MISTÄ TALLINNASTA OSTAA FEIKKIVAATTEITA???

boomboomboommitäkuuluu

Onko siinä satamassa lähellä mitään mistä saisi feikkivaatteita jos niin mistä? Esim hollister, Chanel jne...😁 kiitos vastauksista etukäteen, toivoisin nopeita vastauksia koska lähtö on tällä viikolla👌🏻

16

3348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sataman lähellä on merekeskus A- terminaalin tuntumassa. Sieltä löytyy kaikki mahdollinen. Viru hotellin yhteydessä on virukeskus&kaubamaja jossa kallimpia merkkituotteita. Hiukan kauempana on Kristiine kauppakeskus ja muutama muu. Suurin ostoparatiisi on Rocca al mare Paldiskin maantien varrella.

• boomboomboommitäkuuluu

mut onks sitä merekeskusta enään? 🙈 kaveri sano et ei :(

• Purku-Pekka

Merekeskus on purettu jo ajat sitten!!

• Olette aivan oikeassa. On purettu jo ja jäljellä on vielä Sadamarket. Merekeskuksen tontille nousee hotelli ja asuinkerrostalo. Sadamarket sijaitsee A-terminaain vieressä

• boomboomboommitäkuuluu

siis saako sadamarketista sitten niitä feikkivaatteita esim hollister jne?😁😁

• kyllä siellä aika kattava valikoima on kaikkea kengistä lumppuihin ja muuhun roinaan. Muista tinkiä hinnasta.

• juoppo2

HELSINGIN ANTTILASTA saa feikkivaatteita-

• paadippapiidipaadi

Anttilasta??? XDDD enpä usko ja nyt kysyttiin virosta...

• faso.burkina

Andersenin sadussa puhutaan keisarista ilman vaatteita. Kokeile niitä :)

• Surkeaalaatua

Miksi ostaa tallinnasta ylihinnoiteltuja feikki vaatteita? Aasiassa tehtyjä yhden pesun kestäviä riepuja. Saumat ratkee ja vetskarit paukkuu.

• faso.burkina

Vana Turg on hyvä feikkiaatteiden tori. Hyvää ja halpa.

• kkkk.kk

Tallinnassa kaikki on feikkiä

• faso.burkina

Kesk turgilta saa aivan aitoja esimerkiksi Kiinassa tehtyjä talvifarmarihousuja.

• juoppo-mummi

Kesk turg on hyvä. Olettaakseni esimerkiksi kiinalaisia talvifarmarihousuja. Itse ostin. Lämpimiä ovat.

• faso.burkina

Ettet vain tarkoittanut sheikkivaatteita- Ostat vain lakanan ja pannan.

• huma_nisti

kirpparit
      mm Humana

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5214
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2879
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2581
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1959
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1747
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1445
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1418
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe