli tyhmempi kuin tiedemiehet kun hän ensimmäisenä hoksasi kertoa että aineella ja elämällä on alku? Mieti nyt ensin vaikka tätä, tyhmä!

        Moosses ansaitisi Nobelin palkinnon fysiikasta ja biologiasta.


      • JyriMooseksenveli
        Miksevoteiajjatteleite kirjoitti:

        Luehan nyt se Genesis ensin niin huomaat että se antaa niin kattavan silminnäkijätodistuksen luomisesta että tiede jää sekä uskomuksineen että vahvistavine tutkimuksineenkin kakkoseksi.

        Sille ei kukaan mahda mitään että sinä olet niin tyhmä että vailla mitään todellista perustetta et vain halua hyväksyä todeksi sitä.
        Luuletko että Mooses oli tyhmempi kuin tiedemiehet kun hän ensimmäisenä hoksasi kertoa että aineella ja elämällä on alku? Mieti nyt ensin vaikka tätä, tyhmä!

        Moosses ansaitisi Nobelin palkinnon fysiikasta ja biologiasta.

        Mooses sanoi aika upeassti ja tieteen kanssa täydellisen yhteensovpivasti ja vastoin evoluutioteorian uskomuksia että Luoja loi eläimet "lajiensa mukaan". Heheh.

        Ja todellinen faktatiede vahvistaa tämän maailman kuuluisimman evoluutiotutkijan sanoin, sillä S.J.Gould sanoi että "Sen lisäksi että lajiutumisia ei voida havainnoida luonnosta sitä ei ole havainnoitu myöskään fossiilistossa".


      • Mitäsnytsanot
        JyriMooseksenveli kirjoitti:

        Mooses sanoi aika upeassti ja tieteen kanssa täydellisen yhteensovpivasti ja vastoin evoluutioteorian uskomuksia että Luoja loi eläimet "lajiensa mukaan". Heheh.

        Ja todellinen faktatiede vahvistaa tämän maailman kuuluisimman evoluutiotutkijan sanoin, sillä S.J.Gould sanoi että "Sen lisäksi että lajiutumisia ei voida havainnoida luonnosta sitä ei ole havainnoitu myöskään fossiilistossa".

        Ja kas kummaa, Genesis sisältää myöskin vedenapaisumuskertomuksen joka on eräs kaikkein vahvimin myös maallisissa ikivanhoissa lähteissä löydettävissä ja kaiken lisäksi kaikkialla maailmassa?

        http://www.talkorigins.org/faqs/flood-myths.html

        Ja hyvä lukija, huomaa että lähde on atiesmisivustolla jonka on ollut pakko tieteellisyytensä säilyttääkseen kertoa myös tämä evouskon kertalaakista vessanpyttyyn kuuluvaksi kertova järisyttävä tieto.
        Siis ystävä hyvä, nyt on silmiesi edessä aito täysin vastaansanomaton todiste Genesiksen aitoudesta satojan historioitsijoiden musitiinmerkitsemänä.
        Eikös tunnukin aivan yliluonnolliselta ihmeeltä että nämä kertomukset ovat säilyneet todistmaan vedenpaisumusta ja sen jälkeistä kansojen jakaantumista?
        --No, voin vakuuttaa sinulle että tietenkin Luoja halusi jo näin Raamatun ensi sivuilla tehdä selväksi sen että hän on olemassa.
        Vain täydellinen aasi-idiootti (siis ilmeinen perusteellisesti petetty homofanittaja) , on kyllin typerä yrittääkseen kieltää sen mitä omat silmät selvästi näkevät, heeheh. Eikös olekin näin?


      • EGEQAGq

        "Tässä tarkoitan uskomusvapaata, siis kokeellisesti todistettua tiedettä, sitä jota tuoreen T M - lehden mukaan on tieteellisisiatä väittämistä noin kolmasosa."

        Itse asiassahan kyseisessä jutussa puhuttiin tieteellisistä artikkeleista, ei tieteellisistä väitteistä. Yleisesti hyväksytyt tieteelliset väittämät yleensä eivät perustu yhteen tutkimukseen, vaan useista eri tutkimuksista kertyneeseen tietoon.


      • GEWwegtw
        Mitäsnytsanot kirjoitti:

        Ja kas kummaa, Genesis sisältää myöskin vedenapaisumuskertomuksen joka on eräs kaikkein vahvimin myös maallisissa ikivanhoissa lähteissä löydettävissä ja kaiken lisäksi kaikkialla maailmassa?

        http://www.talkorigins.org/faqs/flood-myths.html

        Ja hyvä lukija, huomaa että lähde on atiesmisivustolla jonka on ollut pakko tieteellisyytensä säilyttääkseen kertoa myös tämä evouskon kertalaakista vessanpyttyyn kuuluvaksi kertova järisyttävä tieto.
        Siis ystävä hyvä, nyt on silmiesi edessä aito täysin vastaansanomaton todiste Genesiksen aitoudesta satojan historioitsijoiden musitiinmerkitsemänä.
        Eikös tunnukin aivan yliluonnolliselta ihmeeltä että nämä kertomukset ovat säilyneet todistmaan vedenpaisumusta ja sen jälkeistä kansojen jakaantumista?
        --No, voin vakuuttaa sinulle että tietenkin Luoja halusi jo näin Raamatun ensi sivuilla tehdä selväksi sen että hän on olemassa.
        Vain täydellinen aasi-idiootti (siis ilmeinen perusteellisesti petetty homofanittaja) , on kyllin typerä yrittääkseen kieltää sen mitä omat silmät selvästi näkevät, heeheh. Eikös olekin näin?

