Viime aikoina en ole kirjoitellut täällä.
Tällä hetkellä tilanteeni näyttää jo vähän valoisammalta.
Olen saanut toimeentuloni jo jotenkin järjestymään ja näin ollen olen voinut syödäkin.
Uneni on lähes normalisoitunut ja pystyn taas harrastaa liikuntaa. Kuntoni ei ole vielä ihan sitä, mitä ennen pahinta masennusvaihetta, mutta kovasti noussut siitä rapakunnosta. Se antaa myös uskoa, ettei sinne rotkon pohjalle tarvi jäädä. Tosi pohjalle sitä tosiaan joutui vajota, ennen kuin alettiin puuttumaan kunnolla tilanteeseeni. Vaikka olen menettänyt lähes kaiken omaisuuden ja pudonnut köyhien joukkoon, oloni on silti parempi. Uskon nyt vähän enemmän siihen, että jossain vaiheessa tulen vielä nousemaan. Ehkä jossain elämän vaiheessa minulla on taas varaa autoon. Ja vaikka ei olisi, että pystyisin kuitenkin elämään vähintään kohtuullista elämää. Köyhyyteni vuoksi olen menettänyt aikalailla kaikki entiset kaverit. Ei siksi, että he syrjisivät köyhiä, vaan siksi, etten voi harrastaa kaikkea sitä, mitä he harrastavat. Nyt olen sairaslomalla ja uskon tai toivon, että jossain vaiheessa löydän vertaisiani kavereita.
Tällaista kuuluu minulle siis tänään.
Uskon pääseväni eroon masennuksesta
2
71
Vastaukset
- Syrjäytyneen_vanhempi
Olipa mukava kuulla.
- Pilvenreuna1
10 vuotta tätä masennusta on kestänyt, nyt alkaa olla jo välillä parempiakin päiviä. Onpa jopa tullut 6 tunnin yöuniakin. Mutta mies ei ole enään entinen, persoona on muuttunut, ystävät kaikonneet(ei silti heidän syynsä).
Positiivistä on että muutokset aivoissa ovat tapahtuneet käyttöjärjestelmän tasolla jossa entiset uskomukset ja toimintavat ovat korvautuneet uudellaisella käsityksellä elämästä. On myös toteutunut Jumalan luomistyö jossa hän loi omaksi persoonakseen miehen ja naisen. Toivottovasti rauhanyhdistyksen luoma (Jumalan)?lapsi olisi saanut jo oman aikuisen ihmisen muodon tässä maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721832Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2741528Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741504Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461487- 871341
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3981293Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3471253Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3821238- 1281195