Imeytymätön KALSIUM tukkii suonet!

Neuvoja1

Kalsiumin imeytymiseen tarvitaan kolme kompponenttia:
http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-laihduta-itseasi-turvallisesti-tyydyttyneella-maitorasvallaoikein-seka-lihota-itseasi-turvallisesti-tyydyttyneella-maitorasvallaoikein-mita-lue-ja-yllaty/#Tyydyttynyt_rasva_ei_tuki_verisuonia_vaan_KALSIUM!

9

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedettäkö

      Voitko kertoa asian selkosuomella ?
      Ja sen, kuka on tehnyt tutkimusta asiasta ?

    • Neuvoja1

      Jep. Kaikilla selaimilla ei näemmä ohjautunut suoraan tähän tekstiin sivulla. Ja selvennyksenä kerron, että älä usko aina ns. "virallisia"saantisuosituksia, koska se käy kongreettisesti hengen päälle , kuten minullakin vuonna 1997-josta lisää kun kerkien!
      ---------
      * Tyydyttynyt rasva ei tuki verisuonia vaan KALSIUM!

      *Muista nämä!
      Meidän kaikkien yksimahaisten(=ihminen, leijona, koira, kissa, jne) kuuluu saada energiamme monimahaisten märehtijöiden – ensisijaisesti lehmän rasvaisesta-maidosta:
      1. Proteiini,
      2. Hiilihydraatti(Sokeri) ja
      3. Tyydyttynyt rasva – eläinkunnan tuotteista-mieluummin lehmän(=monimahainen märehtijä) rasvaisesta maidosta/rasvaisista maitotuotteista syistä, että lehmän maitorasva sisältää:
      – A. Kaksi tärkeintä L-a ja Bif hyöty-bakteeria ja
      – B. Valmiiksi tyydyttynyttä rasvaa, jonka lehmän maksa ”tahkoaa” rehujen hiilihydraatista! Ymmärtääksesi mitä tämä käytännössä tarkoittaa, niin: Lehmän maksa joutuu työskentelemään ympäri vuorokauden tehdäkseen tyydyttynyttä rasvaa. Lehmän elinikä-odote on noin 20-vuotta! Ja kysymys:
      Minkä arvelet olevan oman elinikä-odotteesi jos syöt pelkkiä rehuja ja kauanko arvelet maksasi kestävän terveenä tuota rääkkiä???
      On paljon järkevämpää syödä valmista tyydyttynyttä rasvaa, kuin rääkätä omaa maksaansa turhaan ja lyhentää eliniän odotetta!!!
      – C. 100g maitoa sisältää noin 120mg Kalsiumia-jonka aikuisen saantisuositus=800mg/vrk. Ja jotta kalsium pystyy imeytymään luuston ”rakennusaineeksi” niin tarvitaan rasvaliukoista D-vitamiinia ja huomasitko: Taas tarvitaan maidon tyydyttynyttä rasvaa sillä ilman tyydyttynyttä rasvaa D-vitamiinista ei ole mitään hyötyä, jolloin kalsium ”plakkiintuu” verisuonien seinämiin!

      D-vitamiinia on saatu tähän asti liian vähän-eli keskimäärin alle 10-mikrogrammaa/vrk. D-vitamiinin saantisuosituksena voitaneen pitää 50…75 mikrogrammaa/vrk.
      Paluu sivun alkuun

      P.S. Ylläolevaa saanotaan "Hyväksi kolmiyhteydeksi.

    • Neuvoja1

      Kotitilani oli karjatila. Ja käytin vuoden 1970-luvun loppuun asti lehmän RASVAISTA-raakamaitoa(=käsittelemätön lehmänmaito) ja hapanmaito-tuotteita, jonka ansiosta olin Täysin-terve!

      Kunnes 1980-luvun alussa tuli THL.n Pekka Puskan "Myrkkymargariini-, Rasva- ja Kolesteroli-teorioita"-jonka mukaan Tyydyttynyt-rasva ja Kolesteroli aiheuttavat verisuonien ahtautumisen ja veritulpat, joiden Teorioiden piti perustua tuhanteen *) eri tutkimukseen.
      Selvitys: *)Todellisuudessa nuo Teoriat perustuivat 13-eri tutkimukseen jotka kaikki 13. olivat Lääketehtaiden omia, tai maksamiaan tutkimuksia. Puskan teoriat eivät perustuneet yhteenkään Puolueettomaan tutkimukseen!
      Uskoin noita "skeida-teorioita" ja rupesin käyttämään meijeriltä tullutta Rasvatonta-lehmänmaitoa, joka oli elämäni pahin moka!