        Niin, kyllähän niitä tulvia tapahtuu. Ihmiskunnan historia on, joskin maailmankaikkeuden mittakaavassa mitättömän lyhyt, kuitenkin aika pitkä. Se, että tuon historian mittaan on tapahtunut useampikin tuhoisa tulva joka on jäänyt elämään tarinoissa, ei ole mitenkään omituista. Se, että juutalaisten pyhät kijroitukset ovat ottaneet vaikutteita muiden, vanhempien kansojen tarinoista, ei myöskään ole mitenkään erikoista.


      • MiksiUskisValehtelee
        JyriMooseksenveli kirjoitti:

        Mooses sanoi aika upeassti ja tieteen kanssa täydellisen yhteensovpivasti ja vastoin evoluutioteorian uskomuksia että Luoja loi eläimet "lajiensa mukaan". Heheh.

        Ja todellinen faktatiede vahvistaa tämän maailman kuuluisimman evoluutiotutkijan sanoin, sillä S.J.Gould sanoi että "Sen lisäksi että lajiutumisia ei voida havainnoida luonnosta sitä ei ole havainnoitu myöskään fossiilistossa".

        " S.J.Gould sanoi että "Sen lisäksi että lajiutumisia ei voida havainnoida luonnosta sitä ei ole havainnoitu myöskään fossiilistossa".

        Älä valehtele.
        Gould: "Taannoisten aukkojen tilalle on astunut joukko uusia todisteita_ ja hienoin joukko siirtymäfossiileja, joita evoluutiobiologi voisi koskaan toivoa löytävänsä. Olemme kohdanneet vihollisen, ja nyt olemme voittaneet. Lisäksi, kääntääkeni puukkoa kreationistien havassa, nää löydöt on tehty vähän kerrallaan ja peräkkäin-vähän kerrallaan, askel askeleelta, viidentoista vuoden takaisesta tunnustelevasta vihjeestä huomattavaan ja selvään todisteeseen alkuvuodesta 1994."


      • KuinSodomajaGomorraonmaa
        Mitäsnytsanot kirjoitti:

        Ja kas kummaa, Genesis sisältää myöskin vedenapaisumuskertomuksen joka on eräs kaikkein vahvimin myös maallisissa ikivanhoissa lähteissä löydettävissä ja kaiken lisäksi kaikkialla maailmassa?

        http://www.talkorigins.org/faqs/flood-myths.html

        Ja hyvä lukija, huomaa että lähde on atiesmisivustolla jonka on ollut pakko tieteellisyytensä säilyttääkseen kertoa myös tämä evouskon kertalaakista vessanpyttyyn kuuluvaksi kertova järisyttävä tieto.
        Siis ystävä hyvä, nyt on silmiesi edessä aito täysin vastaansanomaton todiste Genesiksen aitoudesta satojan historioitsijoiden musitiinmerkitsemänä.
        Eikös tunnukin aivan yliluonnolliselta ihmeeltä että nämä kertomukset ovat säilyneet todistmaan vedenpaisumusta ja sen jälkeistä kansojen jakaantumista?
        --No, voin vakuuttaa sinulle että tietenkin Luoja halusi jo näin Raamatun ensi sivuilla tehdä selväksi sen että hän on olemassa.
        Vain täydellinen aasi-idiootti (siis ilmeinen perusteellisesti petetty homofanittaja) , on kyllin typerä yrittääkseen kieltää sen mitä omat silmät selvästi näkevät, heeheh. Eikös olekin näin?

        Tuohon on pakko yhtyä sillä Ramattu sanoo noista ilmiselvistä itsensäpettäjistä näin: Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa". Turmiollinen ja iljettävä on heidän menonsa;


      • Ajantasaaja
        MiksiUskisValehtelee kirjoitti:

        " S.J.Gould sanoi että "Sen lisäksi että lajiutumisia ei voida havainnoida luonnosta sitä ei ole havainnoitu myöskään fossiilistossa".

        Älä valehtele.
        Gould: "Taannoisten aukkojen tilalle on astunut joukko uusia todisteita_ ja hienoin joukko siirtymäfossiileja, joita evoluutiobiologi voisi koskaan toivoa löytävänsä. Olemme kohdanneet vihollisen, ja nyt olemme voittaneet. Lisäksi, kääntääkeni puukkoa kreationistien havassa, nää löydöt on tehty vähän kerrallaan ja peräkkäin-vähän kerrallaan, askel askeleelta, viidentoista vuoden takaisesta tunnustelevasta vihjeestä huomattavaan ja selvään todisteeseen alkuvuodesta 1994."

        Paitsi että tuo on vanhentunutta tietoa. Yksikään Gouldin tuolloin siirtymäajan fossiileiksi kuuluttama ei lopulta ollutkaan todistettavasti sitä mitä hän ensin väitti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe