Emännän pösö vinkuu silloin tällöin ajon aikana tai pari sekuntia kännistyksen tai sammuttamisen yhteydessä (kun moottori on lämmin). Vinkuminen ei muutu kierroksien mukana (tai ilmastoinnin mukana). Kuulostaa siltä kuin tulisi jostain ohjauspyörän takana (voi olla että tulee moottoritilastakin - en ole saanut vinkuminen toistumaan kotona vain ainoastaan maantiellä).
Hihnat tarkistettu (eikä kulostakaan hihnalta). Kuulostaa ehkä jonkin verran hajoavalta ilmastointipuhaltimelta mutta ääntelee myös vaikka puhaltimen nollalla.
Ongelma alkanut joskus syksyllä ja pahentunut jonkin verran talven aikana. Ei vaikuta ajamiseen paitsi että ääni häiritsee jos vinkuu ajon aikana.
307 (bensa 1.6) vinkuva ääni (ei hihna)
pözze
3
598
Vastaukset
- sdfbnvbvnn
Ohjaustehostin? Entäpä tehostimen nesteet, onko katsottu?
- Feline307
Olisiko tuulettimen laakeri? Meillä ainakin joskus vinkuu hetken.
- rustreino
Kylmä koneen täräytät käymään niin lähtee ruosteet magneetti rullista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752