      Ja sitten rupesi pikkuhiljaa tapahtumaan:
      -Sairastelin kokoajan enemmän ja enemmän, kunnes kesäkuu-1997 "Jysähti":
      -Olin maanantai-aamuna työpöytäni ääressä lähdössä työkeikalle, kun yhtäkkiä tunsin niskassa, vasemmanpuoleisen paineen-tunteen ja tajusin että vasen niskavaltimo menee tukkoon ja minulla on muutama sekuntti aikaa toimia;
      -nostin pöytäpuhelimen luurin pöydälle ja painelin numerot 112.
      -Sen jälkeen menetin tajuntani,
      -seuraava muistikuvani on kun tajusin olevani eteisen lattialla selälläni ja nukkumassa ollut Pasi-poikani nosti pääpuoltani ja kysyi "isä mikä sinulla on",
      -seuraava muistikuvani on kun ambulanssi oli joutunut pysähtymään Mämmensalmen(Äänekoskella) sillan työmaan takia,
      -sen jälkeen olin koomassa tasan kuukauden. Koomasta heräsin Keski-Suomen Keskussairaalassa ja siitä alkoi paraneminen.
      Kun sain aivosolut "ojennukseen" ja olin taas oma itseni, niin aloin pohtia, että ei 45-vuotiaan kuulu tippua suorilta jaloiltaan kuolleena maahan. Ja kun pääsin siihen pisteeseen, mihinkä nämä limakalvojen kolme tärkeintä L-a, L-b ja Bif hyötybakteeria katosivat vuosien kuluessa ja mikä aiheutti minulla veritulpan, niin terveys-baletin kaikki palapelin palat loksahtivat pikkuhiljaa paikoilleen:

      Veritulppaa minussa ei aiheuttanut tyydyttynyt-rasva, koska elimistöni ei ollut saanut tyydyttynyttä-rasvaa 17-vuoteen, vaan osittain tulpan aiheutti tyydyttyneen rasvan puute.
      Ja tutkimuksieni edetessä tajusin että imeytymätön Kalsium aiheuttaa verisuonien plakkiintumisen. Syystä että imeytyäkseen Kalsium tarvitsee kaksi avustavaa kompponenttia:
      1.Tyydyttynyttä-rasvaa ja
      2.D-vitamiinia 50ug...75mikrogrammaa/vrk.
      - D-vitamiini tason määrittäminen oli sikäli helppoa, koska minulla oli kalsium-tukos vasemmassa niskavaltimossa, joka D-vitamiini testien edetessä oli todella pätevä apu(=indikaattori) Kalsiumin liuotuksen etenemisen seurannassa.


      Yhteenveto:
      Nykyisin en enää usko yhteenkään "Viralliseen saantisuositukseen" Terveyteen liittyen!
      -Toivottavasti sinäkin osaat tulevaisuudessa kyseen'alaistaa viralliset suositukset - ettei käy niin kuin itselläni kävi:
      Uskoin virallista hömppää ja löysin itseni Tuonelan portilta!

      • kjvkutuutuygjhfxhgxxbvcb

        http://turpaduunari.fi/voi-aina-voita-osa-1/


        Tuolla sivulla on kerrottu maitorasvan hyvistä ominaisuuksista.

        Ravintoasioistaan joutuu jokainen päättämään itse. Se päättäminen vaan on joskus vaikeaa, kun on paljon erilaisia väitteitä, keskenään ristiriitaisiakin. Mutta ei se mitään, mietitään rauhassa näitä ja yritetään etsiä edelleen parempaa tietoa.


    • kjvkutuutuygjhfxhgxxbvcb

      Kalsiumia oikeisiin kohteisiin eli luihin ohjaa K2-vitamiini.

      K2-vitamiinista on täällä Suomi24-palstoillakin monta keskustelua.

    • Neuvoja2

      Ja sitten minä heräsin ja huomasin että kaikki oli ollut pelkkää pahaa unta....

    • Teorioita-riittää

      Verisuonien kalkkiutuminen on eräs eniten kirjoitetuista (ehkä myös tutkituista) aiheista. Ja aiheestakin, koska sepelvaltimon tukos on hyvin yleinen, jopa yhä nuoremmalla ikäluokalla.

      Monia teorioita suonten kalkkeutumiseen on esitetty. Erään suomalaisen kirjoittajan mukaan kalkkeutuminen johtuisi riittämättömästä pähkinöiden syömisestä. Hänen mukaansa verenpaine-, kolesteroli- jne. lääkkeet voitaisiin korvata pähkinöillä.

      Mihin sitten uskoa? Itse ainakin uskon viralliseen tutkimustietoon ja ohitan kaiken hupuukitiedon.

      • Hyväneuvo

        On tosi!
        Itse syön nykyisin vain pähkinöitä kourakaupalla joka päivä.
        Eipä ole tukoksia ja olo on tarmokas.
        Painokin normaali.
        Suosittelen.


    • ei_voi_tietää

      Tukokset näkyvät vain varjoainekuvauksessa. Toivottavasti niitä ei ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe